+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Vodafone oznámil plánovanou odstávku zákaznických systémů. Od 20:00 v pátek 11. února do večerních hodin neděle 13. února budou omezeny některé funkce.
Červený operátor upozornil, že během odstávky mohou být dočasně omezeny funkce samoobslužných systémů. Nebude tak možné dobíjet předplacené karty, a to ani přes bankomaty nebo online terminály na poštách nebo pobočkách Sazky.
S nastavením služeb budete muset počkat až do dalšího týdne. S blokací ztracené či odcizené SIMky se můžete obrátit na linku péče o zákazníky.
Pokud plánujete provést aktivaci či změnu v nastavení služeb, udělejte tak nejlépe do pátečních 18:00.
Aktualizace se týká především SMS a Hlasové samoobsluhy. Mobilní aplikace Můj Vodafone a internetová samoobsluha budou většinu času dostupné.
Odstávka systémů nebude mít žádný vliv na provoz sítě, tedy volání, zprávy nebo připojení k internetu.
Jak rychlý internet můžete mít u vás doma? Vyplňte formulář níže a hned to zjistíte!
Zadejte ulici, číslo popisné, obec a použijte našeptávač.
Máte na mysli nějakou z následujících adres?
Chci s ověřením dostupnosti pomoci od operátora.
Zanechte nám platný kontakt a operátor Vás bude kontaktovat.
11. 2. 2022
Vodafone představil aplikaci Můj Vodafone+ s vyšším zabezpečením, chytrým asistentem TOBi a personalizovaným...
30. 9. 2025
Vodafone rozšířil nabídku mobilů o Google Pixel 10 s AI, Samsung Galaxy S25 FE a novinky od Xiaomi a Honor s velkou...
8. 9. 2025
Vodafone představil funkci eSIM Transfer, která umožňuje během pár minut přesunout SIM nebo eSIM mezi telefony bez...
20. 8. 2025
Operátor O2 měl v pondělí dopoledne výpadek mobilních služby. Všichni zákazníci, kteří u něj tyto služby využívají...
OpenAI oznámila, že v následujících týdnech zpřístupní rodičovskou kontrolu pro ChatGPT. Reaguje tak na kritiku a...
Ve vyhledávači Google bude možné nastavit preferované weby a blogy, které se budou častěji zobrazovat v horní sekci...