+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Neplatící uživatelé Spotify jásají - aplikace jim nyní dovoluje přeskakovat audio i video reklamy. Ale neradujte se předčasně, zatím tuto novinku zpřístupnila jen pro hrstku australských uživatelů. Jenže proč to vlastně dělá, když reklama je hlavním zdrojem jejího příjmu?
Tento počin appka obhájila v magazínu AdAge. Je to součástí plánu na zjištění preferencí uživatelů. Díky monitorování přeskakování reklam Spotify lépe určí, jaké reklamy jsou relevantní. Ještě divnější a jednostranně výhodné jsou ale podmínky pro inzerenty - za přeskočené reklamy nemusí Spotify zaplatit.
Tento nadmíru přívětivý krok představuje pro Spotify dost velké riziko. Nicméně, pokud jsou jeho provozovatelé ochotni ho podstoupit, nejspíš je případný neúspěch zase tolik nevytrhne. Navíc testujících uživatelů je opravdu pomálu.
Hudební aplikace poskytuje čím dál tím víc výhod i neplatícím uživatelům a zpřístupňuje postupně některé funkce, které byly určené jen platícím. Otázkou je, jestli se pak nenaštvou a nepřipraví Spotify o měsíční zisk, jež z nich plyne.
Zdroj: jablickar.cz
15. 8. 2018
Italský deník Il Foglio testuje vydávání speciální přílohy kompletně psané umělou inteligencí. Experiment má úspěch...
Meta uvedla novou aplikaci kombinující AI chatbota a sociální sítě. Kromě generování obsahu umožňuje sdílení a...
Vodafone přichází s kampaní Pomozte starým mobilem, která motivuje k recyklaci nefunkčních telefonů. Za starý mobil...