+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Americká automobilka Ford si nechala patentovat technologii na čtení billboardů okolo silnice. Díky strojovému učení auto rozpozná obsah reklamy.

Nová technologie od Fordu se jmenuje „billboard interfaces for vehicle displays“. Jde o systém, který bude umět skenovat billboardy kolem silnice a na základě zjištěného obsahu pak nabízet cílenou reklamu v infotainmentu.
Nový patent využívá podobnou technologii jako třeba systém čtení dopravních značek, který najdete v automobilech pro autonomní řízení. Jediný rozdíl je v tom, že Ford ho místo informování řidiče použije pro komerci.
Novinka je zatím pouze ve fázi patentu a není jasné, zda se v nových modelech aut vůbec objeví. Pokud by ji automobilka přece jen využila, bude tato funkce součástí informačního systému vozidla, který uživatele vyjde na statisíce korun.
Tzv. bloatware se přitom u produktů, za které uživatel zaplatil plnou cenu, objevuje stále častěji. Příkladem mohou být televize nebo notebooky s Windows. U zákazníků se ale s příliš pozitivními reakcemi nesetkává.
24. 5. 2021
Klonování psů a koček stojí desítky tisíc dolarů, i přesto je ale stále populárnější. Celebrity si klonují své...
13. 12. 2025
Analýza Hlídače shopů ukazuje, že část e-shopů před Black Friday využila veřejné kupony tak, že konečné slevy...
8. 12. 2025
Spotřebitelské testy ukázaly, že většina dětských hraček, USB nabíječek a náhrdelníků prodávaných na Temu a Shein...
19. 11. 2025
Zaměstnanci Googlu nově ztratí celý týden z kvóty Work from Anywhere, i když budou pracovat na dálku jen jeden den...
Vodafone od 4. prosince 2025 zdraží starší paušální tarify řad Red Basic a Neomezený. Zvýšení cen se projeví od...
T-Mobile spustil vánoční akci s dotací až 8 000 Kč na telefony, tablety či další zařízení. Přidává i bonus 5 000 Kč...