+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Největší český poskytovatel kabelové televize a rychlého internetu má vážné problémy. Dlouhodobě přichází o své zákazníky a nové se mu nedaří získávat. Zákazníky mu bere Telefónica O2.
Za poslední půlrok UPC eviduje pokles o zhruba 4 tisíce zákazníků. Oproti tomu, Telefónica O2 za stejné období získala téměř 27 tisíc nových zákazníků.
Problém může být v tom, že UPC nabízí akční nabídku pouze pro nové zákazníky a stávající zákazník musí platit více. To se stávajícím zákazníkům nelíbí a odchází ke konkurenci.
Podobně nastavenou nabídku měla i Telefónica O2. Od března tohoto roku, ale nabízí stejné výhody novým i stávajícím zákazníkům a jak je vidět, vyplácí se jí to.
Dalším dobrým tahem Telefónicy O2 byla nová O2 TV, o které jsme vás již informovali dříve. UPC tedy ztrácí a nezbývá, než svou nabídku vylepšit.
Blýská se na lepší časy. UPC slybuje, že v září bude mít lepší nabídku internetu pro stávající zákazníky a že rozšíří počet televizních kanálů. Jaká bude realita uvidíte sami.
13. 8. 2013
ADSLdigitální televizepevný internetVDSL
T-Mobile rozšiřuje Videotéku MAGENTA TV o téměř 90 hodin obsahu z archivu České televize. Těšit se můžete na...
12. 6. 2025
Warner Bros. Discovery oznámilo, že streamovací služba Max se vrátí k původnímu názvu HBO Max. Změna přichází po...
27. 5. 2025
Netflix hlásí 94 milionů uživatelů svého tarifu podporovaného reklamou. Do konce příštího roku v něm přibudou nové...
24. 5. 2025
Italský deník Il Foglio testuje vydávání speciální přílohy kompletně psané umělou inteligencí. Experiment má úspěch...
Meta uvedla novou aplikaci kombinující AI chatbota a sociální sítě. Kromě generování obsahu umožňuje sdílení a...
Tinder představil novou hru s umělou inteligencí. Můžete si díky ní zlepšit své flirtovací schopnosti a naučit se...