+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Vodafone oznámil plánovanou odstávku zákaznických systémů. Od 20:00 v pátek 11. února do večerních hodin neděle 13. února budou omezeny některé funkce.
Červený operátor upozornil, že během odstávky mohou být dočasně omezeny funkce samoobslužných systémů. Nebude tak možné dobíjet předplacené karty, a to ani přes bankomaty nebo online terminály na poštách nebo pobočkách Sazky.
S nastavením služeb budete muset počkat až do dalšího týdne. S blokací ztracené či odcizené SIMky se můžete obrátit na linku péče o zákazníky.
Pokud plánujete provést aktivaci či změnu v nastavení služeb, udělejte tak nejlépe do pátečních 18:00.
Aktualizace se týká především SMS a Hlasové samoobsluhy. Mobilní aplikace Můj Vodafone a internetová samoobsluha budou většinu času dostupné.
Odstávka systémů nebude mít žádný vliv na provoz sítě, tedy volání, zprávy nebo připojení k internetu.
Jak rychlý internet můžete mít u vás doma? Vyplňte formulář níže a hned to zjistíte!
Zadejte ulici, číslo popisné, obec a použijte našeptávač.
Máte na mysli nějakou z následujících adres?
Chci s ověřením dostupnosti pomoci od operátora.
Zanechte nám platný kontakt a operátor Vás bude kontaktovat.
11. 2. 2022
Vodafone obnovil oblíbenou Oskartu. Nová verze nabídne více dat, rychlejší připojení i odměny za dobíjení kreditu.
16. 7. 2025
Vodafone jako hlavní partner KVIFF 2025 nabídne na festivalu digitální zážitky, udržitelnost a kulturu. Pro...
3. 7. 2025
Vodafone s Nokií poprvé v ČR otestovali vysokorychlostní technologii 25G PON. Reálně naměřili téměř 20 Gb/s, běžné...
28. 6. 2025
Amazon potvrdil akvizici startupu Bee. Ten nabízí AI náramek podobný Fitbitu, který průběžně zaznamenává okolní...
Generativní AI podle šéfa Amazonu omezí potřebu některých pracovních pozic. Firma chce zefektivnit své týmy a při...
O2 přidává do nabídky televize Hisense se speciálním tlačítkem pro aplikaci Oneplay. Oba modely navíc mají chytré AI...