Úvod > Články > Facebook spustil nové online tržiště

Facebook spustil nové online tržiště

Aukro, Bazoš i Annonce obdrží ránu v podobě konkurence facebookového Marketplace. Už od pondělí na něj lidé můžou přidávat použité zboží.

Facebook spustil nové online tržiště

Marketplace odstartoval v USA a dalších pěti zemích. Okamžitě si získal pozornost několika milionů lidí. Teď už se rozšiřuje do dalších 16 zemí. Není to proto, že by Mark Zuckerberg chtěl lidem ušetřit výdaje a zamezit vyhazování použitelných věcí. Jen tak zdokonaluje sílu facebookové reklamy, které je pro fungování sociální sítě naprosto stěžejní.

Věc, které se chcete zbavit, jednoduše nafotíte, přidáte relevantní popis, cenu a vyšlete do světa. Nabídku uvidí lidi v okruhu 160 kilometrů od vás a nezáleží, jestli je máte v přátelích nebo ne. Na stejném principu běží LetGo, u kterého byl ale skvělý nápad spíš velkým zklamáním. Facebook dává ruce pryč od zodpovědnosti za provedení platby. Jestli své peníze dostanete záleží čistě na vychovanosti druhé strany.

16. 8. 2017

Témata

ostatnípevný internet

Sdílejte

Přečtěte si také

 

McDonald's unikla data milionů uchazečů o práci, hackeři se do systému přihlásili heslem 123456

McDonald's unikly osobní údaje milionů uchazečů o práci. Hackeři získali přístup do systému přes extrémně jednoduché...

28. 7. 2025

Zobrazit celý článek

 

Amazon nasadil miliontého robota, zaměstnanci mají obavy o práci

Amazon má v provozu už milion robotů a zároveň představil i novou AI technologii DeepFleet, která má zrychlit a...

24. 7. 2025

Zobrazit celý článek

 

Japonští vědci dosáhli rychlosti internetu 1 Pb/s, 2,4milionkrát vyšší rychlosti než je český průměr

Japonští výzkumníci dosáhli přenosové rychlosti přes 1 milion Gb/s bez navýšení průměru kabelu. Technologie by mohla...

17. 7. 2025

Zobrazit celý článek

Zobrazit všechny články

Nejčtenější články

Amazon kvůli AI opět omezí počet zaměstnanců

 

Generativní AI podle šéfa Amazonu omezí potřebu některých pracovních pozic. Firma chce zefektivnit své týmy a při...

Zobrazit celý článek

O2 představilo televize Hisense se speciálním tlačítkem Oneplay

 

O2 přidává do nabídky televize Hisense se speciálním tlačítkem pro aplikaci Oneplay. Oba modely navíc mají chytré AI...

Zobrazit celý článek

Lokátor O2 tag nově spárujete i s Androidem

 

O2 rozšiřuje nabídku chytrých doplňků o lokalizační čip O2 tag pro Android. Do konce června ho pořídíte se slevou za...

Zobrazit celý článek