Úvod > Články > Mobilní internet od O2 využívá 1,5 mil. zákazníků

Mobilní internet od O2 využívá 1,5 mil. zákazníků

Modrý operátor O2 včera oznámil své provozní a finanční výsledky za první tři čtvrtletí roku 2015. Jak se O2 pod vedením finanční skupiny PPF Petra Kellnera daří?

Mobilní internet od O2 využívá 1,5 mil. zákazníků

Provozní zisk před odpisy operátorovi meziročně vzrostl o více než 29% na 7,517 mld. Kč. Čistý zisk dosáhl výše 3,727 mld. Kč a operátor O2 tak vykázal růst o 49%. I nadále zůstávají klíčovou oblastí růstu mobilní data, O2 TV a O2 Slovakia.

Celkový počet mobilních zákazníků operátora dosáhl ke konci září 2015 výše 4 910 tisíc. Smluvní služby využívá 3 248 tisíc zákazníků, což představuje dvě třetiny všech mobilních zákazníků. V oblasti předplacených služeb došlo k meziročnímu poklesu o 6,2% na 1 662 tisíc zákazníků.

Meziročně vzrostl také počet chytrých telefonů. Jejich podíl v síti O2 vzrostl ve třetím čtvrtletí na 46%. V posledním čtvrtletí byl téměř každý prodaný chytrý telefon s podporou technologie LTE. Mobilnímu světu jednoznačně dominují operační systémy Android a iOS, přičemž Android tvoří u O2 75% podíl.

Mobilní internet od O2 používá již 1,5 milionu zákazníků a poptávka se každým měsícem zvyšuje. Za prvních devět měsíců přitom datový provoz meziročně vzrostl o 58%.

Počet domácností, které využívají digitální televizi O2 TV s novým kanálem O2 Sport nebo pevný internet ADSL nadále vykazuje pozitivní trend. Díky unikátním funkcím a exkluzivnímu obsahu přesáhl počet zákazníků O2 TV výše 193 tisíc, což je meziročně o 8% více. Aplikace O2 TV, která umožňuje sledovat televizní kanály také na přenosných zařízeních, eviduje téměř 450 tis. stažení. Pevný internet od O2 využívalo k 30. září více než 796 tisíc zákazníků. Jejich podíl s technologií VDSL, díky modernizaci sítě, vzrostl na více než 50% a dosáhl 412 tisíc.

"Jsem rád, že se loajalita našich zákazníků udržela na historicky nejvyšší úrovni a výše jejich průměrné útraty se stabilizovala, přestože cena mobilního volání na trhu klesla o čtvrtinu. To potvrzuje, že naši zákazníci naší nabídce věří, vidí v ní hodnotu a objednávají si další služby," říká předseda představenstva a generální ředitel O2 Czech Republic Tomáš Budník. "Zjednodušení způsobu, jakým řídíme společnost, nám pomohlo snížit provozní náklady o 22%. Celkově se nám podařilo jak stabilizovat naše výnosy, tak navýšit čistý zisk. Naším záměrem je ho vyplatit akcionářům v plné výši v podobě dividendy," dodává.

20. 10. 2015

Témata

digitální televizemobilní internetO2O2 TVpevný internet

Sdílejte

Související nabídka

Tarif
Poskytovatel
Cena za měsíc
 
Cena za měsíc: 499 Kč
Cena za měsíc: 748 Kč

Přečtěte si také

 

O2 TV představila aplikaci pro televize TCL

Operátor O2 spustil novou aplikaci O2 TV pro chytré televize značky TCL. Už nyní si ji můžete stáhnout v obchodě...

22. 3. 2023

Zobrazit celý článek

 

Vodafone nabízí limitovanou Zlatou kartu s 50% slevou

Vodafone nabízí 50% slevu na limitovanou edici předplacené Zlaté karty. Pořizovací cena je 200 Kč, následně můžete...

13. 3. 2023

Zobrazit celý článek

 

Nokia se bude podílet na rozšiřování 5G sítě v JAR

Nokia podepsala dohodu s MTN o rozšíření 5G v Jihoafrické republice. Operátorovi bude dodávat komponenty pro další...

3. 3. 2023

Zobrazit celý článek

Zobrazit všechny články

Nejčtenější články

Instagram spustil v Evropě nové Poznámky

 

Instagram spustil v Evropě novou funkci Poznámky. Uživatelé tak mohou dočasně se svými sledujícími krátké stavové...

Zobrazit celý článek

Apple plánuje na 10. výročí Apple Watch vydat místo Series 9 hodinky s označením X

 

Apple letos nevydá nové Apple Watch Series 9. Místo toho ku příležitosti oslav 10 let od představení prvního modelu...

Zobrazit celý článek

Vodafone spouští novou nabídku pevného internetu

 

Vodafone k 1. únoru nahradil původní UPC balíčky novými tarify pevného internetu. Na výběr nyní máte z rychlostí...

Zobrazit celý článek