+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
V rámci Mercedes-Benz Prague Fashion Week představí Vodafone kolekci chytrého oblečení. Spolu s módní návrhářkou Ivanou Burkertovou oslovili designéry a umělce do 26 let, aby vytvořili oblečení, které propojí technologii s módními trendy. Výsledná kolekce bude k vidění 24. března od 14:00-21:00 v obchodním době Kotva.
Kolekce je součástí audiovizuální instalace Audire Fluctus, jejíž jméno odkazuje právě na chytrý materiál, ze kterého je oblečení vyrobeno. Jedná se o funkční oděv, který zaznamenává a následně reprodukuje elektromagnetické vlnění v okolí a také nás před ním chrání. Oblečení dokáže upozornit i na to, že vás zaměřuje odposlech a můžete díky němu slyšet polární záři.
Audire Fluctus je jedním z mnoha projektů výzvy #jetovtobě, za kterou stojí právě Vodafone. Z deseti finalistů výzvy byl pro tvorbu hi-tech oblečení vybrán student AVU Kryštof Brůha.
Jeho futuristická kolekce obsahuje šest kousků, které se skládají ze třech vrstev. Vrchní část představuje štít, který člověka chrání před vlněním, pod ní je detekční část a spodní vrstva slouží k reprodukování elektromagnetického vlnění do zvukových vibrací.
Zdroj: vodafone.cz
21. 3. 2019
North Face a Cartier potvrdily, že při kyberútocích došlo k úniku jejich zákaznických dat. Mezi kompromitovanými...
10. 6. 2025
Čínské Xiaomi plánuje v příštích pěti letech investovat 200 miliard jüanů (606 miliard korun) do vývoje vlastních...
6. 6. 2025
Evropská komise zahájila vyšetřování webů Pornhub, Stripchat, XNXX a XVideos kvůli nedostatečné ochraně dětí...
4. 6. 2025
Italský deník Il Foglio testuje vydávání speciální přílohy kompletně psané umělou inteligencí. Experiment má úspěch...
Meta uvedla novou aplikaci kombinující AI chatbota a sociální sítě. Kromě generování obsahu umožňuje sdílení a...
Vodafone přichází s kampaní Pomozte starým mobilem, která motivuje k recyklaci nefunkčních telefonů. Za starý mobil...