+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Facebook oznámil, že do svého informačního kanálu news feed přidá možnost „Proč vidím tento příspěvek?“. Jde o jeden z kroků k transparentnosti, o kterou se sociální síť v posledních měsících snaží.
Tuto funkci možná znáte z reklam, u kterých se můžete podívat na důvody, proč je vidíte právě ve vašem feedu. I u ostatních příspěvků se nyní po kliknutí rozbalí menu, kde zjistíte proč se vám ve feedu zobrazují nebo upravíte své preference.
Společnost se snaží o větší transparentnost a kontrolu pro samotné uživatele od doby, co byly v médiích probírány jejich úniky dat a bezpečnostní problémy.
Tlačítko nám zároveň poodhalí, jakým způsobem jsou vybírány příspěvky, které na zdi vidíte. Budete to moci zjistit u postů vašich přátel, stránek i skupin.
Půjde tak určit, zda má na pořadí větší vliv to, jak často reagujete na posty od určitého uživatele, jak často reagujete na určitý typ příspěvku nebo popularita samotného postu.
Úprava preferencí vám pak poskytne možnost zobrazovat vybrané posty jako první nebo přestat sledovat určitého člověka či stránku.
Funkce “Proč vidím tento příspěvek” se začíná uživatelům postupně objevovat tento týden a plně spuštěna bude 2. května.
4. 4. 2019
Streamovací služba Spotify od září zvyšuje ceny předplatného v Evropě, Latinské Americe, Africe, Asii a na Středním...
15. 8. 2025
Lyft plánuje od konce roku 2026 nasadit v USA autonomní autobusy pro sdílenou jízdu ve městech a příměstských oblastech.
12. 8. 2025
Spotify plánuje ještě více zapojit umělou inteligenci do svého hlasového ovládání. Uživatelé s AI budou moci...
8. 8. 2025
Amazon potvrdil akvizici startupu Bee. Ten nabízí AI náramek podobný Fitbitu, který průběžně zaznamenává okolní...
Generativní AI podle šéfa Amazonu omezí potřebu některých pracovních pozic. Firma chce zefektivnit své týmy a při...
O2 přidává do nabídky televize Hisense se speciálním tlačítkem pro aplikaci Oneplay. Oba modely navíc mají chytré AI...