+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Děsíte se nekonečných front na poště? Vyhýbáte se návštěvě poboček, co to jen jde? Česká pošta se nyní rozhodla vylepšit svůj servis a využít při tom nejnovější technologie.
Česká pošta má už dlouhá léta problém s nedostatkem zaměstnanců, a to se rozhodla vyřešit automatizací přepážek. Na nich budete moci rychle vyřídit některé úkony i bez toho, abyste přišli do kontaktu s pošťákem.
„Automatizované prvky ve službách se stávající běžnou součástí dennodenního života. V hypermarketu se již nikdo nepozastavuje nad tím, že svůj nákup uhradí bez fyzické přítomnosti pokladní,“ uvedl obchodní ředitel České pošty Martin Vránek.
V interaktivním kiosku můžete podávat dopisy i balíky, podat žádost o zřízení služby SIPO nebo požádat o vydání zákaznické karty.
Pokud si nebudete vědět rady, můžete se přes video spojit se vzdáleným pošťákem. Ti budou moci z jednoho místa obsluhovat více poboček a ušetří tak mnoho pracovních pozic.
Po zavedení terminálů pro platbu kartou do všech poboček je to další krok k modernizaci České pošty.
13. 9. 2019
North Face a Cartier potvrdily, že při kyberútocích došlo k úniku jejich zákaznických dat. Mezi kompromitovanými...
10. 6. 2025
Čínské Xiaomi plánuje v příštích pěti letech investovat 200 miliard jüanů (606 miliard korun) do vývoje vlastních...
6. 6. 2025
Evropská komise zahájila vyšetřování webů Pornhub, Stripchat, XNXX a XVideos kvůli nedostatečné ochraně dětí...
4. 6. 2025
Italský deník Il Foglio testuje vydávání speciální přílohy kompletně psané umělou inteligencí. Experiment má úspěch...
Meta uvedla novou aplikaci kombinující AI chatbota a sociální sítě. Kromě generování obsahu umožňuje sdílení a...
Vodafone přichází s kampaní Pomozte starým mobilem, která motivuje k recyklaci nefunkčních telefonů. Za starý mobil...