+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
O2 usnadňuje svým zákazníkům komunikaci s informační linkou. Nově mohou kromě telefonního hovoru využít i komunikátor WhatsApp.
Zákazníci O2 mohou získat potřebné informace nebo podporu od svého operátora v chatovacím nástroji WhatsApp. Do aplikace se můžete dokonce nechat přesměrovat přímo z infolinky.
Zatímco čekáte ve frontě na infolince, můžete zrychlit řešení problému právě přes WhatsApp. V chatu navíc můžete sdílet dokumenty, stejně jako pracovník callcentra. Ten by měl v jednu chvíli zvládnout obsluhovat až 3 konverzace.
V historii navíc zůstává dřívější komunikace, kterou si může operátor projít a nemusí znovu pokládat stejné dotazy. Celý rozhovor tak bude ještě efektivnější než doposud.
Modrý operátor službu spustil už v průběhu září. Od té doby ji využilo téměř 1200 lidí.
Do chatu se nedostane pouze z infolinky, ale také přes adresu wa.me/+420720720155, pomocí čísla 720 720 155 nebo naskenováním QR kódu na obrázku v článku.
13. 10. 2020
Meta oznámila, že Threads mají už více než 400 milionů aktivních uživatelů měsíčně. Platforma tak dál dohání...
29. 8. 2025
Airbnb spustilo funkci která umožní uživatelům zarezervovat ubytování bez nutnosti platit předem. Platba ale musí...
28. 8. 2025
CEO Duolinga uvedl, že firma nemá v úmyslu propouštět zaměstnance a sází na experimentování s AI. Jeho výrok o tom...
27. 8. 2025
Amazon potvrdil akvizici startupu Bee. Ten nabízí AI náramek podobný Fitbitu, který průběžně zaznamenává okolní...
Operátor O2 měl v pondělí dopoledne výpadek mobilních služby. Všichni zákazníci, kteří u něj tyto služby využívají...
O2 přidává do nabídky televize Hisense se speciálním tlačítkem pro aplikaci Oneplay. Oba modely navíc mají chytré AI...