+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Uživatelé stále častěji využívají placené hudební platformy. Podle reportu firmy Counterpoint Research mělo loni předplatné o 32 % lidí více než v roce 2018.
Hudební streamovací služby zažívají v posledních letech obrovský boom. Společnost Counterpoint Research v roce 2019 zaznamenala dokonce 32 % meziroční nárůst počtu předplatitelů. Dohromady tyto platformy využívá 358 milionů lidí.
Služby jako Spotify nebo Apple Music si uživatelé oblíbili zejména kvůli originálnímu obsahu. Neustále roste zájem o podcasty, do kterých nyní platformy investují nejvíce.
Celkový počet aktivních uživatelů streamovacích služeb vzrostl o 23 %. Do tohoto čísla jsou započítáni předplatitelé i lidé, kteří využívají bezplatné tarify.
Podle reportu se lidé nejčastěji pro předplatné rozhodnou poté, co si některou ze služeb vyzkouší zdarma.
Největší podíl na počtu předplatných má jednoznačně Spotify s 35 %. Následuje ho Apple Music s 19 % a Amazon Music s 15 %.
Pokud se ovšem podíváme na rozdělení příjmů z předplatného, Spotify dostane 31 % ze všech příjmů. Dalších 24 % pak připadne Apple Music.
21. 4. 2020
Google zpřístupnil široké veřejnosti aplikaci Find My Device. Funguje podobně jako konkurenční technologie od...
18. 4. 2024
LinkedIn plánuje přidat na svou platformu sekci s hrami. Mají prohloubit vztahy ve firmě a poskytnout téma ke...
17. 4. 2024
Britská stanice BBC zvažuje vytvoření vlastní umělé inteligence. Trénovat ji bude na vlastních textových archivech.
16. 4. 2024
Apple chce do svých iPhonů co nejdříve implementovat umělou inteligenci. Zvažuje o využití Gemini od Googlu i...
Česká pošta zdražuje služby Balíkovny. Od dubna si registrovaní uživatelé připlatí za odeslání balíčku 4 Kč, 69 Kč...
T-Mobile nabídne svým zákazníkům dostupnější roaming. Představil nové balíčky pro uživatele, kteří plánují cestu...