+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Facebook se rozhodl přidat do aplikace Messenger reklamy, které se budou uživatelům chodit jako obyčejné přijaté zprávy.
Facebook Messenger je nainstalován na více než miliardě zařízeních. Společnost se toho rozhodla využít a začne do komunikační aplikace přidávat reklamu. Nová funkce se právě testuje. Facebook vybídl inzerenty, že nyní mohou tvořit speciální News Feed reklamy.
Pokud uživatel na reklamu klikne, otevře se mu chatovací okénko v Messengeru a inzerent ho bude moci kdykoliv přes zprávy kontaktovat a nabízet mu produkt. “Používání nové funkce News Feed k otevření komunikace v Messengeru nám umožnilo posunout se mnohem dál. Můžeme tak uživatele vyzvat k rozhovoru, což v konečném důsledku vede ke konverzaci,“ sdělilo marketingové oddělení firmy Absolut.
Inzerenti budou uživatele kontaktovat pomocí chatovacích botů. Správci stránek si připraví otázky, na které by se zákazníci mohli ptát a odpovědi, které budou tazatelům chodit. Pokud se zákazník poptává na zboží, může mu v budoucnu o stejném produktu přijít reklamní sdělení. Zprávy bude možné blokovat a mazat.
19. 11. 2016
Hostitel na Airbnb obvinil hostku z poškození bytu a jako důkaz doložil digitálně upravené snímky. Žena se bránila a...
3. 9. 2025
Meta oznámila, že Threads mají už více než 400 milionů aktivních uživatelů měsíčně. Platforma tak dál dohání...
29. 8. 2025
Airbnb spustilo funkci která umožní uživatelům zarezervovat ubytování bez nutnosti platit předem. Platba ale musí...
28. 8. 2025
Amazon potvrdil akvizici startupu Bee. Ten nabízí AI náramek podobný Fitbitu, který průběžně zaznamenává okolní...
Operátor O2 měl v pondělí dopoledne výpadek mobilních služby. Všichni zákazníci, kteří u něj tyto služby využívají...
T-Mobile nabídne svým zákazníkům s MAGENTA TV od tarifu M Plus přímé přenosy utkání Baníku Ostrava, Viktorie Plzeň a...