+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Český telekomunikační úřad přijal ve třetím čtvrtletí 63 stížností na základní poštovní služby České pošty. Nejvíce jich bylo na dodávání doporučených zásilek.
ČTÚ tak přijal o 19 stížností více než v předchozím období, což znamená nárůst o 43,2 %, a o 14 více než ve třetím čtvrtletí roku 2018. Oproti loňsku tak zaznamenal nárůst 28,6 %.
25 stížností se týkalo doporučených zásilek. Ve velké míře ale přicházeli také stížnosti na zahraniční poštovní služby. 14 stížností se týkalo nedoručení nebo doručení neoprávněné osobě.
Uživatelé poštovních služeb si také v 10 případech stěžovali na službu dodání poštovních zásilek do 2 kg. Ze všech stížností nedošlo k porušení zákona v 17 případech.
Za toto období přijal ČTÚ také 135 dotazů na poštovní služby. Lidi nejvíce zajímaly podmínky dodávání doporučených a poštovních zásilek, povinnost učinit pokus o doručení každý pracovní den a vyřizování reklamací.
Zároveň ČTÚ pokračuje v kontrolách na základě stížností z 1. pololetí. V současné době registruje celkem 100 stížností, ve kterých si lidé nejčastěji stěžovali na otevírací dobu pošt, vyřizování reklamací, podezření na porušení poštovního tajemství a nedoručování zásilek.
22. 11. 2019
V Číně se konal první plně autonomní fotbalový zápas robotů. Podle pořadatelů šlo o ideální testovací prostředí...
9. 7. 2025
Podvodníci se znovu vydávají za finanční správu. Chtějí tak získat osobní a bankovní údaje. Úřad připomíná, že žádné...
8. 7. 2025
Google varuje před rostoucím počtem útoků na Gmail a doporučuje přejít z tradičních hesel na bezpečnější přihlášení...
4. 7. 2025
Generativní AI podle šéfa Amazonu omezí potřebu některých pracovních pozic. Firma chce zefektivnit své týmy a při...
Donald Trump kritizoval Apple za přesun výroby do Indie. Firmu vyzval, aby produkty vyráběla v USA, a připomněl její...
Netflix hlásí 94 milionů uživatelů svého tarifu podporovaného reklamou. Do konce příštího roku v něm přibudou nové...