+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Rok 2016 byl pro sociální sítě plný novinek. Asi nejzajímavější byl souboj Facebook vs. Snapchat, kdy Facebook “okopíroval“ dvě funkce svého konkurenta. Nejdříve implementoval do Instagramu Stories a následně přidal do svého Messengeru stěžejní funkci pro časově omezené sdílení příspěvků. Na co se můžeme těšit v roce 2017?
Klasické formáty už netáhnou. Podle Vojtěcha Lamberta, ředitele digitální agentury LCG New Media, budou videa v roce 2017 hrát ještě větší dominanci než v předchozím roce, značky více budou používat netradiční varianty fotografií a Facebook bude pomalu testovat virtuální realitu v rámci Feedu. Zároveň fanoušci budou čím dál více oceňovat autentická a hlavně kreativní videa. Další a zásadnější roli než doteď v nich budou hrát influenceři.
Lambert také uvádí, že Facebook bude ještě více sázet na Instagram a bude pokračovat v propojování svých uživatelů z Facebook s Instagramem. Bude tam také nejspíš ještě více integrovat populární formáty videí či snapů, interaktivních a prodejních prvků v Instagram Stories.
YouTube poroste aniž by zaváděl jakékoliv větší změny. Snapchat se otevře ještě více inzerentům a půjde ve šlépějích prodeje reklamy na Instagramu. Zároveň se bude snažit vytěžit co nejvíce ze své popularity a bude integrovat další novinky jako jsou třeba brýle Spectacles. Na úkor těchto sítí však budou dále v růstu stagnovat tradiční "starší" platformy jako Twitter nebo Google+.
Zákazníci stále více využívají sociální sítě ke komunikacemi s obchody a firmami. Proto firmy s většími profily budou muset buď najímat větší kapacity lidí pro udržení krátké doby odpovědi nebo budou nuceny využívat automatizované odpovědi nastavených Botů.
10. 1. 2017
Lyft plánuje od konce roku 2026 nasadit v USA autonomní autobusy pro sdílenou jízdu ve městech a příměstských oblastech.
12. 8. 2025
McDonald's unikly osobní údaje milionů uchazečů o práci. Hackeři získali přístup do systému přes extrémně jednoduché...
28. 7. 2025
Amazon má v provozu už milion robotů a zároveň představil i novou AI technologii DeepFleet, která má zrychlit a...
24. 7. 2025
Amazon potvrdil akvizici startupu Bee. Ten nabízí AI náramek podobný Fitbitu, který průběžně zaznamenává okolní...
Generativní AI podle šéfa Amazonu omezí potřebu některých pracovních pozic. Firma chce zefektivnit své týmy a při...
O2 přidává do nabídky televize Hisense se speciálním tlačítkem pro aplikaci Oneplay. Oba modely navíc mají chytré AI...