+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
O2 usnadňuje svým zákazníkům komunikaci s informační linkou. Nově mohou kromě telefonního hovoru využít i komunikátor WhatsApp.
Zákazníci O2 mohou získat potřebné informace nebo podporu od svého operátora v chatovacím nástroji WhatsApp. Do aplikace se můžete dokonce nechat přesměrovat přímo z infolinky.
Zatímco čekáte ve frontě na infolince, můžete zrychlit řešení problému právě přes WhatsApp. V chatu navíc můžete sdílet dokumenty, stejně jako pracovník callcentra. Ten by měl v jednu chvíli zvládnout obsluhovat až 3 konverzace.
V historii navíc zůstává dřívější komunikace, kterou si může operátor projít a nemusí znovu pokládat stejné dotazy. Celý rozhovor tak bude ještě efektivnější než doposud.
Modrý operátor službu spustil už v průběhu září. Od té doby ji využilo téměř 1200 lidí.
Do chatu se nedostane pouze z infolinky, ale také přes adresu wa.me/+420720720155, pomocí čísla 720 720 155 nebo naskenováním QR kódu na obrázku v článku.
13. 10. 2020
O2 spustilo 5G síť už v červnu minulého roku. Zatím ji sice provozuje pouze v několika městech, ale jeho nabídka 5G...
22. 1. 2021
Vlastní webová stránka je pro české firmy naprostou samozřejmostí, má ji 83 % z nich. Sociální sítě pak využívá 45 %...
18. 1. 2021
Mapy.cz v červnu spustily vlastní navigaci a od té doby ji pravidelně vylepšují. Nyní konečně přichází na řadu i 3D...
14. 1. 2021
Od ledna 2021 se přenosy z galavečerů UFC přesouvají na stanici Premier Sport. Exkluzivně je tak budou moci sledovat...
Cetin včera pozastavil objednávky Bondingu přes své partnery. Omezení platí pro operátory T-Mobile a O2, kteří...
Zákazníci Telly TV, kteří sledují vysílání na chytré televizi LG, se konečně dočkali vlastní aplikace. Už nyní je...