+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Kaufland rozšířil možnosti svého newsletteru. O nových akcí se můžete dozvědět z mobilní aplikace, tradičního e-mailového newsletteru a nově také z WhatsAppu.
Pokud máte o tento newsletter zájem, stačí odeslat předvyplněnou zprávu a uložit si dané telefonní číslo do kontaktů.
„Zákazník je zhruba třikrát týdně informován o aktuálním dění u nás. Posíláme mu například zprávy o jednodenních slevách či výhodných nabídkách a dáváme mu tipy, na co se během nákupu v daný den zaměřit. Nekomunikujeme však jen prodejní akce, ale třeba i soutěže, do kterých se může zapojit, nebo jej informujeme o novinkách u nás,“ uvedla mluvčí Kauflandu Renata Maierl.
Kaufland jako jeden z mála řetězců využívá i sociální sítě. Aktuální slevy propaguje i na Instagramu.
Velmi aktivní je i na svém facebookovém profilu. Stejně jako na mobilní aplikaci tam sdílí i slevové kódy, které nejsou jinde dostupné.
Různé recepty, inspirace i videa z událostí a ze zákulisí společnosti sdílí i na svém YouTube kanálu.
5. 6. 2019
Vodafone představil funkci eSIM Transfer, která umožňuje během pár minut přesunout SIM nebo eSIM mezi telefony bez...
20. 8. 2025
T-Mobile představil třetí generaci telefonu T Phone a druhou generaci tabletu T Tablet. Obě zařízení mají...
16. 8. 2025
Miloš volal na dovolené na chorvatském ostrově Mljet domů. Telefon se ale připojil k síti v Bosně a Hercegovině...
13. 8. 2025
Amazon potvrdil akvizici startupu Bee. Ten nabízí AI náramek podobný Fitbitu, který průběžně zaznamenává okolní...
Generativní AI podle šéfa Amazonu omezí potřebu některých pracovních pozic. Firma chce zefektivnit své týmy a při...
O2 přidává do nabídky televize Hisense se speciálním tlačítkem pro aplikaci Oneplay. Oba modely navíc mají chytré AI...