+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Televizní operátor Telly začal spolupracovat s českým MMA zápasníkem Jiřím Procházkou z UFC. Podepsali smlouvu o marketingové a mediální spolupráci.
Jiří „Denisa“ Procházka se od března stane hlavní tváří Telly TV pro bojové sporty. V rámci nově navázané spolupráce se bude objevovat na webu společnosti i v jejích reklamních kampaních.
Televizní operátor zároveň plánuje s bojovníkem uspořádat několik speciálních marketingových akcí.
„Jiřího Procházku jsme koncem loňského roku oslovili a jsme velice rádi, že nyní můžeme spolupracovat s šampionem japonské organizace Rizin, který svou kariéru skvěle nastartoval v rámci nejprestižnější organizace UFC,“ uvedl marketingový ředitel Telly Jan Schöppel.
„Jsem rád, že mohu spolupracovat se společností, která v České republice vysílá zápasy UFC a těším se, že zde čeští fanoušci budou moci sledovat mé zápasy, jako například prvního května s Dominickem Reyesem,“řekl ke spolupráci Jiří „Denisa“ Procházka, který je jedním ze 3 českých bojovníků, kteří momentálně v nejprestižnější organizaci smíšených bojových umění působí.
„V posledních měsících zaznamenáváme stále větší zájem českých diváků o sledování televizních přenosů UFC. Pokud v nich nastupuje český zápasník, pak tyto duely ve statistikách svou sledovaností atakují i ty nejzajímavější fotbalové zápasy, jako bývá například vždy mimořádně sledované derby Realu Madrid a Barcelony nebo top zápasy Premier League," dodal Schöppel.
25. 2. 2021
T-Mobile rozšiřuje Videotéku MAGENTA TV o téměř 90 hodin obsahu z archivu České televize. Těšit se můžete na...
12. 6. 2025
Warner Bros. Discovery oznámilo, že streamovací služba Max se vrátí k původnímu názvu HBO Max. Změna přichází po...
27. 5. 2025
Netflix hlásí 94 milionů uživatelů svého tarifu podporovaného reklamou. Do konce příštího roku v něm přibudou nové...
24. 5. 2025
Italský deník Il Foglio testuje vydávání speciální přílohy kompletně psané umělou inteligencí. Experiment má úspěch...
Meta uvedla novou aplikaci kombinující AI chatbota a sociální sítě. Kromě generování obsahu umožňuje sdílení a...
Vodafone přichází s kampaní Pomozte starým mobilem, která motivuje k recyklaci nefunkčních telefonů. Za starý mobil...