+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Vědci z americké University of York jednou pro vždy zavřou pusu všem odpůrcům počítačových her. Na více než třech tisících respondetech testovali, jestli v nich násilí na obrazovce počítače vzbuzuje touhu ubližovat i v reálu.
Základním bodem studie byla myšlenka tzv. přenositelnosti násilí, která tvrdí, že pokud vášniví hráči neustále vstřebávají násilí, budou ho chtít uplatnit i ve světě mimo počítačových her.
Složitý výzkum zkoumal tuto teorii do hloubky napříč žánry, pomocí věrných simulací i v návaznosti na myšlenkové pochody hráčů. Výsledek? Děti neměly problém s agresivitou ani ve vypjatých herních situacích a bez problémů dokázaly odlišit reálný svět od virtuálního.
Hlavně to doma nedávejte potomkům číst, nebo už je od pc nedostanete.
Zdroj: jablickar.cz
26. 1. 2018
Amazon potvrdil akvizici startupu Bee. Ten nabízí AI náramek podobný Fitbitu, který průběžně zaznamenává okolní...
Generativní AI podle šéfa Amazonu omezí potřebu některých pracovních pozic. Firma chce zefektivnit své týmy a při...
Operátor O2 měl v pondělí dopoledne výpadek mobilních služby. Všichni zákazníci, kteří u něj tyto služby využívají...