Úvod > Články > Tarif s reklamou od Netflixu využívá už přes 70 milionů uživatelů

Tarif s reklamou od Netflixu využívá už přes 70 milionů uživatelů

Obliba tarifu s reklamami od Netflixu stále roste. Za posledních několik měsíců se počet uživatelů téměř zdvojnásobil a dosáhl hranice 70 milionů.

Tarif s reklamou od Netflixu využívá už přes 70 milionů uživatelů

Netflix oznámil, že jeho tarif podporovaný reklamou dosáhl celosvětově 70 milionů aktivních uživatelů měsíčně, což je téměř dvojnásobek oproti předchozímu půlroku. Letos v květnu dosáhl celosvětově 40 milionů aktivních uživatelů měsíčně.

Tento tarif, za který v USA zaplatíte 6,99 dolarů (170 korun) měsíčně, nyní tvoří více než polovinu všech nových registrací v regionech, kde je k dispozici. Nejlevnější tarif Netflixu bez reklam stojí 15,49 dolaru (372 korun) měsíčně.

Netflix nezveřejnil podrobnosti o finančních výsledcích tarifu s podporou reklam. Neočekává ale, že by se stal hlavním motorem růstu minimálně do roku 2026. Jeho cena se nezměnila od spuštění na konci roku 2022.

Společnost také uvedla, že podepsala smlouvu se společností FanDuel jako exkluzivním partnerem pro předzápasové sportovní sázení na vánoční zápasy Národní fotbalové ligy (NFL), které odvysílá

Veškerý dostupný reklamní inventář pro dva živé zápasy NFL byl vyprodán a Netflix již uzavřel smlouvy se všemi inzerenty.

Chcete své oblíbené pořady sledovat bez výpadků?

Pokud se často potýkáte s výpadky internetu, prověřte si další možnosti připojení na vaší adrese:

Dostupnost služeb

Zadejte ulici, číslo popisné, obec a použijte našeptávač.

Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR

Zadaná adresa není platná.

Máte na mysli nějakou z následujících adres?

    Chci s ověřením dostupnosti pomoci od operátora.

    Zadaná adresa není platná.

    Zanechte nám platný kontakt a operátor Vás bude kontaktovat.

    Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR

    Probíhá ověřování

    Probíhá ověřování

    23. 11. 2024

    Témata

    digitální televizemultimedia

    Sdílejte

    Související nabídka

    Tarif
    Poskytovatel
    Cena za měsíc
     
    Cena za měsíc: 260 Kč
    Cena za měsíc: 199 Kč

    Přečtěte si také

     

    YouTube v USA testuje ověřování věku pomocí umělé inteligence

    YouTube v USA začíná testovat nový systém ověřování věku, který využívá umělou inteligenci k rozpoznání. Ověřování...

    18. 8. 2025

    Zobrazit celý článek

     

    Elon Musk znovu zpřístupní videa z aplikace Vine

    Elon Musk oznámil, že chce obnovit archiv populární aplikace Vine. Krátká videa by měla být znovu dostupná online.

    11. 8. 2025

    Zobrazit celý článek

     

    AI hlasové ovládání v aplikaci Spotify bude více interaktivní a konverzační

    Spotify plánuje ještě více zapojit umělou inteligenci do svého hlasového ovládání. Uživatelé s AI budou moci...

    8. 8. 2025

    Zobrazit celý článek

    Zobrazit všechny články

    Nejčtenější články

    Amazon koupil výrobce AI náramků, které nahrávají konverzace uživatele

     

    Amazon potvrdil akvizici startupu Bee. Ten nabízí AI náramek podobný Fitbitu, který průběžně zaznamenává okolní...

    Zobrazit celý článek

    Amazon kvůli AI opět omezí počet zaměstnanců

     

    Generativní AI podle šéfa Amazonu omezí potřebu některých pracovních pozic. Firma chce zefektivnit své týmy a při...

    Zobrazit celý článek

    O2 představilo televize Hisense se speciálním tlačítkem Oneplay

     

    O2 přidává do nabídky televize Hisense se speciálním tlačítkem pro aplikaci Oneplay. Oba modely navíc mají chytré AI...

    Zobrazit celý článek