Úvod > Články > Zákazníci O2 nyní mohou se svým operátorem komunikovat přes WhatsApp

Zákazníci O2 nyní mohou se svým operátorem komunikovat přes WhatsApp

O2 usnadňuje svým zákazníkům komunikaci s informační linkou. Nově mohou kromě telefonního hovoru využít i komunikátor WhatsApp.

Zákazníci O2 nyní mohou se svým operátorem komunikovat přes WhatsApp

Zákazníci O2 mohou získat potřebné informace nebo podporu od svého operátora v chatovacím nástroji WhatsApp. Do aplikace se můžete dokonce nechat přesměrovat přímo z infolinky.

Zatímco čekáte ve frontě na infolince, můžete zrychlit řešení problému právě přes WhatsApp. V chatu navíc můžete sdílet dokumenty, stejně jako pracovník callcentra. Ten by měl v jednu chvíli zvládnout obsluhovat až 3 konverzace.

V historii navíc zůstává dřívější komunikace, kterou si může operátor projít a nemusí znovu pokládat stejné dotazy. Celý rozhovor tak bude ještě efektivnější než doposud.

Modrý operátor službu spustil už v průběhu září. Od té doby ji využilo téměř 1200 lidí.

Do chatu se nedostane pouze z infolinky, ale také přes adresu wa.me/+420720720155, pomocí čísla 720 720 155 nebo naskenováním QR kódu na obrázku v článku.

 

13. 10. 2020

Témata

aplikaceO2telekomunikace

Sdílejte

Související nabídka

Tarif
Poskytovatel
Cena za měsíc
 
Cena za měsíc: 260 Kč
Cena za měsíc: 399 Kč

Přečtěte si také

 

Meta testuje soukromé zprávy v aplikaci Threads

Meta začala testovat soukromé zprávy v aplikaci Threads. Novinku si zatím vyzkouší uživatelé v několika vybraných...

21. 6. 2025

Zobrazit celý článek

 

Podvodníci začali vydělávat na AI účtech, kde napodobují osoby s Downovým syndromem

Na sociálních sítích se šíří falešné AI účty, které napodobují lidi s Downovým syndromem. Získávají sledující...

19. 6. 2025

Zobrazit celý článek

 

O2 představuje třetí generaci Smart Boxu

O2 uvedlo nový Smart Box 3.0, který nabídne stabilní Wi-Fi ve všech místnostech a nastavení a ovládání přes aplikaci...

18. 6. 2025

Zobrazit celý článek

Zobrazit všechny články

Nejčtenější články

Italské noviny začaly vydávat přílohu psanou AI, novinka výrazně zvýšila prodeje

 

Italský deník Il Foglio testuje vydávání speciální přílohy kompletně psané umělou inteligencí. Experiment má úspěch...

Zobrazit celý článek

Meta představila novou aplikaci s AI chatbotem

 

Meta uvedla novou aplikaci kombinující AI chatbota a sociální sítě. Kromě generování obsahu umožňuje sdílení a...

Zobrazit celý článek

Revolut spouští vlastní mobilní tarify, chce konkurovat tradičním operátorům

 

Revolut uvádí na trh nové mobilní tarify s neomezenými hovory, SMS a daty. Zpočátku budou dostupné ve Velké Británii...

Zobrazit celý článek