+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Během dnešního dopoledne mohli mít zákazníci operátora O2 problémy s připojením. Klienti společnosti se nemohli svým mobilním telefonem připojit do telefonní sítě. O2 se za technické problémy omlouvá.
Výpadek v síti O2 se týkal malého množství zákazníků. „V dopoledních hodinách jsme evidovali výpadek v síti, která odbavuje část hlasového provozu,“ uvedla Kateřina Mikšovská z tiskového oddělení O2.
Technické problémy trvaly zhruba půl hodiny, operátor začal hned pracovat na odstranění problému, příčinu zatím analyzuje. „V časovém rozmezí od 9:40 do 10:15 mohla mít cca 3 % našich zákazníků problém se spojením odchozích hovorů. Za komplikace se velmi omlouváme, příčinu výpadku analyzujeme,“ doplnila Mikšovská.
Problémy se týkaly technologie LTE. Zákazníci se nemohli připojit k síti a přístroj jim hlásil, že jejich IMEI není možné zaregistrovat do telefonní sítě. V tuto chvíli již funguje připojení bez problémů.
28. 4. 2015
LTEmobilní internetO2volání na mobil
O2 rozšiřuje nabídku chytrých doplňků o lokalizační čip O2 tag pro Android. Do konce června ho pořídíte se slevou za...
17. 6. 2025
O2 chystá změny ve svém portfoliu. 10. března spustí kromě Oneplay také vylepšené tarify NEO a kombinované balíčky...
6. 3. 2025
Společnosti O2 a TV Nova představily svou novou službu Oneplay, která oficiálně odstartuje už 10. března. Nhradí...
26. 2. 2025
Italský deník Il Foglio testuje vydávání speciální přílohy kompletně psané umělou inteligencí. Experiment má úspěch...
Meta uvedla novou aplikaci kombinující AI chatbota a sociální sítě. Kromě generování obsahu umožňuje sdílení a...
Vodafone přichází s kampaní Pomozte starým mobilem, která motivuje k recyklaci nefunkčních telefonů. Za starý mobil...