+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Český telekomunikační úřad (ČTÚ) za první čtvrtletí roku 2017 eviduje další stížnosti na společnost O2 a její uzavírání smluv na pobočkách.
ČTÚ za první čtvrtletí letošního roku celkem eviduje 1 845 stížností a dotazů, z toho 435 směřovalo právě na služby společnosti O2.
Lidé, kteří si stěžují, uvádějí, že jim nejčastěji v rámci vyřizování jiné záležitosti byla předložena listina, jejímž podpisem se zavázali k využívání služeb, které původně nepožadovali a nebyli o nich ze strany zaměstnanců O2 ani řádně informováni.
ČTÚ v konkrétních případech prošetřuje, zda nemohlo tímto jednáním dojít k zakázanému užití nekalé obchodní praktiky. ČTÚ v této souvislosti doporučuje spotřebitelům, aby věnovali zvýšenou pozornost listinám, které podepisují.
Dále úřad i nadále evidoval stížnosti na aktivování tarifu a zařazení do pilotního programu O2 PředplaDENka. Právě kvůli kauze s PředplaDENkou udělil ČTÚ pokutu ve výši dva miliony korun, proti rozhodnutí se však operátor hodlá odvolávat.
26. 5. 2017
O2 v srpnu nabízí zlevněné 5G telefony Motorola, Vivo, Samsung a HONOR i příslušenství k nim. K vybraným modelům...
22. 8. 2025
Operátor O2 měl v pondělí dopoledne výpadek mobilních služby. Všichni zákazníci, kteří u něj tyto služby využívají...
6. 8. 2025
O2 přidává do nabídky televize Hisense se speciálním tlačítkem pro aplikaci Oneplay. Oba modely navíc mají chytré AI...
5. 7. 2025
Amazon potvrdil akvizici startupu Bee. Ten nabízí AI náramek podobný Fitbitu, který průběžně zaznamenává okolní...
Operátor O2 měl v pondělí dopoledne výpadek mobilních služby. Všichni zákazníci, kteří u něj tyto služby využívají...
Vodafone obnovil oblíbenou Oskartu. Nová verze nabídne více dat, rychlejší připojení i odměny za dobíjení kreditu.