Úvod > Články > Tarif s reklamami využívá na Netflixu téměř 5 milionů uživatelů

Tarif s reklamami využívá na Netflixu téměř 5 milionů uživatelů

Nedávno spuštěný tarif s reklamami má na Netflixu úspěch. Půl roku od spuštění má téměř 5 milionů aktivních uživatelů měsíčně.

Tarif s reklamami využívá na Netflixu téměř 5 milionů uživatelů

Nedávno spuštěné předplatné s reklamami od Netflixu využívá téměř 5 milionů aktivních uživatelů měsíčně.

Společnost spustila tarif loni na 12 trzích jako alternativu k dražším tarifům bez reklam. Ty začínají na 10 dolarech (220 korun) měsíčně, ale předplatné s reklamami stojí jen 7 dolarů (155 korun).

Novinka byla spuštěna ve snaze přilákat více zákazníků, navýšit příjmů a bojovat proti stále sílící konkurenci. A to se Netflixu pravděpodobně daří.

Jeremi Gorman, prezident reklamní divize společnosti, totiž uvedl, že celosvětový počet aktivních uživatelů dosáhl 5 milionů měsíčně. Do měsíčních aktivních uživatelů se započítávají všechny profily dospělých, které se používají na účtech s reklamou. Na dětských profilech se reklamy nezobrazují.

Na konci března přitom Netflix hlásil 232,5 milionu platících předplatitelů na celém světě.

A protože nový tarif využívá velké množství uživatelů, zástupci společnosti mají dobrý argument, aby nalákali nové inzerenty. Kromě toho jim plánují nabízet exkluzivní typy reklam, které lze realizovat pouze na streamovací platformě. 

Jedním z příkladů je třicetiminutová reklama, která bude rozdělena do několika dní.  Příběh bude pokračovat pokaždé, když divák bude sledovat pořady na Netflixu.

 

Chcete své oblíbené pořady sledovat bez výpadků?

Pokud se často potýkáte s výpadky internetu, prověřte si další možnosti připojení na vaší adrese:

Dostupnost služeb

Zadejte ulici, číslo popisné, obec a použijte našeptávač.

Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR

Zadaná adresa není platná.

Máte na mysli nějakou z následujících adres?

    Chci s ověřením dostupnosti pomoci od operátora.

    Zadaná adresa není platná.

    Zanechte nám platný kontakt a operátor Vás bude kontaktovat.

    Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR

    Probíhá ověřování

    Probíhá ověřování

    27. 5. 2023

    Témata

    digitální televizemultimedia

    Sdílejte

    Související nabídka

    Tarif
    Poskytovatel
    Cena za měsíc
     
    Cena za měsíc: 260 Kč
    Cena za měsíc: 199 Kč

    Přečtěte si také

     

    Audible rozšiřuje nabídku audioknih, namlouvat je bude AI

    Audible spolupracuje s nakladateli na převodu tištěných a e-knih na audioknihy za pomoci AI hlasu. Chce tak rychleji...

    14. 6. 2025

    Zobrazit celý článek

     

    Videotéka MAGENTA TV nově nabídne oblíbené tituly z produkce České televize

    T-Mobile rozšiřuje Videotéku MAGENTA TV o téměř 90 hodin obsahu z archivu České televize. Těšit se můžete na...

    12. 6. 2025

    Zobrazit celý článek

     

    ChatGPT umí odhalit přesnou lokalitu z fotky

    ChatGPT dokáže na základě fotek odhadnout jejich přesnou lokalitu. Uživatelé hlásí, že model o3 od OpenAI určí místa...

    2. 6. 2025

    Zobrazit celý článek

    Zobrazit všechny články

    Nejčtenější články

    Italské noviny začaly vydávat přílohu psanou AI, novinka výrazně zvýšila prodeje

     

    Italský deník Il Foglio testuje vydávání speciální přílohy kompletně psané umělou inteligencí. Experiment má úspěch...

    Zobrazit celý článek

    Meta představila novou aplikaci s AI chatbotem

     

    Meta uvedla novou aplikaci kombinující AI chatbota a sociální sítě. Kromě generování obsahu umožňuje sdílení a...

    Zobrazit celý článek

    Tinder představil novou AI hru, která vás naučí flirtovat

     

    Tinder představil novou hru s umělou inteligencí. Můžete si díky ní zlepšit své flirtovací schopnosti a naučit se...

    Zobrazit celý článek