Úvod > Články > Telly TV navázala spolupráci s Jiřím Procházkou z UFC

Telly TV navázala spolupráci s Jiřím Procházkou z UFC

Televizní operátor Telly začal spolupracovat s českým MMA zápasníkem Jiřím Procházkou z UFC. Podepsali smlouvu o marketingové a mediální spolupráci.

Telly TV navázala spolupráci s Jiřím Procházkou z UFC

Jiří „Denisa“ Procházka se od března stane hlavní tváří Telly TV pro bojové sporty. V rámci nově navázané spolupráce se bude objevovat na webu společnosti i v jejích reklamních kampaních.

Televizní operátor zároveň plánuje s bojovníkem uspořádat několik speciálních marketingových akcí.

„Jiřího Procházku jsme koncem loňského roku oslovili a jsme velice rádi, že nyní můžeme spolupracovat s šampionem japonské organizace Rizin, který svou kariéru skvěle nastartoval v rámci nejprestižnější organizace UFC,“ uvedl marketingový ředitel Telly Jan Schöppel. 

„Jsem rád, že mohu spolupracovat se společností, která v České republice vysílá zápasy UFC a těším se, že zde čeští fanoušci budou moci sledovat mé zápasy, jako například prvního května s Dominickem Reyesem,“řekl ke spolupráci Jiří „Denisa“ Procházka, který je jedním ze 3 českých bojovníků, kteří momentálně v nejprestižnější organizaci smíšených bojových umění působí. 

„V posledních měsících zaznamenáváme stále větší zájem českých diváků o sledování televizních přenosů UFC. Pokud v nich nastupuje český zápasník, pak tyto duely ve statistikách svou sledovaností atakují i ty nejzajímavější fotbalové zápasy, jako bývá například vždy mimořádně sledované derby Realu Madrid a Barcelony nebo top zápasy Premier League," dodal Schöppel.

25. 2. 2021

Témata

digitální televize

Sdílejte

Související nabídka

Tarif
Poskytovatel
Cena za měsíc
 
Cena za měsíc: 260 Kč
Cena za měsíc: 199 Kč

Přečtěte si také

 

Videotéka MAGENTA TV nově nabídne oblíbené tituly z produkce České televize

T-Mobile rozšiřuje Videotéku MAGENTA TV o téměř 90 hodin obsahu z archivu České televize. Těšit se můžete na...

12. 6. 2025

Zobrazit celý článek

 

HBO Max se vrací: Max mění název po dvou letech zpět

Warner Bros. Discovery oznámilo, že streamovací služba Max se vrátí k původnímu názvu HBO Max. Změna přichází po...

27. 5. 2025

Zobrazit celý článek

 

Netflix chystá nové reklamní formáty, nejlevnější tarif využívá už 94 milionů uživatelů

Netflix hlásí 94 milionů uživatelů svého tarifu podporovaného reklamou. Do konce příštího roku v něm přibudou nové...

24. 5. 2025

Zobrazit celý článek

Zobrazit všechny články

Nejčtenější články

Italské noviny začaly vydávat přílohu psanou AI, novinka výrazně zvýšila prodeje

 

Italský deník Il Foglio testuje vydávání speciální přílohy kompletně psané umělou inteligencí. Experiment má úspěch...

Zobrazit celý článek

Meta představila novou aplikaci s AI chatbotem

 

Meta uvedla novou aplikaci kombinující AI chatbota a sociální sítě. Kromě generování obsahu umožňuje sdílení a...

Zobrazit celý článek

Vodafone rozdává slevy za recyklaci starého telefonu

 

Vodafone přichází s kampaní Pomozte starým mobilem, která motivuje k recyklaci nefunkčních telefonů. Za starý mobil...

Zobrazit celý článek