+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Televizi sleduje každodenně 6,9 milionu Čechů. Měsíčně ji zapne až 95 % televizní populace. Obliba televizního vysílání mezi mladými diváky však stále klesá.
Mezi diváky televizního vysílání se nejčastěji objevuje střední a starší generace. Mezi mladými Čechy obliba televizních pořadů stále klesá.
Podle souhrnných dat z dlouhodobého elektronického měření sledovanosti od agentury Nielsen Atmoshere zapne televizi každý den pouze třetina diváků ve věku 15–24 let. Alespoň jednou týdně ji pak zapne v průměru 600 tisíc z nich. Diváci ve věku 25–34 let sledují televizi každý den v 56 % případů.
Děti a mladí dospělí jsou přitom jedinou skupinou, u které tato čísla dlouhodobě klesají. Zároveň často využívají možnost odloženého sledování nebo zpětného přehrávání pořadů přes HbbTV nebo IPTV.
Podíl odložené sledovanosti ku klasickému vysílání tvoří u skupiny 15–34 let 17 %. Průměr za všechny skupiny byl přitom v loňském roce 10,4 %.
Rok 2020 ovšem statistiky mírně pozměnil. Kvůli pandemii a výraznému omezení volnočasových aktivit totiž zásah televize vzrostl ve všech věkových kategoriích.
Pokud chcete přijímat signál prostřednictvím internetového vysílání, ale máte doma pomalé připojení, podívejte se, jestli na vaší adrese není rychlejší technologie:
Zadejte ulici, číslo popisné, obec a použijte našeptávač.
Máte na mysli nějakou z následujících adres?
Chci s ověřením dostupnosti pomoci od operátora.
Zanechte nám platný kontakt a operátor Vás bude kontaktovat.
14. 7. 2021
T-Mobile rozšiřuje Videotéku MAGENTA TV o téměř 90 hodin obsahu z archivu České televize. Těšit se můžete na...
12. 6. 2025
Warner Bros. Discovery oznámilo, že streamovací služba Max se vrátí k původnímu názvu HBO Max. Změna přichází po...
27. 5. 2025
Netflix hlásí 94 milionů uživatelů svého tarifu podporovaného reklamou. Do konce příštího roku v něm přibudou nové...
24. 5. 2025
Italský deník Il Foglio testuje vydávání speciální přílohy kompletně psané umělou inteligencí. Experiment má úspěch...
Meta uvedla novou aplikaci kombinující AI chatbota a sociální sítě. Kromě generování obsahu umožňuje sdílení a...
Vodafone přichází s kampaní Pomozte starým mobilem, která motivuje k recyklaci nefunkčních telefonů. Za starý mobil...