+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Aukro, Bazoš i Annonce obdrží ránu v podobě konkurence facebookového Marketplace. Už od pondělí na něj lidé můžou přidávat použité zboží.
Marketplace odstartoval v USA a dalších pěti zemích. Okamžitě si získal pozornost několika milionů lidí. Teď už se rozšiřuje do dalších 16 zemí. Není to proto, že by Mark Zuckerberg chtěl lidem ušetřit výdaje a zamezit vyhazování použitelných věcí. Jen tak zdokonaluje sílu facebookové reklamy, které je pro fungování sociální sítě naprosto stěžejní.
Věc, které se chcete zbavit, jednoduše nafotíte, přidáte relevantní popis, cenu a vyšlete do světa. Nabídku uvidí lidi v okruhu 160 kilometrů od vás a nezáleží, jestli je máte v přátelích nebo ne. Na stejném principu běží LetGo, u kterého byl ale skvělý nápad spíš velkým zklamáním. Facebook dává ruce pryč od zodpovědnosti za provedení platby. Jestli své peníze dostanete záleží čistě na vychovanosti druhé strany.
16. 8. 2017
North Face a Cartier potvrdily, že při kyberútocích došlo k úniku jejich zákaznických dat. Mezi kompromitovanými...
10. 6. 2025
Čínské Xiaomi plánuje v příštích pěti letech investovat 200 miliard jüanů (606 miliard korun) do vývoje vlastních...
6. 6. 2025
Evropská komise zahájila vyšetřování webů Pornhub, Stripchat, XNXX a XVideos kvůli nedostatečné ochraně dětí...
4. 6. 2025
Italský deník Il Foglio testuje vydávání speciální přílohy kompletně psané umělou inteligencí. Experiment má úspěch...
Meta uvedla novou aplikaci kombinující AI chatbota a sociální sítě. Kromě generování obsahu umožňuje sdílení a...
Vodafone přichází s kampaní Pomozte starým mobilem, která motivuje k recyklaci nefunkčních telefonů. Za starý mobil...