+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Nedávno spuštěný tarif s reklamami má na Netflixu úspěch. Půl roku od spuštění má téměř 5 milionů aktivních uživatelů měsíčně.
Nedávno spuštěné předplatné s reklamami od Netflixu využívá téměř 5 milionů aktivních uživatelů měsíčně.
Společnost spustila tarif loni na 12 trzích jako alternativu k dražším tarifům bez reklam. Ty začínají na 10 dolarech (220 korun) měsíčně, ale předplatné s reklamami stojí jen 7 dolarů (155 korun).
Novinka byla spuštěna ve snaze přilákat více zákazníků, navýšit příjmů a bojovat proti stále sílící konkurenci. A to se Netflixu pravděpodobně daří.
Jeremi Gorman, prezident reklamní divize společnosti, totiž uvedl, že celosvětový počet aktivních uživatelů dosáhl 5 milionů měsíčně. Do měsíčních aktivních uživatelů se započítávají všechny profily dospělých, které se používají na účtech s reklamou. Na dětských profilech se reklamy nezobrazují.
Na konci března přitom Netflix hlásil 232,5 milionu platících předplatitelů na celém světě.
A protože nový tarif využívá velké množství uživatelů, zástupci společnosti mají dobrý argument, aby nalákali nové inzerenty. Kromě toho jim plánují nabízet exkluzivní typy reklam, které lze realizovat pouze na streamovací platformě.
Jedním z příkladů je třicetiminutová reklama, která bude rozdělena do několika dní. Příběh bude pokračovat pokaždé, když divák bude sledovat pořady na Netflixu.
Pokud se často potýkáte s výpadky internetu, prověřte si další možnosti připojení na vaší adrese:
Zadejte ulici, číslo popisné, obec a použijte našeptávač.
Máte na mysli nějakou z následujících adres?
Chci s ověřením dostupnosti pomoci od operátora.
Zanechte nám platný kontakt a operátor Vás bude kontaktovat.
27. 5. 2023
YouTube v USA začíná testovat nový systém ověřování věku, který využívá umělou inteligenci k rozpoznání. Ověřování...
18. 8. 2025
Elon Musk oznámil, že chce obnovit archiv populární aplikace Vine. Krátká videa by měla být znovu dostupná online.
11. 8. 2025
Spotify plánuje ještě více zapojit umělou inteligenci do svého hlasového ovládání. Uživatelé s AI budou moci...
8. 8. 2025
Generativní AI podle šéfa Amazonu omezí potřebu některých pracovních pozic. Firma chce zefektivnit své týmy a při...
Amazon potvrdil akvizici startupu Bee. Ten nabízí AI náramek podobný Fitbitu, který průběžně zaznamenává okolní...
Operátor O2 měl v pondělí dopoledne výpadek mobilních služby. Všichni zákazníci, kteří u něj tyto služby využívají...