+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Český telekomunikační úřad (ČTÚ) za první čtvrtletí roku 2017 eviduje další stížnosti na společnost O2 a její uzavírání smluv na pobočkách.

ČTÚ za první čtvrtletí letošního roku celkem eviduje 1 845 stížností a dotazů, z toho 435 směřovalo právě na služby společnosti O2.
Lidé, kteří si stěžují, uvádějí, že jim nejčastěji v rámci vyřizování jiné záležitosti byla předložena listina, jejímž podpisem se zavázali k využívání služeb, které původně nepožadovali a nebyli o nich ze strany zaměstnanců O2 ani řádně informováni.
ČTÚ v konkrétních případech prošetřuje, zda nemohlo tímto jednáním dojít k zakázanému užití nekalé obchodní praktiky. ČTÚ v této souvislosti doporučuje spotřebitelům, aby věnovali zvýšenou pozornost listinám, které podepisují.
Dále úřad i nadále evidoval stížnosti na aktivování tarifu a zařazení do pilotního programu O2 PředplaDENka. Právě kvůli kauze s PředplaDENkou udělil ČTÚ pokutu ve výši dva miliony korun, proti rozhodnutí se však operátor hodlá odvolávat.
26. 5. 2017
O2 spustilo vánoční kampaň, v rámci které si můžete pořídit 5G telefony, tablety nebo chytré příslušenství už za 1...
4. 11. 2025
O2 uvedlo nový Smart Box Optic + Booster, který rozšíří Wi-Fi pokrytí v domácnosti díky funkci O2 Mesh. Spojí se s...
10. 10. 2025
O2 v srpnu nabízí zlevněné 5G telefony Motorola, Vivo, Samsung a HONOR i příslušenství k nim. K vybraným modelům...
22. 8. 2025
Po celý říjen můžete využít slevy až 40 % na tarify Neomezený Super a Neomezený Super+ od Vodafonu. Zvýhodnění platí...
Zaměstnanci Googlu nově ztratí celý týden z kvóty Work from Anywhere, i když budou pracovat na dálku jen jeden den...
OpenAI oznámila, že v následujících týdnech zpřístupní rodičovskou kontrolu pro ChatGPT. Reaguje tak na kritiku a...