+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Virtuální operátor Kaktus ocení zejména mladí lidé. Nechce po nich, aby se na dva roky uvazovali a má jednoduchou a férovou nabídku. Jeho předplacenky si získávají každý rok víc a víc zákazníků. Na českém trhu nyní slaví virtuální operátor pod T-Mobile krásných 5 let.
"Za posledních dvanáct měsíců vzrostla zákaznická báze o 17 %,“ říká David Milota, segmentový manažer předplacených služeb, a předpovídá, že hranici 100 000 Kaktusáků překročí operátor do konce letošního roku. Nejsilněji má Kaktus zastoupeny zákazníky ve věku 18 až 24 let, ti tvoří 36 % zákaznické báze. Podle průzkumu agentury Kantar TNS Kaktusáci nejvíce oceňují nabídku dat (63 %), líbí se jim styl komunikace (58 %) a také ceny volání (52 %).
Není divu, že polovina zákazníků si operátor získává online. Mají na výběr ze čtyř balíčků. Tarify jsou levné, v rozmezí od 100 do 300 korun, což mladým perfektně vyhovuje. Navíc získávají jednou tolik dat na Facebook, Instagram, Snapchat a Twitter jako dárek. Bez balíčků je základní ceník předplacené služby 2,50 korun za minutu hovoru, 1,50 korun za SMS a 1 koruna za MB dat.
Kaktus se od začátku nezáobírá nějakou infolinkou, všechno probíhá online. Tým ze zákaznické péče měsíčně vyřídí průměrně 11 300 dotazů, 70 % z nich je dokonce vyřešené do půl hodiny. Kaktus se nebojí rozdávat ani "dobíjecí akce". A co by to bylo za narozeniny, kdyby je nemohl oslavit se zákazníky. Ti proto dostanou od Kaktusu 100 % kreditu navíc, pokud si objednají kredit od pěti stovek výš.
10. 10. 2018
Italský deník Il Foglio testuje vydávání speciální přílohy kompletně psané umělou inteligencí. Experiment má úspěch...
Meta uvedla novou aplikaci kombinující AI chatbota a sociální sítě. Kromě generování obsahu umožňuje sdílení a...
Vodafone přichází s kampaní Pomozte starým mobilem, která motivuje k recyklaci nefunkčních telefonů. Za starý mobil...