+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
O2 usnadňuje svým zákazníkům komunikaci s informační linkou. Nově mohou kromě telefonního hovoru využít i komunikátor WhatsApp.
Zákazníci O2 mohou získat potřebné informace nebo podporu od svého operátora v chatovacím nástroji WhatsApp. Do aplikace se můžete dokonce nechat přesměrovat přímo z infolinky.
Zatímco čekáte ve frontě na infolince, můžete zrychlit řešení problému právě přes WhatsApp. V chatu navíc můžete sdílet dokumenty, stejně jako pracovník callcentra. Ten by měl v jednu chvíli zvládnout obsluhovat až 3 konverzace.
V historii navíc zůstává dřívější komunikace, kterou si může operátor projít a nemusí znovu pokládat stejné dotazy. Celý rozhovor tak bude ještě efektivnější než doposud.
Modrý operátor službu spustil už v průběhu září. Od té doby ji využilo téměř 1200 lidí.
Do chatu se nedostane pouze z infolinky, ale také přes adresu wa.me/+420720720155, pomocí čísla 720 720 155 nebo naskenováním QR kódu na obrázku v článku.
13. 10. 2020
Meta začala testovat soukromé zprávy v aplikaci Threads. Novinku si zatím vyzkouší uživatelé v několika vybraných...
21. 6. 2025
Na sociálních sítích se šíří falešné AI účty, které napodobují lidi s Downovým syndromem. Získávají sledující...
19. 6. 2025
O2 uvedlo nový Smart Box 3.0, který nabídne stabilní Wi-Fi ve všech místnostech a nastavení a ovládání přes aplikaci...
18. 6. 2025
Italský deník Il Foglio testuje vydávání speciální přílohy kompletně psané umělou inteligencí. Experiment má úspěch...
Meta uvedla novou aplikaci kombinující AI chatbota a sociální sítě. Kromě generování obsahu umožňuje sdílení a...
Revolut uvádí na trh nové mobilní tarify s neomezenými hovory, SMS a daty. Zpočátku budou dostupné ve Velké Británii...