Úvod > Články > Spotify dovolí přeskakovat reklamy i neplatícím

Spotify dovolí přeskakovat reklamy i neplatícím

Neplatící uživatelé Spotify jásají - aplikace jim nyní dovoluje přeskakovat audio i video reklamy. Ale neradujte se předčasně, zatím tuto novinku zpřístupnila jen pro hrstku australských uživatelů. Jenže proč to vlastně dělá, když reklama je hlavním zdrojem jejího příjmu?

Spotify dovolí přeskakovat reklamy i neplatícím

Tento počin appka obhájila v magazínu AdAge. Je to součástí plánu na zjištění preferencí uživatelů. Díky monitorování přeskakování reklam Spotify lépe určí, jaké reklamy jsou relevantní. Ještě divnější a jednostranně výhodné jsou ale podmínky pro inzerenty - za přeskočené reklamy nemusí Spotify zaplatit.

Tento nadmíru přívětivý krok představuje pro Spotify dost velké riziko. Nicméně, pokud jsou jeho provozovatelé ochotni ho podstoupit, nejspíš je případný neúspěch zase tolik nevytrhne. Navíc testujících uživatelů je opravdu pomálu. 

Hudební aplikace poskytuje čím dál tím víc výhod i neplatícím uživatelům a zpřístupňuje postupně některé funkce, které byly určené jen platícím. Otázkou je, jestli se pak nenaštvou a nepřipraví Spotify o měsíční zisk, jež z nich plyne.

Zdroj: jablickar.cz

15. 8. 2018

Sdílejte

Zobrazit všechny články

Nejčtenější články

Amazon kvůli AI opět omezí počet zaměstnanců

 

Generativní AI podle šéfa Amazonu omezí potřebu některých pracovních pozic. Firma chce zefektivnit své týmy a při...

Zobrazit celý článek

Amazon koupil výrobce AI náramků, které nahrávají konverzace uživatele

 

Amazon potvrdil akvizici startupu Bee. Ten nabízí AI náramek podobný Fitbitu, který průběžně zaznamenává okolní...

Zobrazit celý článek

Lokátor O2 tag nově spárujete i s Androidem

 

O2 rozšiřuje nabídku chytrých doplňků o lokalizační čip O2 tag pro Android. Do konce června ho pořídíte se slevou za...

Zobrazit celý článek