Úvod > Články > Zákazníci O2 nyní mohou se svým operátorem komunikovat přes WhatsApp

Zákazníci O2 nyní mohou se svým operátorem komunikovat přes WhatsApp

O2 usnadňuje svým zákazníkům komunikaci s informační linkou. Nově mohou kromě telefonního hovoru využít i komunikátor WhatsApp.

Zákazníci O2 nyní mohou se svým operátorem komunikovat přes WhatsApp

Zákazníci O2 mohou získat potřebné informace nebo podporu od svého operátora v chatovacím nástroji WhatsApp. Do aplikace se můžete dokonce nechat přesměrovat přímo z infolinky.

Zatímco čekáte ve frontě na infolince, můžete zrychlit řešení problému právě přes WhatsApp. V chatu navíc můžete sdílet dokumenty, stejně jako pracovník callcentra. Ten by měl v jednu chvíli zvládnout obsluhovat až 3 konverzace.

V historii navíc zůstává dřívější komunikace, kterou si může operátor projít a nemusí znovu pokládat stejné dotazy. Celý rozhovor tak bude ještě efektivnější než doposud.

Modrý operátor službu spustil už v průběhu září. Od té doby ji využilo téměř 1200 lidí.

Do chatu se nedostane pouze z infolinky, ale také přes adresu wa.me/+420720720155, pomocí čísla 720 720 155 nebo naskenováním QR kódu na obrázku v článku.

 

13. 10. 2020

Témata

aplikaceO2telekomunikace

Sdílejte

Související nabídka

Tarif
Poskytovatel
Cena za měsíc
 
Cena za měsíc: 260 Kč
Cena za měsíc: 399 Kč

Přečtěte si také

 

Sociální síť Threads překročila 400 milionů měsíčně aktivních uživatelů

Meta oznámila, že Threads mají už více než 400 milionů aktivních uživatelů měsíčně. Platforma tak dál dohání...

29. 8. 2025

Zobrazit celý článek

 

Airbnb umožní rezervovat ubytování bez okamžité platby

Airbnb spustilo funkci která umožní uživatelům zarezervovat ubytování bez nutnosti platit předem. Platba ale musí...

28. 8. 2025

Zobrazit celý článek

 

Duolingo nebude propouštět zaměstnance, prohlášení o AI-first firmě bylo špatně pochopeno

CEO Duolinga uvedl, že firma nemá v úmyslu propouštět zaměstnance a sází na experimentování s AI. Jeho výrok o tom...

27. 8. 2025

Zobrazit celý článek

Zobrazit všechny články

Nejčtenější články

Amazon koupil výrobce AI náramků, které nahrávají konverzace uživatele

 

Amazon potvrdil akvizici startupu Bee. Ten nabízí AI náramek podobný Fitbitu, který průběžně zaznamenává okolní...

Zobrazit celý článek

O2 mělo v pondělí výpadek, jako omluvu nabízí zákazníkům poukaz 300 Kč

 

Operátor O2 měl v pondělí dopoledne výpadek mobilních služby. Všichni zákazníci, kteří u něj tyto služby využívají...

Zobrazit celý článek

O2 představilo televize Hisense se speciálním tlačítkem Oneplay

 

O2 přidává do nabídky televize Hisense se speciálním tlačítkem pro aplikaci Oneplay. Oba modely navíc mají chytré AI...

Zobrazit celý článek