+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Kaufland rozšířil možnosti svého newsletteru. O nových akcí se můžete dozvědět z mobilní aplikace, tradičního e-mailového newsletteru a nově také z WhatsAppu.
Pokud máte o tento newsletter zájem, stačí odeslat předvyplněnou zprávu a uložit si dané telefonní číslo do kontaktů.
„Zákazník je zhruba třikrát týdně informován o aktuálním dění u nás. Posíláme mu například zprávy o jednodenních slevách či výhodných nabídkách a dáváme mu tipy, na co se během nákupu v daný den zaměřit. Nekomunikujeme však jen prodejní akce, ale třeba i soutěže, do kterých se může zapojit, nebo jej informujeme o novinkách u nás,“ uvedla mluvčí Kauflandu Renata Maierl.
Kaufland jako jeden z mála řetězců využívá i sociální sítě. Aktuální slevy propaguje i na Instagramu.
Velmi aktivní je i na svém facebookovém profilu. Stejně jako na mobilní aplikaci tam sdílí i slevové kódy, které nejsou jinde dostupné.
Různé recepty, inspirace i videa z událostí a ze zákulisí společnosti sdílí i na svém YouTube kanálu.
5. 6. 2019
Apple v Číně zvedl ceny za výkup starších iPhonů, aby přilákal více zákazníků. Nové výkupní ceny se týkají například...
5. 6. 2025
Donald Trump kritizoval Apple za přesun výroby do Indie. Firmu vyzval, aby produkty vyráběla v USA, a připomněl její...
23. 5. 2025
Po více než dvaceti letech skončil Skype. Microsoft oznámil, že se svými přihlašovacími údaji můžete využívat...
22. 5. 2025
Italský deník Il Foglio testuje vydávání speciální přílohy kompletně psané umělou inteligencí. Experiment má úspěch...
Meta uvedla novou aplikaci kombinující AI chatbota a sociální sítě. Kromě generování obsahu umožňuje sdílení a...
Vodafone přichází s kampaní Pomozte starým mobilem, která motivuje k recyklaci nefunkčních telefonů. Za starý mobil...