+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Během dnešního dopoledne mohli mít zákazníci operátora O2 problémy s připojením. Klienti společnosti se nemohli svým mobilním telefonem připojit do telefonní sítě. O2 se za technické problémy omlouvá.
Výpadek v síti O2 se týkal malého množství zákazníků. „V dopoledních hodinách jsme evidovali výpadek v síti, která odbavuje část hlasového provozu,“ uvedla Kateřina Mikšovská z tiskového oddělení O2.
Technické problémy trvaly zhruba půl hodiny, operátor začal hned pracovat na odstranění problému, příčinu zatím analyzuje. „V časovém rozmezí od 9:40 do 10:15 mohla mít cca 3 % našich zákazníků problém se spojením odchozích hovorů. Za komplikace se velmi omlouváme, příčinu výpadku analyzujeme,“ doplnila Mikšovská.
Problémy se týkaly technologie LTE. Zákazníci se nemohli připojit k síti a přístroj jim hlásil, že jejich IMEI není možné zaregistrovat do telefonní sítě. V tuto chvíli již funguje připojení bez problémů.
28. 4. 2015
LTEmobilní internetO2volání na mobil
O2 uvedlo nový Smart Box Optic + Booster, který rozšíří Wi-Fi pokrytí v domácnosti díky funkci O2 Mesh. Spojí se s...
10. 10. 2025
Po celý říjen můžete využít slevy až 40 % na tarify Neomezený Super a Neomezený Super+ od Vodafonu. Zvýhodnění platí...
9. 10. 2025
Lékaři z Brna a Prahy uskutečnili první přenos chirurgického zákroku v ČR přes privátní 5G síť. Operace s 3D obrazem...
6. 10. 2025
OpenAI oznámila, že v následujících týdnech zpřístupní rodičovskou kontrolu pro ChatGPT. Reaguje tak na kritiku a...
Ve vyhledávači Google bude možné nastavit preferované weby a blogy, které se budou častěji zobrazovat v horní sekci...
Po celý říjen můžete využít slevy až 40 % na tarify Neomezený Super a Neomezený Super+ od Vodafonu. Zvýhodnění platí...