+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Vodafone zavedl dvoufázové ověření a postupně ho přidává i do aplikace Můj Vodafone. Nový způsob přihlášení bude povinný pro všechny zákazníky.
Vodafone informoval své zákazníky – e-mailem, SMS nebo v Centru péče – o novém bezpečnostním prvku pro přihlašování do zákaznických účtů.
Při vstupu do webové samoobsluhy a aplikace Můj Vodafone po vás bude vyžadováno dvoufázové ověření.
Jako přihlašovací údaje slouží e-mailová adresa a alfanumerické heslo. Následně vám ještě SMSkou přijde ověřovací kód.
Vodafone v tiskové zprávě uvádí, že dvoufázové ověřování přinese následující výhody:
Jak rychlý internet můžete mít u vás doma? Vyplňte formulář níže a hned to zjistíte!
Zadejte ulici, číslo popisné, obec a použijte našeptávač.
Máte na mysli nějakou z následujících adres?
Chci s ověřením dostupnosti pomoci od operátora.
Zanechte nám platný kontakt a operátor Vás bude kontaktovat.
13. 8. 2024
Vodafone představil funkci eSIM Transfer, která umožňuje během pár minut přesunout SIM nebo eSIM mezi telefony bez...
20. 8. 2025
Streamovací služba Spotify od září zvyšuje ceny předplatného v Evropě, Latinské Americe, Africe, Asii a na Středním...
15. 8. 2025
Lyft plánuje od konce roku 2026 nasadit v USA autonomní autobusy pro sdílenou jízdu ve městech a příměstských oblastech.
12. 8. 2025
Amazon potvrdil akvizici startupu Bee. Ten nabízí AI náramek podobný Fitbitu, který průběžně zaznamenává okolní...
Generativní AI podle šéfa Amazonu omezí potřebu některých pracovních pozic. Firma chce zefektivnit své týmy a při...
Operátor O2 měl v pondělí dopoledne výpadek mobilních služby. Všichni zákazníci, kteří u něj tyto služby využívají...