+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Americká automobilka Ford si nechala patentovat technologii na čtení billboardů okolo silnice. Díky strojovému učení auto rozpozná obsah reklamy.
Nová technologie od Fordu se jmenuje „billboard interfaces for vehicle displays“. Jde o systém, který bude umět skenovat billboardy kolem silnice a na základě zjištěného obsahu pak nabízet cílenou reklamu v infotainmentu.
Nový patent využívá podobnou technologii jako třeba systém čtení dopravních značek, který najdete v automobilech pro autonomní řízení. Jediný rozdíl je v tom, že Ford ho místo informování řidiče použije pro komerci.
Novinka je zatím pouze ve fázi patentu a není jasné, zda se v nových modelech aut vůbec objeví. Pokud by ji automobilka přece jen využila, bude tato funkce součástí informačního systému vozidla, který uživatele vyjde na statisíce korun.
Tzv. bloatware se přitom u produktů, za které uživatel zaplatil plnou cenu, objevuje stále častěji. Příkladem mohou být televize nebo notebooky s Windows. U zákazníků se ale s příliš pozitivními reakcemi nesetkává.
24. 5. 2021
Podvodníci stále častěji zneužívají QR kódy. Nový výzkum odhalil, že téměř 60 % e-mailů s QR kódem je spam. Dávejte...
4. 9. 2025
Lyft plánuje od konce roku 2026 nasadit v USA autonomní autobusy pro sdílenou jízdu ve městech a příměstských oblastech.
12. 8. 2025
McDonald's unikly osobní údaje milionů uchazečů o práci. Hackeři získali přístup do systému přes extrémně jednoduché...
28. 7. 2025
Amazon potvrdil akvizici startupu Bee. Ten nabízí AI náramek podobný Fitbitu, který průběžně zaznamenává okolní...
Operátor O2 měl v pondělí dopoledne výpadek mobilních služby. Všichni zákazníci, kteří u něj tyto služby využívají...
Vodafone obnovil oblíbenou Oskartu. Nová verze nabídne více dat, rychlejší připojení i odměny za dobíjení kreditu.