+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Během dnešního dopoledne mohli mít zákazníci operátora O2 problémy s připojením. Klienti společnosti se nemohli svým mobilním telefonem připojit do telefonní sítě. O2 se za technické problémy omlouvá.
Výpadek v síti O2 se týkal malého množství zákazníků. „V dopoledních hodinách jsme evidovali výpadek v síti, která odbavuje část hlasového provozu,“ uvedla Kateřina Mikšovská z tiskového oddělení O2.
Technické problémy trvaly zhruba půl hodiny, operátor začal hned pracovat na odstranění problému, příčinu zatím analyzuje. „V časovém rozmezí od 9:40 do 10:15 mohla mít cca 3 % našich zákazníků problém se spojením odchozích hovorů. Za komplikace se velmi omlouváme, příčinu výpadku analyzujeme,“ doplnila Mikšovská.
Problémy se týkaly technologie LTE. Zákazníci se nemohli připojit k síti a přístroj jim hlásil, že jejich IMEI není možné zaregistrovat do telefonní sítě. V tuto chvíli již funguje připojení bez problémů.
28. 4. 2015
LTEmobilní internetO2volání na mobil
Miloš volal na dovolené na chorvatském ostrově Mljet domů. Telefon se ale připojil k síti v Bosně a Hercegovině...
13. 8. 2025
Operátor O2 měl v pondělí dopoledne výpadek mobilních služby. Všichni zákazníci, kteří u něj tyto služby využívají...
6. 8. 2025
Cizinci v Rusku musí od letoška poskytnout biometrická data pro získání SIM karty. Vláda do databáze registruje...
18. 7. 2025
Generativní AI podle šéfa Amazonu omezí potřebu některých pracovních pozic. Firma chce zefektivnit své týmy a při...
Amazon potvrdil akvizici startupu Bee. Ten nabízí AI náramek podobný Fitbitu, který průběžně zaznamenává okolní...
O2 rozšiřuje nabídku chytrých doplňků o lokalizační čip O2 tag pro Android. Do konce června ho pořídíte se slevou za...