Úvod > Články > Tarif s reklamami využívá na Netflixu téměř 5 milionů uživatelů

Tarif s reklamami využívá na Netflixu téměř 5 milionů uživatelů

Nedávno spuštěný tarif s reklamami má na Netflixu úspěch. Půl roku od spuštění má téměř 5 milionů aktivních uživatelů měsíčně.

Tarif s reklamami využívá na Netflixu téměř 5 milionů uživatelů

Nedávno spuštěné předplatné s reklamami od Netflixu využívá téměř 5 milionů aktivních uživatelů měsíčně.

Společnost spustila tarif loni na 12 trzích jako alternativu k dražším tarifům bez reklam. Ty začínají na 10 dolarech (220 korun) měsíčně, ale předplatné s reklamami stojí jen 7 dolarů (155 korun).

Novinka byla spuštěna ve snaze přilákat více zákazníků, navýšit příjmů a bojovat proti stále sílící konkurenci. A to se Netflixu pravděpodobně daří.

Jeremi Gorman, prezident reklamní divize společnosti, totiž uvedl, že celosvětový počet aktivních uživatelů dosáhl 5 milionů měsíčně. Do měsíčních aktivních uživatelů se započítávají všechny profily dospělých, které se používají na účtech s reklamou. Na dětských profilech se reklamy nezobrazují.

Na konci března přitom Netflix hlásil 232,5 milionu platících předplatitelů na celém světě.

A protože nový tarif využívá velké množství uživatelů, zástupci společnosti mají dobrý argument, aby nalákali nové inzerenty. Kromě toho jim plánují nabízet exkluzivní typy reklam, které lze realizovat pouze na streamovací platformě. 

Jedním z příkladů je třicetiminutová reklama, která bude rozdělena do několika dní.  Příběh bude pokračovat pokaždé, když divák bude sledovat pořady na Netflixu.

 

Chcete své oblíbené pořady sledovat bez výpadků?

Pokud se často potýkáte s výpadky internetu, prověřte si další možnosti připojení na vaší adrese:

Dostupnost služeb

Zadejte ulici, číslo popisné, obec a použijte našeptávač.

Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR

Zadaná adresa není platná.

Máte na mysli nějakou z následujících adres?

    Chci s ověřením dostupnosti pomoci od operátora.

    Zadaná adresa není platná.

    Zanechte nám platný kontakt a operátor Vás bude kontaktovat.

    Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR

    Probíhá ověřování

    Probíhá ověřování

    27. 5. 2023

    Témata

    digitální televizemultimedia

    Sdílejte

    Související nabídka

    Tarif
    Poskytovatel
    Cena za měsíc
     
    Cena za měsíc: 260 Kč
    Cena za měsíc: 199 Kč

    Přečtěte si také

     

    Spotify investuje milion eur na podporu audioknih v dalších jazycích

    Spotify oznámilo investici 1 milion eur na podporu produkce audioknih ve francouzštině a nizozemštině. Chce tak...

    28. 4. 2025

    Zobrazit celý článek

     

    Deezer zaplavují AI skladby, tvoří přes 18 % nového obsahu

    Hudební platforma Deezer oznámila, že přes 18 % denně nahraných skladeb tvoří obsah vytvořený umělou inteligencí...

    24. 4. 2025

    Zobrazit celý článek

     

    Netflix na televizích rozšiřuje výběr jazyků

    Netflix zavádí na televizích širší nabídku jazyků titulků a dabingu. Chce tím podpořit sledovanost svých pořadů po...

    16. 4. 2025

    Zobrazit celý článek

    Zobrazit všechny články

    Nejčtenější články

    Britští lékaři používají AI pro odhalování rakoviny kůže

     

    Britští vědci vytvořili technologii, která dokáže s vysokou přesností odhalit rakovinu kůže už v raném stádiu.

    Zobrazit celý článek

    Vodafone představil nový set-top box Vodafone TV Play se špičkovými integrovanými reproduktory

     

    Vodafone představil přelomový set-top box. Kromě funkcí chytré televize nabídne i špičkové reproduktory, se kterým...

    Zobrazit celý článek

    OpenAI vytvořila AI model pro kreativním psaní

     

    OpenAI vyvinula nový model pro kreativní psaní. Podle šéfa společnosti Sama Altmana je to poprvé, co ho výstup umělé...

    Zobrazit celý článek