+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Největší český poskytovatel kabelové televize a rychlého internetu má vážné problémy. Dlouhodobě přichází o své zákazníky a nové se mu nedaří získávat. Zákazníky mu bere Telefónica O2.
Za poslední půlrok UPC eviduje pokles o zhruba 4 tisíce zákazníků. Oproti tomu, Telefónica O2 za stejné období získala téměř 27 tisíc nových zákazníků.
Problém může být v tom, že UPC nabízí akční nabídku pouze pro nové zákazníky a stávající zákazník musí platit více. To se stávajícím zákazníkům nelíbí a odchází ke konkurenci.
Podobně nastavenou nabídku měla i Telefónica O2. Od března tohoto roku, ale nabízí stejné výhody novým i stávajícím zákazníkům a jak je vidět, vyplácí se jí to.
Dalším dobrým tahem Telefónicy O2 byla nová O2 TV, o které jsme vás již informovali dříve. UPC tedy ztrácí a nezbývá, než svou nabídku vylepšit.
Blýská se na lepší časy. UPC slybuje, že v září bude mít lepší nabídku internetu pro stávající zákazníky a že rozšíří počet televizních kanálů. Jaká bude realita uvidíte sami.
13. 8. 2013
ADSLdigitální televizepevný internetVDSL
T-Mobile nabídne svým zákazníkům s MAGENTA TV od tarifu M Plus přímé přenosy utkání Baníku Ostrava, Viktorie Plzeň a...
21. 7. 2025
Japonští výzkumníci dosáhli přenosové rychlosti přes 1 milion Gb/s bez navýšení průměru kabelu. Technologie by mohla...
17. 7. 2025
Trumpova mediální společnost spustila provoz nové streamovací platformy Truth+. Nabídne pravicový zpravodajský kanál...
12. 7. 2025
Generativní AI podle šéfa Amazonu omezí potřebu některých pracovních pozic. Firma chce zefektivnit své týmy a při...
Amazon potvrdil akvizici startupu Bee. Ten nabízí AI náramek podobný Fitbitu, který průběžně zaznamenává okolní...
O2 přidává do nabídky televize Hisense se speciálním tlačítkem pro aplikaci Oneplay. Oba modely navíc mají chytré AI...