+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Regiojet spustil nový rezervační web a mobilní aplikaci. Změnil přitom grafiku i funkční uspořádání obou platforem.
Regiojet analyzovat nákupní chování svých zákazníků a způsob, jakým vyhledávají informace. Zaměřil se také na jejich chování přímo ve vlacích, autobusech a na nádražích.
Na základě dat z analýzy a rozhovorů pak přepracoval své webové stránky a mobilní aplikaci. Nyní už můžete vlakové a autobusové jízdenky kupovat v novém prostředí.
„Cílem přípravy nového webu a aplikace bylo zpřehlednit a zpřístupnit to, co je z pohledu zákazníka nejdůležitější: vyšší přehlednost spojů v čase, výhody jednotlivých tříd, výběr oblíbeného sedadla, plánování rozsáhlejších cest a notifikace nebo personalizace zákaznického účtu,“ uvedl Petr Beťák, ředitel oddělení digitalizace skupiny Student Agency.
Uživatelé od platformy požadovali třeba snazší vyhledávání zastávek, vylepšené fungování košíku nebo zapamatování platební metody z předchozích nákupů.
Výsledkem je tak přehlednější zobrazování informací a průměrné zrychlení nákupu jízdenky o 9 sekund. Nákupní proces je nyní rozdělený do více kroků, ale díky vyššímu výkonu aplikace i webu se celý proces značně zrychlil.
6. 8. 2021
Bývalý student z britského Bristolu vytvořil AI platformu, která má studentům usnadnit hledání spolubydlících. Web...
7. 5. 2025
Meta uvedla novou aplikaci kombinující AI chatbota a sociální sítě. Kromě generování obsahu umožňuje sdílení a...
3. 5. 2025
Spotify oznámilo investici 1 milion eur na podporu produkce audioknih ve francouzštině a nizozemštině. Chce tak...
28. 4. 2025
Britští vědci vytvořili technologii, která dokáže s vysokou přesností odhalit rakovinu kůže už v raném stádiu.
Společnost Google nasadila do aplikace Zprávy AI model schopný rozpoznat nebezpečné zprávy. Novinka dokáže uživatele...
OpenAI vyvinula nový model pro kreativní psaní. Podle šéfa společnosti Sama Altmana je to poprvé, co ho výstup umělé...