+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Sportovní aplikace Runtastic patří Adidasu. Společnost se pouští do boje s konkurenčním Nikem, který v oblasti aplikací není žádným nováčkem.

Běh patří v dnešní době mezi jednu z nejoblíbenějších sportovních aktivit. Dokonce i hlavní město je plné běžců a to v každém ročním období. Většina běžců využívá některou z běžeckých aplikací.
Ani sport se nevyhnul digitalizaci a světové značky se předhánějí v tom, aby své klienty neustále překvapovaly. Vymýšlejí chytré aplikace, které měří, motivují a vyhodnocují snažení sportovců.
Jedničkou v této oblasti byla bezesporu do této chvíle společnost Nike. Díky aplikaci Nike+ Running dokázala rozběhat největší běžeckou komunitu Nike Running Club. Velkému zájmu se těšil také náramek Nike Fuelband.
Adidas se v této oblasti doposud příliš neangažoval. Nyní se karta obrací. Adidas koupil většinový podíl poskytovatele sportovních aplikací, firmy Runtastic.
Adidas koupil aplikaci Runtastic se 70 miliony uživateli, která vznikla v roce 2009 za 220 milionů EUR.
Společnost Runtastic sklidila na letošním světovém veletrhu spotřební elekroniky CES, který se konal lednu v Las Vegas, úspěch. Představila virtuální brýle pro reálné cvičení. Novinka se má na trhu objevit v příštím roce a Adidas doufá, že mu právě brýle pomohou mezi konkurenčními značkami
14. 8. 2015
Google přetváří své Google Mapy s pomocí umělé inteligence Gemini. Nové funkce umožní vést přirozený rozhovor...
14. 11. 2025
Instagram oznámil nová pravidla, která omezí přístup dospívajících k nevhodnému obsahu. Platforma tak reaguje na...
21. 10. 2025
Po celý říjen můžete využít slevy až 40 % na tarify Neomezený Super a Neomezený Super+ od Vodafonu. Zvýhodnění platí...
9. 10. 2025
Po celý říjen můžete využít slevy až 40 % na tarify Neomezený Super a Neomezený Super+ od Vodafonu. Zvýhodnění platí...
Zaměstnanci Googlu nově ztratí celý týden z kvóty Work from Anywhere, i když budou pracovat na dálku jen jeden den...
Disney oznámil další zvýšení cen své streamovací služby Disney+. Od října podraží tarify s reklamou i bez ní, nové...