+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Český telekomunikační úřad přijal ve třetím čtvrtletí 63 stížností na základní poštovní služby České pošty. Nejvíce jich bylo na dodávání doporučených zásilek.
ČTÚ tak přijal o 19 stížností více než v předchozím období, což znamená nárůst o 43,2 %, a o 14 více než ve třetím čtvrtletí roku 2018. Oproti loňsku tak zaznamenal nárůst 28,6 %.
25 stížností se týkalo doporučených zásilek. Ve velké míře ale přicházeli také stížnosti na zahraniční poštovní služby. 14 stížností se týkalo nedoručení nebo doručení neoprávněné osobě.
Uživatelé poštovních služeb si také v 10 případech stěžovali na službu dodání poštovních zásilek do 2 kg. Ze všech stížností nedošlo k porušení zákona v 17 případech.
Za toto období přijal ČTÚ také 135 dotazů na poštovní služby. Lidi nejvíce zajímaly podmínky dodávání doporučených a poštovních zásilek, povinnost učinit pokus o doručení každý pracovní den a vyřizování reklamací.
Zároveň ČTÚ pokračuje v kontrolách na základě stížností z 1. pololetí. V současné době registruje celkem 100 stížností, ve kterých si lidé nejčastěji stěžovali na otevírací dobu pošt, vyřizování reklamací, podezření na porušení poštovního tajemství a nedoručování zásilek.
22. 11. 2019
Posluchači rádií Expres FM a Classic Praha se dočkali nové hlasatelky zpravodajství. Místo živé moderátorky jde o...
11. 4. 2024
Guvernér státu Tennessee podepsal zákon, jehož cílem je chránit umělce včetně hudebníků před umělou inteligencí.
5. 4. 2024
Česká pošta zdražuje služby Balíkovny. Od dubna si registrovaní uživatelé připlatí za odeslání balíčku 4 Kč, 69 Kč...
4. 4. 2024
Apple chce do svých iPhonů co nejdříve implementovat umělou inteligenci. Zvažuje o využití Gemini od Googlu i...
Česká pošta zdražuje služby Balíkovny. Od dubna si registrovaní uživatelé připlatí za odeslání balíčku 4 Kč, 69 Kč...
T-Mobile nabídne svým zákazníkům dostupnější roaming. Představil nové balíčky pro uživatele, kteří plánují cestu...