Úvod > Články > Mobilní internet od O2 využívá 1,5 mil. zákazníků

Mobilní internet od O2 využívá 1,5 mil. zákazníků

Modrý operátor O2 včera oznámil své provozní a finanční výsledky za první tři čtvrtletí roku 2015. Jak se O2 pod vedením finanční skupiny PPF Petra Kellnera daří?

Mobilní internet od O2 využívá 1,5 mil. zákazníků

Provozní zisk před odpisy operátorovi meziročně vzrostl o více než 29% na 7,517 mld. Kč. Čistý zisk dosáhl výše 3,727 mld. Kč a operátor O2 tak vykázal růst o 49%. I nadále zůstávají klíčovou oblastí růstu mobilní data, O2 TV a O2 Slovakia.

Celkový počet mobilních zákazníků operátora dosáhl ke konci září 2015 výše 4 910 tisíc. Smluvní služby využívá 3 248 tisíc zákazníků, což představuje dvě třetiny všech mobilních zákazníků. V oblasti předplacených služeb došlo k meziročnímu poklesu o 6,2% na 1 662 tisíc zákazníků.

Meziročně vzrostl také počet chytrých telefonů. Jejich podíl v síti O2 vzrostl ve třetím čtvrtletí na 46%. V posledním čtvrtletí byl téměř každý prodaný chytrý telefon s podporou technologie LTE. Mobilnímu světu jednoznačně dominují operační systémy Android a iOS, přičemž Android tvoří u O2 75% podíl.

Mobilní internet od O2 používá již 1,5 milionu zákazníků a poptávka se každým měsícem zvyšuje. Za prvních devět měsíců přitom datový provoz meziročně vzrostl o 58%.

Počet domácností, které využívají digitální televizi O2 TV s novým kanálem O2 Sport nebo pevný internet ADSL nadále vykazuje pozitivní trend. Díky unikátním funkcím a exkluzivnímu obsahu přesáhl počet zákazníků O2 TV výše 193 tisíc, což je meziročně o 8% více. Aplikace O2 TV, která umožňuje sledovat televizní kanály také na přenosných zařízeních, eviduje téměř 450 tis. stažení. Pevný internet od O2 využívalo k 30. září více než 796 tisíc zákazníků. Jejich podíl s technologií VDSL, díky modernizaci sítě, vzrostl na více než 50% a dosáhl 412 tisíc.

"Jsem rád, že se loajalita našich zákazníků udržela na historicky nejvyšší úrovni a výše jejich průměrné útraty se stabilizovala, přestože cena mobilního volání na trhu klesla o čtvrtinu. To potvrzuje, že naši zákazníci naší nabídce věří, vidí v ní hodnotu a objednávají si další služby," říká předseda představenstva a generální ředitel O2 Czech Republic Tomáš Budník. "Zjednodušení způsobu, jakým řídíme společnost, nám pomohlo snížit provozní náklady o 22%. Celkově se nám podařilo jak stabilizovat naše výnosy, tak navýšit čistý zisk. Naším záměrem je ho vyplatit akcionářům v plné výši v podobě dividendy," dodává.

20. 10. 2015

Témata

digitální televizemobilní internetO2O2 TVpevný internet

Sdílejte

Související nabídka

Tarif
Poskytovatel
Cena za měsíc
 
Cena za měsíc: 499 Kč
Cena za měsíc: 748 Kč

Přečtěte si také

 

Alza a Rohlík.cz chtějí doručovat zboží do kufru auta

Podnikatelé jsou ve způsobech doručování balíčků čím dál kreativnější. Nyní se Alza a Rohlík.cz vytasili s tím, že...

16. 3. 2019

Zobrazit celý článek

 

Silný vítr zkomplikoval práci i operátorům

Česká republika byla po celou noc pod náporem velmi silného větru. Kromě toho, že se statisíce domácností ocitlo bez...

11. 3. 2019

Zobrazit celý článek

 

T-Mobile má další dárek pro předplacenkáře

T-Mobile už svou vánoční nabídku bonusů představil. Ale nyní má ještě další dárek pro všechny své předplacenkáře. A...

24. 11. 2018

Zobrazit celý článek

Zobrazit všechny články

Nejčtenější články

Režisér Dannyho parťáků natočil film na iPhone

 

Steven Soderbergh šokoval svět před rokem tím, že s pomocí různého vybavení natočil film bez kamer. Stačil mu k tomu...

Zobrazit celý článek

Facebook propojí Instagram, WhatsUpp i Messenger

 

Facebook koupil k Messengeru ještě WhatsApp a Instagram, čímž je v zajímavé pozici majitele čtyř platforem. Je proto...

Zobrazit celý článek

Umělá inteligence umí číst myšlenky

 

Vědci z Kolumbijské univerzity vynalezli umělou inteligenci, jež umí snímat lidskou mozkovou aktivitu, a pak ji...

Zobrazit celý článek