+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Vodafone oznámil plánovanou odstávku zákaznických systémů. Od 20:00 v pátek 11. února do večerních hodin neděle 13. února budou omezeny některé funkce.
Červený operátor upozornil, že během odstávky mohou být dočasně omezeny funkce samoobslužných systémů. Nebude tak možné dobíjet předplacené karty, a to ani přes bankomaty nebo online terminály na poštách nebo pobočkách Sazky.
S nastavením služeb budete muset počkat až do dalšího týdne. S blokací ztracené či odcizené SIMky se můžete obrátit na linku péče o zákazníky.
Pokud plánujete provést aktivaci či změnu v nastavení služeb, udělejte tak nejlépe do pátečních 18:00.
Aktualizace se týká především SMS a Hlasové samoobsluhy. Mobilní aplikace Můj Vodafone a internetová samoobsluha budou většinu času dostupné.
Odstávka systémů nebude mít žádný vliv na provoz sítě, tedy volání, zprávy nebo připojení k internetu.
Jak rychlý internet můžete mít u vás doma? Vyplňte formulář níže a hned to zjistíte!
Zadejte ulici, číslo popisné, obec a použijte našeptávač.
Máte na mysli nějakou z následujících adres?
Chci s ověřením dostupnosti pomoci od operátora.
Zanechte nám platný kontakt a operátor Vás bude kontaktovat.
11. 2. 2022
Vodafone přichází s kampaní Pomozte starým mobilem, která motivuje k recyklaci nefunkčních telefonů. Za starý mobil...
23. 4. 2025
Vodafone doručil 20 tisíc zásilek ve vratných obalech. NEKOnečné BOXy mají neutrální uhlíkovou stopu už po šestém...
11. 4. 2025
Vodafone úspěšně otestoval rekordní přenosovou rychlost 400 gigabitů za sekundu na trase mezi Prahou a Ostravou...
10. 4. 2025
Italský deník Il Foglio testuje vydávání speciální přílohy kompletně psané umělou inteligencí. Experiment má úspěch...
Meta uvedla novou aplikaci kombinující AI chatbota a sociální sítě. Kromě generování obsahu umožňuje sdílení a...
Tinder představil novou hru s umělou inteligencí. Můžete si díky ní zlepšit své flirtovací schopnosti a naučit se...