Úvod > Články > Tarif s reklamami využívá na Netflixu téměř 5 milionů uživatelů

Tarif s reklamami využívá na Netflixu téměř 5 milionů uživatelů

Nedávno spuštěný tarif s reklamami má na Netflixu úspěch. Půl roku od spuštění má téměř 5 milionů aktivních uživatelů měsíčně.

Tarif s reklamami využívá na Netflixu téměř 5 milionů uživatelů

Nedávno spuštěné předplatné s reklamami od Netflixu využívá téměř 5 milionů aktivních uživatelů měsíčně.

Společnost spustila tarif loni na 12 trzích jako alternativu k dražším tarifům bez reklam. Ty začínají na 10 dolarech (220 korun) měsíčně, ale předplatné s reklamami stojí jen 7 dolarů (155 korun).

Novinka byla spuštěna ve snaze přilákat více zákazníků, navýšit příjmů a bojovat proti stále sílící konkurenci. A to se Netflixu pravděpodobně daří.

Jeremi Gorman, prezident reklamní divize společnosti, totiž uvedl, že celosvětový počet aktivních uživatelů dosáhl 5 milionů měsíčně. Do měsíčních aktivních uživatelů se započítávají všechny profily dospělých, které se používají na účtech s reklamou. Na dětských profilech se reklamy nezobrazují.

Na konci března přitom Netflix hlásil 232,5 milionu platících předplatitelů na celém světě.

A protože nový tarif využívá velké množství uživatelů, zástupci společnosti mají dobrý argument, aby nalákali nové inzerenty. Kromě toho jim plánují nabízet exkluzivní typy reklam, které lze realizovat pouze na streamovací platformě. 

Jedním z příkladů je třicetiminutová reklama, která bude rozdělena do několika dní.  Příběh bude pokračovat pokaždé, když divák bude sledovat pořady na Netflixu.

 

Chcete své oblíbené pořady sledovat bez výpadků?

Pokud se často potýkáte s výpadky internetu, prověřte si další možnosti připojení na vaší adrese:

Dostupnost služeb

Zadejte ulici, číslo popisné, obec a použijte našeptávač.

Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR

Zadaná adresa není platná.

Máte na mysli nějakou z následujících adres?

    Chci s ověřením dostupnosti pomoci od operátora.

    Zadaná adresa není platná.

    Zanechte nám platný kontakt a operátor Vás bude kontaktovat.

    Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR

    Probíhá ověřování

    Probíhá ověřování

    27. 5. 2023

    Témata

    digitální televizemultimedia

    Sdílejte

    Související nabídka

    Tarif
    Poskytovatel
    Cena za měsíc
     
    Cena za měsíc: 250 Kč
    Cena za měsíc: 299 Kč
    Cena za měsíc: 399 Kč
    Cena za měsíc: 320 Kč

    Přečtěte si také

     

    Google zapojí umělou inteligenci do vysílání olympijských her

    Google zapojí umělou inteligenci do amerického vysílání olympijských her v Paříži. Umožní sportovním komentátorům...

    25. 7. 2024

    Zobrazit celý článek

     

    Tarif podporovaný reklamou využívá na Netflixu přes 40 milionů uživatelů

    Netflix oznámil, že jeho tarif podporovaný reklamou dosáhl 40 milionů aktivních uživatelů měsíčně. O rok dříve jich...

    22. 6. 2024

    Zobrazit celý článek

     

    Vodafone TV nabídne divákům nový festivalový KVIFF.TV Channel

    Vodafone TV přidává do své nabídky exkluzivní stanici KVIFF.TV Channel. Diváci se mohou těšit na filmy, dokumenty i...

    20. 6. 2024

    Zobrazit celý článek

    Zobrazit všechny články

    Nejčtenější články

    Japonský robot složil Rubikovu kostku v rekordním čase

     

    Stroj společnosti Mitsubishi Electric složil známou Rubikovu kostku za méně než třetinu vteřiny. Je tak desetkrát...

    Zobrazit celý článek

    O2 jako první otestovalo technologii RedCap v 5G síti

     

    O2 na konci června jako první český operátor úspěšně otestoval technologii RedCap ve své 5G mobilní síti...

    Zobrazit celý článek

    Apple a Meta jednají o partnerství v oblasti umělé inteligence

     

    Společnost Meta jednala o integraci svého modelu generativní umělé inteligence do nedávno oznámeného systému umělé...

    Zobrazit celý článek