+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Děsíte se nekonečných front na poště? Vyhýbáte se návštěvě poboček, co to jen jde? Česká pošta se nyní rozhodla vylepšit svůj servis a využít při tom nejnovější technologie.
Česká pošta má už dlouhá léta problém s nedostatkem zaměstnanců, a to se rozhodla vyřešit automatizací přepážek. Na nich budete moci rychle vyřídit některé úkony i bez toho, abyste přišli do kontaktu s pošťákem.
„Automatizované prvky ve službách se stávající běžnou součástí dennodenního života. V hypermarketu se již nikdo nepozastavuje nad tím, že svůj nákup uhradí bez fyzické přítomnosti pokladní,“ uvedl obchodní ředitel České pošty Martin Vránek.
V interaktivním kiosku můžete podávat dopisy i balíky, podat žádost o zřízení služby SIPO nebo požádat o vydání zákaznické karty.
Pokud si nebudete vědět rady, můžete se přes video spojit se vzdáleným pošťákem. Ti budou moci z jednoho místa obsluhovat více poboček a ušetří tak mnoho pracovních pozic.
Po zavedení terminálů pro platbu kartou do všech poboček je to další krok k modernizaci České pošty.
13. 9. 2019
Lyft plánuje od konce roku 2026 nasadit v USA autonomní autobusy pro sdílenou jízdu ve městech a příměstských oblastech.
12. 8. 2025
McDonald's unikly osobní údaje milionů uchazečů o práci. Hackeři získali přístup do systému přes extrémně jednoduché...
28. 7. 2025
Amazon má v provozu už milion robotů a zároveň představil i novou AI technologii DeepFleet, která má zrychlit a...
24. 7. 2025
Amazon potvrdil akvizici startupu Bee. Ten nabízí AI náramek podobný Fitbitu, který průběžně zaznamenává okolní...
Generativní AI podle šéfa Amazonu omezí potřebu některých pracovních pozic. Firma chce zefektivnit své týmy a při...
Operátor O2 měl v pondělí dopoledne výpadek mobilních služby. Všichni zákazníci, kteří u něj tyto služby využívají...