+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Největší český poskytovatel kabelové televize a rychlého internetu má vážné problémy. Dlouhodobě přichází o své zákazníky a nové se mu nedaří získávat. Zákazníky mu bere Telefónica O2.
Za poslední půlrok UPC eviduje pokles o zhruba 4 tisíce zákazníků. Oproti tomu, Telefónica O2 za stejné období získala téměř 27 tisíc nových zákazníků.
Problém může být v tom, že UPC nabízí akční nabídku pouze pro nové zákazníky a stávající zákazník musí platit více. To se stávajícím zákazníkům nelíbí a odchází ke konkurenci.
Podobně nastavenou nabídku měla i Telefónica O2. Od března tohoto roku, ale nabízí stejné výhody novým i stávajícím zákazníkům a jak je vidět, vyplácí se jí to.
Dalším dobrým tahem Telefónicy O2 byla nová O2 TV, o které jsme vás již informovali dříve. UPC tedy ztrácí a nezbývá, než svou nabídku vylepšit.
Blýská se na lepší časy. UPC slybuje, že v září bude mít lepší nabídku internetu pro stávající zákazníky a že rozšíří počet televizních kanálů. Jaká bude realita uvidíte sami.
13. 8. 2013
ADSLdigitální televizepevný internetVDSL
Disney oznámil další zvýšení cen své streamovací služby Disney+. Od října podraží tarify s reklamou i bez ní, nové...
26. 9. 2025
YouTube oznámil, že od roku 2021 rozdělil mezi tvůrce, umělce a mediální firmy více než 100 miliard dolarů. Výdělky...
25. 9. 2025
Telly si na podzim přichystala velké novinky. Mění vzhled aplikací, přidává interaktivní TV program, nový MAXI...
17. 9. 2025
Po celý říjen můžete využít slevy až 40 % na tarify Neomezený Super a Neomezený Super+ od Vodafonu. Zvýhodnění platí...
OpenAI oznámila, že v následujících týdnech zpřístupní rodičovskou kontrolu pro ChatGPT. Reaguje tak na kritiku a...
Ve vyhledávači Google bude možné nastavit preferované weby a blogy, které se budou častěji zobrazovat v horní sekci...