+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Google následuje konkurenční Apple. Rozhodl se na operačním systému Android omezit sdílení informací o uživatelích se třetími stranami.
Google na svém oficiálním blogu uvedl, že omezí sdílení informací se třetími stranami. Z tohoto důvodu plánuje vyvinout zcela nový systém cílení reklamy. Práce na technologii ovšem může trvat několik let.
Ve spolupráci s výrobci aplikací jako Snap nebo Activision Blizzard vznikne nástroj, který bude podporovat cílení reklam a protokolování kliků při současném omezení přístupu k osobním údajům.
„Naším cílem je vyvinout efektivní a soukromí zvyšující reklamní řešení, kde uživatelé vědí, že jejich informace jsou chráněny,“ uvedl Google.
Stávající technologie, která umožňuje shromažďování dat o uživatelích a inzerenti na ni spoléhají, bude na telefonech s operačním systémem Android fungovat ještě alespoň dva roky.
90 % aplikací, které společnost nabízí přes svou distribuční službu Google Play, je přitom zdarma právě díky reklamě.
Google tak podlehl několikaletému tlaku nových zákonů a regulátorů, kteří požadovali, aby uživatelům byla poskytnuta větší kontrola nad daty, které o nich aplikace sbírají.
Jak rychlý internet můžete mít u vás doma? Vyplňte formulář níže a hned to zjistíte!
Zadejte ulici, číslo popisné, obec a použijte našeptávač.
Máte na mysli nějakou z následujících adres?
Chci s ověřením dostupnosti pomoci od operátora.
Zanechte nám platný kontakt a operátor Vás bude kontaktovat.
9. 3. 2022
mobilní aplikacemobilní telefontelekomunikace
Podle Elona Muska začne platforma X brzy účtovat novým uživatelům "malý poplatek" za zveřejňování obsahu, lajkování...
23. 4. 2024
Telegram nově umožňuje uživatelům převést své osobní účty na firemní. Přidal také řadu funkcí primárně pro firmy.
22. 4. 2024
Apple v reakci na nedávnou pokutu mění pravidla pro streamovací platformy. Nově budou moci uživatele informovat o...
19. 4. 2024
Apple chce do svých iPhonů co nejdříve implementovat umělou inteligenci. Zvažuje o využití Gemini od Googlu i...
Česká pošta zdražuje služby Balíkovny. Od dubna si registrovaní uživatelé připlatí za odeslání balíčku 4 Kč, 69 Kč...
T-Mobile nabídne svým zákazníkům dostupnější roaming. Představil nové balíčky pro uživatele, kteří plánují cestu...