+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Regiojet spustil nový rezervační web a mobilní aplikaci. Změnil přitom grafiku i funkční uspořádání obou platforem.
Regiojet analyzovat nákupní chování svých zákazníků a způsob, jakým vyhledávají informace. Zaměřil se také na jejich chování přímo ve vlacích, autobusech a na nádražích.
Na základě dat z analýzy a rozhovorů pak přepracoval své webové stránky a mobilní aplikaci. Nyní už můžete vlakové a autobusové jízdenky kupovat v novém prostředí.
„Cílem přípravy nového webu a aplikace bylo zpřehlednit a zpřístupnit to, co je z pohledu zákazníka nejdůležitější: vyšší přehlednost spojů v čase, výhody jednotlivých tříd, výběr oblíbeného sedadla, plánování rozsáhlejších cest a notifikace nebo personalizace zákaznického účtu,“ uvedl Petr Beťák, ředitel oddělení digitalizace skupiny Student Agency.
Uživatelé od platformy požadovali třeba snazší vyhledávání zastávek, vylepšené fungování košíku nebo zapamatování platební metody z předchozích nákupů.
Výsledkem je tak přehlednější zobrazování informací a průměrné zrychlení nákupu jízdenky o 9 sekund. Nákupní proces je nyní rozdělený do více kroků, ale díky vyššímu výkonu aplikace i webu se celý proces značně zrychlil.
6. 8. 2021
Daniel Ek oznámil, že končí jako CEO Spotify a stane se výkonným předsedou. Od ledna 2026 ho nahradí dva manažeři...
4. 10. 2025
Vodafone představil aplikaci Můj Vodafone+ s vyšším zabezpečením, chytrým asistentem TOBi a personalizovaným...
30. 9. 2025
TikTok oznámil, že počet jeho uživatelů v Evropě přesáhl 200 milionů měsíčně. Loni jich přitom bylo 175 milionů...
20. 9. 2025
Po celý říjen můžete využít slevy až 40 % na tarify Neomezený Super a Neomezený Super+ od Vodafonu. Zvýhodnění platí...
OpenAI oznámila, že v následujících týdnech zpřístupní rodičovskou kontrolu pro ChatGPT. Reaguje tak na kritiku a...
Ve vyhledávači Google bude možné nastavit preferované weby a blogy, které se budou častěji zobrazovat v horní sekci...