+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Americká automobilka Ford si nechala patentovat technologii na čtení billboardů okolo silnice. Díky strojovému učení auto rozpozná obsah reklamy.
Nová technologie od Fordu se jmenuje „billboard interfaces for vehicle displays“. Jde o systém, který bude umět skenovat billboardy kolem silnice a na základě zjištěného obsahu pak nabízet cílenou reklamu v infotainmentu.
Nový patent využívá podobnou technologii jako třeba systém čtení dopravních značek, který najdete v automobilech pro autonomní řízení. Jediný rozdíl je v tom, že Ford ho místo informování řidiče použije pro komerci.
Novinka je zatím pouze ve fázi patentu a není jasné, zda se v nových modelech aut vůbec objeví. Pokud by ji automobilka přece jen využila, bude tato funkce součástí informačního systému vozidla, který uživatele vyjde na statisíce korun.
Tzv. bloatware se přitom u produktů, za které uživatel zaplatil plnou cenu, objevuje stále častěji. Příkladem mohou být televize nebo notebooky s Windows. U zákazníků se ale s příliš pozitivními reakcemi nesetkává.
24. 5. 2021
Posluchači rádií Expres FM a Classic Praha se dočkali nové hlasatelky zpravodajství. Místo živé moderátorky jde o...
11. 4. 2024
Guvernér státu Tennessee podepsal zákon, jehož cílem je chránit umělce včetně hudebníků před umělou inteligencí.
5. 4. 2024
Česká pošta zdražuje služby Balíkovny. Od dubna si registrovaní uživatelé připlatí za odeslání balíčku 4 Kč, 69 Kč...
4. 4. 2024
Apple chce do svých iPhonů co nejdříve implementovat umělou inteligenci. Zvažuje o využití Gemini od Googlu i...
Česká pošta zdražuje služby Balíkovny. Od dubna si registrovaní uživatelé připlatí za odeslání balíčku 4 Kč, 69 Kč...
T-Mobile nabídne svým zákazníkům dostupnější roaming. Představil nové balíčky pro uživatele, kteří plánují cestu...