+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
O2 usnadňuje svým zákazníkům komunikaci s informační linkou. Nově mohou kromě telefonního hovoru využít i komunikátor WhatsApp.

Zákazníci O2 mohou získat potřebné informace nebo podporu od svého operátora v chatovacím nástroji WhatsApp. Do aplikace se můžete dokonce nechat přesměrovat přímo z infolinky.
Zatímco čekáte ve frontě na infolince, můžete zrychlit řešení problému právě přes WhatsApp. V chatu navíc můžete sdílet dokumenty, stejně jako pracovník callcentra. Ten by měl v jednu chvíli zvládnout obsluhovat až 3 konverzace.
V historii navíc zůstává dřívější komunikace, kterou si může operátor projít a nemusí znovu pokládat stejné dotazy. Celý rozhovor tak bude ještě efektivnější než doposud.
Modrý operátor službu spustil už v průběhu září. Od té doby ji využilo téměř 1200 lidí.
Do chatu se nedostane pouze z infolinky, ale také přes adresu wa.me/+420720720155, pomocí čísla 720 720 155 nebo naskenováním QR kódu na obrázku v článku.
13. 10. 2020
O2 spustilo vánoční kampaň, v rámci které si můžete pořídit 5G telefony, tablety nebo chytré příslušenství už za 1...
4. 11. 2025
Instagram oznámil nová pravidla, která omezí přístup dospívajících k nevhodnému obsahu. Platforma tak reaguje na...
21. 10. 2025
O2 uvedlo nový Smart Box Optic + Booster, který rozšíří Wi-Fi pokrytí v domácnosti díky funkci O2 Mesh. Spojí se s...
10. 10. 2025
Po celý říjen můžete využít slevy až 40 % na tarify Neomezený Super a Neomezený Super+ od Vodafonu. Zvýhodnění platí...
Zaměstnanci Googlu nově ztratí celý týden z kvóty Work from Anywhere, i když budou pracovat na dálku jen jeden den...
OpenAI oznámila, že v následujících týdnech zpřístupní rodičovskou kontrolu pro ChatGPT. Reaguje tak na kritiku a...