+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Zatímco když vidíte, že vám na Facebooku skáče jeden like za druhým, cítíte takové příjemné šimrání, při ostatních ne tak pozitivních reakcích se vám asi spíš žaludek sevře. Na Youtube není rozpětí vyjádření tak rozsáhlé. Máte k dispozici jen "like" a "dislike".
Platforma pro videa totiž zjistila, že nespokojení diváci ubližují autorům videí prostřednictvím disliků. A není to tak banální, jak to zní. Existují zde organizované skupiny, které si na někoho zasednou a sypou mu pod videa palce dolů, i když obsah videa ani neviděli.
Napadení pak přicházejí o prestiž, ale hlavně o výdělek. Protože čím víc palců dole, tím míň je vaše video v nabídkách ostatních uživatelů. Šéf projektů YouTube Tom Leung říká, že je potřeba s tím něco udělat.
Samozřejmě máte právo na upřímnou nelibost. Proto je třeba vymyslet několik prozatím teoretických způsobů, jak šikaně zabránit. Jedním z nich je například skrýt počet liků i disliků. Mezi návrhy je i odstranit tlačítko dislike úplně. Taky by na vás mohl po zmáčknutí vyskočit mini dotazník, co se vám ve videu nelíbí. Zatím o tom ale není rozhodnuto.
Zdroj: zive.cz
7. 2. 2019
Italský deník Il Foglio testuje vydávání speciální přílohy kompletně psané umělou inteligencí. Experiment má úspěch...
Meta uvedla novou aplikaci kombinující AI chatbota a sociální sítě. Kromě generování obsahu umožňuje sdílení a...
Revolut uvádí na trh nové mobilní tarify s neomezenými hovory, SMS a daty. Zpočátku budou dostupné ve Velké Británii...