+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Kopírování Snapchatu se společnosti Facebook vážně vyplácí. Instagram Stories využívá již 150 milionů uživatelů. Facebook bude rozšiřovat o krátkodobé příspěvky všechny své platformy. Uvedl to server techcruch.com.
Loni v létě přišel Instagram, který vlastní společnost Facebook, s funkcí Instagram Stories, která umožní sdílet vaše fotografie a videa z celého dne a udělá z nich příběh ve formě slideshow. Fotografie a videa můžete doplňovat různými texty nebo malůvkami a po 24 hodinách zmizí. Stejně tak funguje Snapchat, který chtěl Facebook v roce 2013 koupit.
Ke konci roku se dočasná videa objevila i Facebook Messengeru. Podle zahraničního zdroje plánuje společnost stejnou funkci i pro sociální síť Facebook a do kecálka WhatsApp a nalákat tak nové uživatele. Po necelém půl roce od zavedení funkce Instagram Stories ji využívá již 150 milionů lidí.
Podle TechCrunch.com používá nyní Snapchat Stories o 15 – 40 procent méně lidí než před uvedením Instagram Stories. Jak to bude se Snapchatem dál, ukáže čas. Facebook testuje i filtry a efekty, které díky snímání vašeho obličeje, vytvářejí vtipné fotografie a videa, tuto funkci zatím má pouze Snapchat.
3. 2. 2017
Meta začala testovat soukromé zprávy v aplikaci Threads. Novinku si zatím vyzkouší uživatelé v několika vybraných...
21. 6. 2025
Na sociálních sítích se šíří falešné AI účty, které napodobují lidi s Downovým syndromem. Získávají sledující...
19. 6. 2025
Audible spolupracuje s nakladateli na převodu tištěných a e-knih na audioknihy za pomoci AI hlasu. Chce tak rychleji...
14. 6. 2025
Italský deník Il Foglio testuje vydávání speciální přílohy kompletně psané umělou inteligencí. Experiment má úspěch...
Revolut uvádí na trh nové mobilní tarify s neomezenými hovory, SMS a daty. Zpočátku budou dostupné ve Velké Británii...
Generativní AI podle šéfa Amazonu omezí potřebu některých pracovních pozic. Firma chce zefektivnit své týmy a při...