+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Deník The New York Times uvěřejnil informaci o tom, že si Facebook najal PR agenturu Definers Public Affairs proto, aby zahltila mediální prostor články kritizující velikány Google a Apple.
Všechno bylo údajně vytvořeno jako kampaň, která by se v druhé části ubírala k podsouvání myšlenky, že za vším stojí miliardář George Soros. Chápete, proč by to Facebook dělal? My taky ne.
Agentura házela špínu na Google a Apple přes stránky NTK Network. Ty sice vypadají jako obyčejný zpravodajský kanál, ale ve skutečnosti tam Definers Public Affairs vypouští placené a účelové informace.
Facebook samozřejmě vše popřel a s agenturou ukončil spolupráci. Teď bude nejspíš vyčkávat, až se zas celá záležitost zamete pod koberec.
Zdroj: lupa.cz
17. 11. 2018
Italský deník Il Foglio testuje vydávání speciální přílohy kompletně psané umělou inteligencí. Experiment má úspěch...
Meta uvedla novou aplikaci kombinující AI chatbota a sociální sítě. Kromě generování obsahu umožňuje sdílení a...
Vodafone přichází s kampaní Pomozte starým mobilem, která motivuje k recyklaci nefunkčních telefonů. Za starý mobil...