Úvod > Články > Zákazníci O2 nyní mohou se svým operátorem komunikovat přes WhatsApp

Zákazníci O2 nyní mohou se svým operátorem komunikovat přes WhatsApp

O2 usnadňuje svým zákazníkům komunikaci s informační linkou. Nově mohou kromě telefonního hovoru využít i komunikátor WhatsApp.

Zákazníci O2 nyní mohou se svým operátorem komunikovat přes WhatsApp

Zákazníci O2 mohou získat potřebné informace nebo podporu od svého operátora v chatovacím nástroji WhatsApp. Do aplikace se můžete dokonce nechat přesměrovat přímo z infolinky.

Zatímco čekáte ve frontě na infolince, můžete zrychlit řešení problému právě přes WhatsApp. V chatu navíc můžete sdílet dokumenty, stejně jako pracovník callcentra. Ten by měl v jednu chvíli zvládnout obsluhovat až 3 konverzace.

V historii navíc zůstává dřívější komunikace, kterou si může operátor projít a nemusí znovu pokládat stejné dotazy. Celý rozhovor tak bude ještě efektivnější než doposud.

Modrý operátor službu spustil už v průběhu září. Od té doby ji využilo téměř 1200 lidí.

Do chatu se nedostane pouze z infolinky, ale také přes adresu wa.me/+420720720155, pomocí čísla 720 720 155 nebo naskenováním QR kódu na obrázku v článku.

 

13. 10. 2020

Témata

aplikaceO2telekomunikace

Sdílejte

Související nabídka

Tarif
Poskytovatel
Cena za měsíc
 
Cena za měsíc: 250 Kč
Cena za měsíc: 299 Kč

Přečtěte si také

 

Instagram pracuje na funkci, která doporučí videa na základě obsahu sdíleného s přáteli

Vývojáři Instagramu pracují na nové funkci, díky které se budou uživatelům zobrazovat videa na základě toho, co si...

20. 4. 2024

Zobrazit celý článek

 

Google spouští dlouho očekávanou aplikaci Find My Device

Google zpřístupnil široké veřejnosti aplikaci Find My Device. Funguje podobně jako konkurenční technologie od...

18. 4. 2024

Zobrazit celý článek

 

LinkedIn na své platformě brzy nabídne několik her

LinkedIn plánuje přidat na svou platformu sekci s hrami. Mají prohloubit vztahy ve firmě a poskytnout téma ke...

17. 4. 2024

Zobrazit celý článek

Zobrazit všechny články

Nejčtenější články

Apple do iPhonů přidá AI založené na technologii od Google nebo OpenAI

 

Apple chce do svých iPhonů co nejdříve implementovat umělou inteligenci. Zvažuje o využití Gemini od Googlu i...

Zobrazit celý článek

Česká pošta zdražuje posílání přes Balíkovnu

 

Česká pošta zdražuje služby Balíkovny. Od dubna si registrovaní uživatelé připlatí za odeslání balíčku 4 Kč, 69 Kč...

Zobrazit celý článek

T-Mobile představil nové balíčky pro datování mimo EU

 

T-Mobile nabídne svým zákazníkům dostupnější roaming. Představil nové balíčky pro uživatele, kteří plánují cestu...

Zobrazit celý článek