Úvod > Články > Tarif s reklamami využívá na Netflixu téměř 5 milionů uživatelů

Tarif s reklamami využívá na Netflixu téměř 5 milionů uživatelů

Nedávno spuštěný tarif s reklamami má na Netflixu úspěch. Půl roku od spuštění má téměř 5 milionů aktivních uživatelů měsíčně.

Tarif s reklamami využívá na Netflixu téměř 5 milionů uživatelů

Nedávno spuštěné předplatné s reklamami od Netflixu využívá téměř 5 milionů aktivních uživatelů měsíčně.

Společnost spustila tarif loni na 12 trzích jako alternativu k dražším tarifům bez reklam. Ty začínají na 10 dolarech (220 korun) měsíčně, ale předplatné s reklamami stojí jen 7 dolarů (155 korun).

Novinka byla spuštěna ve snaze přilákat více zákazníků, navýšit příjmů a bojovat proti stále sílící konkurenci. A to se Netflixu pravděpodobně daří.

Jeremi Gorman, prezident reklamní divize společnosti, totiž uvedl, že celosvětový počet aktivních uživatelů dosáhl 5 milionů měsíčně. Do měsíčních aktivních uživatelů se započítávají všechny profily dospělých, které se používají na účtech s reklamou. Na dětských profilech se reklamy nezobrazují.

Na konci března přitom Netflix hlásil 232,5 milionu platících předplatitelů na celém světě.

A protože nový tarif využívá velké množství uživatelů, zástupci společnosti mají dobrý argument, aby nalákali nové inzerenty. Kromě toho jim plánují nabízet exkluzivní typy reklam, které lze realizovat pouze na streamovací platformě. 

Jedním z příkladů je třicetiminutová reklama, která bude rozdělena do několika dní.  Příběh bude pokračovat pokaždé, když divák bude sledovat pořady na Netflixu.

 

Chcete své oblíbené pořady sledovat bez výpadků?

Pokud se často potýkáte s výpadky internetu, prověřte si další možnosti připojení na vaší adrese:

Dostupnost služeb

Zadejte ulici, číslo popisné, obec a použijte našeptávač.

Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR

Zadaná adresa není platná.

Máte na mysli nějakou z následujících adres?

    Chci s ověřením dostupnosti pomoci od operátora.

    Zadaná adresa není platná.

    Zanechte nám platný kontakt a operátor Vás bude kontaktovat.

    Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR

    Probíhá ověřování

    Probíhá ověřování

    27. 5. 2023

    Témata

    digitální televizemultimedia

    Sdílejte

    Související nabídka

    Tarif
    Poskytovatel
    Cena za měsíc
     
    Cena za měsíc: 260 Kč
    Cena za měsíc: 199 Kč

    Přečtěte si také

     

    Hollywood obvinil OpenAI z porušování práv umělců v aplikaci Sora

    Hollywood zkritizoval aplikaci Sora od OpenAI, která pomocí umělé inteligence vytváří videa. Tvrdí, že ohrožuje...

    22. 10. 2025

    Zobrazit celý článek

     

    Papež vyzval média, aby chránila pravdu a nezneužívala clickbaity

    Papež Lev XIV varoval novináře před honbou za clickbaitem a bezhlavým využíváním umělé inteligence v redakcích...

    16. 10. 2025

    Zobrazit celý článek

     

    AI herečka Tilly Norwood pobouřila Hollywood, nahradí umělá inteligence lidské herce?

    AI herečka Tilly Norwood vyvolala bouři v Hollywoodu poté, co bylo oznámeno, že bude mít vlastní zastupující...

    13. 10. 2025

    Zobrazit celý článek

    Zobrazit všechny články

    Nejčtenější články

    Vodafone spouští říjnové slevy na neomezené tarify

     

    Po celý říjen můžete využít slevy až 40 % na tarify Neomezený Super a Neomezený Super+ od Vodafonu. Zvýhodnění platí...

    Zobrazit celý článek

    OpenAI zavede rodičovskou kontrolu pro ChatGPT, reaguje na obavy o bezpečnost mladistvých

     

    OpenAI oznámila, že v následujících týdnech zpřístupní rodičovskou kontrolu pro ChatGPT. Reaguje tak na kritiku a...

    Zobrazit celý článek

    Google nově umožní výběr oblíbených zdrojů ve vyhledávání

     

    Ve vyhledávači Google bude možné nastavit preferované weby a blogy, které se budou častěji zobrazovat v horní sekci...

    Zobrazit celý článek