+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Možná jste si už v televizi nebo na internetu všimli nové reklamy od Vodafonu. Od začátku prosince se totiž na obrazovkách začal objevovat vánoční spot s Ondřejem Vetchým.
Kampaň má název „Lidská síť dokáže zázraky“ a ukazuje, jako sílu mají lidé, když se spojí pro dobrou věc. Svou roli v tom samozřejmě hrají i moderní technologie.
Vodafone dlouhodobě staví svou komunikaci na tématu spojování lidí. Věří v sílu technologií, které jsou nástrojem právě k tomu, aby se lidé mohli propojit.
A ani v nové reklamě tomu není jinak. Ondřej Vetchý se v ní ukáže jako aktivista, který chce ostatní inspirovat k tomu, aby si byli blíž.
Hlavní postavou je malý chlapec, který se chce stát kouzelníkem. K tomu, aby se jeho sen splnil, pomohou právě lidé, kteří se spojí a pomohou mu překonat překážky.
A na „spojení“ Vodafone ukázal nejen příběhem spotu. Na konci už můžete vidět logo UPC, kterým operátor připomíná, že právě přebírá tuto společnost a rozšiřuje své služby.
Zajímá vás, jak příběh malého kouzelníka dopadl? Podívejte se na video:
5. 12. 2019
Vodafone jako hlavní partner KVIFF 2025 nabídne na festivalu digitální zážitky, udržitelnost a kulturu. Pro...
3. 7. 2025
Vodafone s Nokií poprvé v ČR otestovali vysokorychlostní technologii 25G PON. Reálně naměřili téměř 20 Gb/s, běžné...
28. 6. 2025
Vodafone přichází s kampaní Pomozte starým mobilem, která motivuje k recyklaci nefunkčních telefonů. Za starý mobil...
23. 4. 2025
Generativní AI podle šéfa Amazonu omezí potřebu některých pracovních pozic. Firma chce zefektivnit své týmy a při...
Donald Trump kritizoval Apple za přesun výroby do Indie. Firmu vyzval, aby produkty vyráběla v USA, a připomněl její...
Netflix hlásí 94 milionů uživatelů svého tarifu podporovaného reklamou. Do konce příštího roku v něm přibudou nové...