+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Americký Fitbit je známý především díky svým sportovním náramkům. Během koronavirové krize se ale chce zaměřit také na výrobu plicních ventilátorů.
V posledních týdnech se výrazně zvýšila poptávka po plicních ventilátorech a specializované firmy nestíhají vyřizovat objednávky. S výrobou proto pomáhají i firmy, které působí v jiných oborech. V USA je produkují firmy jako Ford a General Motors a nyní se k nim přidá i Fitbit.
"Nedostatek ventilátorů je velký problém a my jsme si uvědomili, že už máme s tímto dodavatelským řetězcem zkušenosti," uvedl CEO James Park pro CNBC.
Park také oznámil, že hodlá vyrábět špičkové nouzové ventilátory, které budou zároveň cenově dostupné. Přesnou částku ale neuvedl.
Cena zařízení se v průměru pohybuje v jednotkách tisících dolarů a ty nejlepší přístroje pořídíte až za 50 tisíc dolarů (1,25 milionu korun).
Nyní Fitbit čeká na udělení výjimky od úřadu Food and Drug Administration (FDA). Jako necertifikovaná a nezdravotnická firma by totiž jinak plicní ventilátory nemohl vyrábět.
21. 5. 2020
Lyft plánuje od konce roku 2026 nasadit v USA autonomní autobusy pro sdílenou jízdu ve městech a příměstských oblastech.
12. 8. 2025
McDonald's unikly osobní údaje milionů uchazečů o práci. Hackeři získali přístup do systému přes extrémně jednoduché...
28. 7. 2025
Amazon má v provozu už milion robotů a zároveň představil i novou AI technologii DeepFleet, která má zrychlit a...
24. 7. 2025
Amazon potvrdil akvizici startupu Bee. Ten nabízí AI náramek podobný Fitbitu, který průběžně zaznamenává okolní...
Generativní AI podle šéfa Amazonu omezí potřebu některých pracovních pozic. Firma chce zefektivnit své týmy a při...
O2 přidává do nabídky televize Hisense se speciálním tlačítkem pro aplikaci Oneplay. Oba modely navíc mají chytré AI...