+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
V rámci Mercedes-Benz Prague Fashion Week představí Vodafone kolekci chytrého oblečení. Spolu s módní návrhářkou Ivanou Burkertovou oslovili designéry a umělce do 26 let, aby vytvořili oblečení, které propojí technologii s módními trendy. Výsledná kolekce bude k vidění 24. března od 14:00-21:00 v obchodním době Kotva.
Kolekce je součástí audiovizuální instalace Audire Fluctus, jejíž jméno odkazuje právě na chytrý materiál, ze kterého je oblečení vyrobeno. Jedná se o funkční oděv, který zaznamenává a následně reprodukuje elektromagnetické vlnění v okolí a také nás před ním chrání. Oblečení dokáže upozornit i na to, že vás zaměřuje odposlech a můžete díky němu slyšet polární záři.
Audire Fluctus je jedním z mnoha projektů výzvy #jetovtobě, za kterou stojí právě Vodafone. Z deseti finalistů výzvy byl pro tvorbu hi-tech oblečení vybrán student AVU Kryštof Brůha.
Jeho futuristická kolekce obsahuje šest kousků, které se skládají ze třech vrstev. Vrchní část představuje štít, který člověka chrání před vlněním, pod ní je detekční část a spodní vrstva slouží k reprodukování elektromagnetického vlnění do zvukových vibrací.
Zdroj: vodafone.cz
21. 3. 2019
Lyft plánuje od konce roku 2026 nasadit v USA autonomní autobusy pro sdílenou jízdu ve městech a příměstských oblastech.
12. 8. 2025
McDonald's unikly osobní údaje milionů uchazečů o práci. Hackeři získali přístup do systému přes extrémně jednoduché...
28. 7. 2025
Amazon má v provozu už milion robotů a zároveň představil i novou AI technologii DeepFleet, která má zrychlit a...
24. 7. 2025
Amazon potvrdil akvizici startupu Bee. Ten nabízí AI náramek podobný Fitbitu, který průběžně zaznamenává okolní...
Generativní AI podle šéfa Amazonu omezí potřebu některých pracovních pozic. Firma chce zefektivnit své týmy a při...
O2 přidává do nabídky televize Hisense se speciálním tlačítkem pro aplikaci Oneplay. Oba modely navíc mají chytré AI...