+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Kaufland rozšířil možnosti svého newsletteru. O nových akcí se můžete dozvědět z mobilní aplikace, tradičního e-mailového newsletteru a nově také z WhatsAppu.
Pokud máte o tento newsletter zájem, stačí odeslat předvyplněnou zprávu a uložit si dané telefonní číslo do kontaktů.
„Zákazník je zhruba třikrát týdně informován o aktuálním dění u nás. Posíláme mu například zprávy o jednodenních slevách či výhodných nabídkách a dáváme mu tipy, na co se během nákupu v daný den zaměřit. Nekomunikujeme však jen prodejní akce, ale třeba i soutěže, do kterých se může zapojit, nebo jej informujeme o novinkách u nás,“ uvedla mluvčí Kauflandu Renata Maierl.
Kaufland jako jeden z mála řetězců využívá i sociální sítě. Aktuální slevy propaguje i na Instagramu.
Velmi aktivní je i na svém facebookovém profilu. Stejně jako na mobilní aplikaci tam sdílí i slevové kódy, které nejsou jinde dostupné.
Různé recepty, inspirace i videa z událostí a ze zákulisí společnosti sdílí i na svém YouTube kanálu.
5. 6. 2019
Aplikace Telegram se v poslední době ve velkém šíří mezi nové uživatele. Podle jejího zakladatele do roka dosáhne...
26. 4. 2024
Podle Elona Muska začne platforma X brzy účtovat novým uživatelům "malý poplatek" za zveřejňování obsahu, lajkování...
23. 4. 2024
Telegram nově umožňuje uživatelům převést své osobní účty na firemní. Přidal také řadu funkcí primárně pro firmy.
22. 4. 2024
Apple chce do svých iPhonů co nejdříve implementovat umělou inteligenci. Zvažuje o využití Gemini od Googlu i...
Česká pošta zdražuje služby Balíkovny. Od dubna si registrovaní uživatelé připlatí za odeslání balíčku 4 Kč, 69 Kč...
T-Mobile nabídne svým zákazníkům dostupnější roaming. Představil nové balíčky pro uživatele, kteří plánují cestu...