+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Regiojet spustil nový rezervační web a mobilní aplikaci. Změnil přitom grafiku i funkční uspořádání obou platforem.
Regiojet analyzovat nákupní chování svých zákazníků a způsob, jakým vyhledávají informace. Zaměřil se také na jejich chování přímo ve vlacích, autobusech a na nádražích.
Na základě dat z analýzy a rozhovorů pak přepracoval své webové stránky a mobilní aplikaci. Nyní už můžete vlakové a autobusové jízdenky kupovat v novém prostředí.
„Cílem přípravy nového webu a aplikace bylo zpřehlednit a zpřístupnit to, co je z pohledu zákazníka nejdůležitější: vyšší přehlednost spojů v čase, výhody jednotlivých tříd, výběr oblíbeného sedadla, plánování rozsáhlejších cest a notifikace nebo personalizace zákaznického účtu,“ uvedl Petr Beťák, ředitel oddělení digitalizace skupiny Student Agency.
Uživatelé od platformy požadovali třeba snazší vyhledávání zastávek, vylepšené fungování košíku nebo zapamatování platební metody z předchozích nákupů.
Výsledkem je tak přehlednější zobrazování informací a průměrné zrychlení nákupu jízdenky o 9 sekund. Nákupní proces je nyní rozdělený do více kroků, ale díky vyššímu výkonu aplikace i webu se celý proces značně zrychlil.
6. 8. 2021
Google zpřístupnil široké veřejnosti aplikaci Find My Device. Funguje podobně jako konkurenční technologie od...
18. 4. 2024
LinkedIn plánuje přidat na svou platformu sekci s hrami. Mají prohloubit vztahy ve firmě a poskytnout téma ke...
17. 4. 2024
Britská stanice BBC zvažuje vytvoření vlastní umělé inteligence. Trénovat ji bude na vlastních textových archivech.
16. 4. 2024
Apple chce do svých iPhonů co nejdříve implementovat umělou inteligenci. Zvažuje o využití Gemini od Googlu i...
Česká pošta zdražuje služby Balíkovny. Od dubna si registrovaní uživatelé připlatí za odeslání balíčku 4 Kč, 69 Kč...
T-Mobile nabídne svým zákazníkům dostupnější roaming. Představil nové balíčky pro uživatele, kteří plánují cestu...