+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Spotify je největší hudební platformou na světě. Každý měsíc si na ní písničky pouští v průměru 422 milionů uživatelů, z nichž 252 milionů využívá bezplatný tarif.
Streamovací platforma Spotify během prvního čtvrtletí roku 2022 utržila 2,7 miliardy eur a oproti loňsku si tak polepšila o 24 %. Zatímco loni ovšem skončila kvartál s provozním ziskem 14 milionů eur, letos byla 6 milionů v minusu.
Tržby se zvýšily spolu s počtem uživatelů. Aplikaci si každý měsíc zapíná 422 milionů uživatelů (19 % růst), z nich ovšem 252 milionů (21 % růst) využívá bezplatný tarif s reklamními bloky.
Z výsledků vyplývá, že průměrný předplatitel přinese společnosti 107 korun měsíčně, zatímco příjmy z reklamy za jednoho neplatícího uživatele činí pouze 9 korun.
Není proto divu, že platforma usiluje především o předplatitele. Očekává, že v tomto čtvrtletí naroste počet posluchačů na 428 milionů, z nichž 187 milionů bude předplatitelů (momentálně jich je 182 milionů). Oba předpoklady jsou oproti dřívějšku ponížené kvůli ukončení provozu v Rusku.
Pokud máte doma pomalý internet, prověřte, jestli na vaší adrese není rychlejší technologie nebo levnější varianta:
Zadejte ulici, číslo popisné, obec a použijte našeptávač.
Máte na mysli nějakou z následujících adres?
Chci s ověřením dostupnosti pomoci od operátora.
Zanechte nám platný kontakt a operátor Vás bude kontaktovat.
30. 4. 2022
aplikacemobilní aplikacemultimedia
YouTube v USA začíná testovat nový systém ověřování věku, který využívá umělou inteligenci k rozpoznání. Ověřování...
18. 8. 2025
Streamovací služba Spotify od září zvyšuje ceny předplatného v Evropě, Latinské Americe, Africe, Asii a na Středním...
15. 8. 2025
Elon Musk oznámil, že chce obnovit archiv populární aplikace Vine. Krátká videa by měla být znovu dostupná online.
11. 8. 2025
Amazon potvrdil akvizici startupu Bee. Ten nabízí AI náramek podobný Fitbitu, který průběžně zaznamenává okolní...
Generativní AI podle šéfa Amazonu omezí potřebu některých pracovních pozic. Firma chce zefektivnit své týmy a při...
O2 přidává do nabídky televize Hisense se speciálním tlačítkem pro aplikaci Oneplay. Oba modely navíc mají chytré AI...