Úvod > Články > Reklamy na Facebooku budou interaktivnější

Reklamy na Facebooku budou interaktivnější

Facebook pracuje na nových reklamních formátech, ve kterých si můžete zahrát jednoduché hry, hlasovat v anketách nebo vyzkoušet rozšířenou realitu.

Reklamy na Facebooku budou interaktivnější

Nové a soukromější reklamy

Sociální síť už všechny tři nové formáty otestovala a dočkala se zajímavých výsledků. Viceprezident pro globální marketing Mark D’Arcy k novinkám uvedl, že uživatelé stále častěji vyhledávají kreativnější obsah.

Zároveň na svém blogu slíbil i vyšší soukromí u všech nových formátů. Zadavatelé reklamy se tak nedozvědí, jak jste v anketě hlasovali nebo jakého skóre jste ve kře dosáhli. Od Facebooku získají pouze souhrnná data.

Interaktivní formáty jsou pro uživatele zajímavější

Ankety už můžete běžně vídat v reklamách na Instagramu a teď bude možné hlasovat o různých tématech i v reklamních příspěvcích na Facebooku. Ankety budou dostupné během následujících dní.

Další novinkou jsou jednoduché hry. Pro uživatele bude tento formát mnohem zajímavější a firmám slibuje mnohem lepší výsledky. V Indii si herní reklamu vyzkoušel Uber a zasáhl tak o 10 % více lidí.

Neméně zajímavé pak budou příspěvky s prvky rozšířené reality, které využijí především oděvní a kosmetické značky. Uživatelé si díky nim mohou vyzkoušet, jak budou v inzerovaném produktu vypadat.

fb-reklamy

Foto: Facebook

Chcete si nové formáty na Facebooku užít naplno?

Máte doma pomalý internet? Prověřte si, jestli na vaší adrese není rychlejší technologie nebo levnější varianta:

Dostupnost služeb

Zadejte ulici, číslo popisné, obec a použijte našeptávač.

Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR

Zadaná adresa není platná.

Máte na mysli nějakou z následujících adres?

    Chci s ověřením dostupnosti pomoci od operátora.

    Zadaná adresa není platná.

    Zanechte nám platný kontakt a operátor Vás bude kontaktovat.

    Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR

    Probíhá ověřování

    Probíhá ověřování

    30. 9. 2019

    Témata

    aplikaceostatní

    Sdílejte

    Související nabídka

    Tarif
    Poskytovatel
    Cena za měsíc
     
    Cena za měsíc: 299 Kč

    Přečtěte si také

     

    Google spouští dlouho očekávanou aplikaci Find My Device

    Google zpřístupnil široké veřejnosti aplikaci Find My Device. Funguje podobně jako konkurenční technologie od...

    18. 4. 2024

    Zobrazit celý článek

     

    LinkedIn na své platformě brzy nabídne několik her

    LinkedIn plánuje přidat na svou platformu sekci s hrami. Mají prohloubit vztahy ve firmě a poskytnout téma ke...

    17. 4. 2024

    Zobrazit celý článek

     

    BBC zvažuje vytvoření vlastní umělé inteligence

    Britská stanice BBC zvažuje vytvoření vlastní umělé inteligence. Trénovat ji bude na vlastních textových archivech.

    16. 4. 2024

    Zobrazit celý článek

    Zobrazit všechny články

    Nejčtenější články

    Apple do iPhonů přidá AI založené na technologii od Google nebo OpenAI

     

    Apple chce do svých iPhonů co nejdříve implementovat umělou inteligenci. Zvažuje o využití Gemini od Googlu i...

    Zobrazit celý článek

    Česká pošta zdražuje posílání přes Balíkovnu

     

    Česká pošta zdražuje služby Balíkovny. Od dubna si registrovaní uživatelé připlatí za odeslání balíčku 4 Kč, 69 Kč...

    Zobrazit celý článek

    T-Mobile představil nové balíčky pro datování mimo EU

     

    T-Mobile nabídne svým zákazníkům dostupnější roaming. Představil nové balíčky pro uživatele, kteří plánují cestu...

    Zobrazit celý článek