+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Americká automobilka Ford si nechala patentovat technologii na čtení billboardů okolo silnice. Díky strojovému učení auto rozpozná obsah reklamy.
Nová technologie od Fordu se jmenuje „billboard interfaces for vehicle displays“. Jde o systém, který bude umět skenovat billboardy kolem silnice a na základě zjištěného obsahu pak nabízet cílenou reklamu v infotainmentu.
Nový patent využívá podobnou technologii jako třeba systém čtení dopravních značek, který najdete v automobilech pro autonomní řízení. Jediný rozdíl je v tom, že Ford ho místo informování řidiče použije pro komerci.
Novinka je zatím pouze ve fázi patentu a není jasné, zda se v nových modelech aut vůbec objeví. Pokud by ji automobilka přece jen využila, bude tato funkce součástí informačního systému vozidla, který uživatele vyjde na statisíce korun.
Tzv. bloatware se přitom u produktů, za které uživatel zaplatil plnou cenu, objevuje stále častěji. Příkladem mohou být televize nebo notebooky s Windows. U zákazníků se ale s příliš pozitivními reakcemi nesetkává.
24. 5. 2021
Donald Trump na sociálních sítích sdílel fotku sebe samého jako papeže, vytvořenou umělou inteligencí. Obrázek...
5. 5. 2025
American Airlines spustí od ledna 2026 na palubách letadel bezplatné připojení k internetu. Služba bude dostupná pro...
29. 4. 2025
Vodafone doručil 20 tisíc zásilek ve vratných obalech. NEKOnečné BOXy mají neutrální uhlíkovou stopu už po šestém...
11. 4. 2025
Britští vědci vytvořili technologii, která dokáže s vysokou přesností odhalit rakovinu kůže už v raném stádiu.
Společnost Google nasadila do aplikace Zprávy AI model schopný rozpoznat nebezpečné zprávy. Novinka dokáže uživatele...
OpenAI vyvinula nový model pro kreativní psaní. Podle šéfa společnosti Sama Altmana je to poprvé, co ho výstup umělé...