+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Facebook se soustřeďuje na obměnu kabátu. Po možnosti přehodit Messenger do tmavého režimu se chystá redesign do bílé barvy. U Messengeru to bylo ale podobně - nejdřív bílá, pak černá.
Nový design Facebooku následuje Messenger. Modrá barva v záhlaví je fuč, díky čemuž vypadají ikony mnohem výrazněji. V navigační liště navíc přibyla tlačítka, díky kterým jedním klikem přepnete na svůj profil nebo stránku pro sledování videí.
Hlavní aplikace se značně zjednodušila a začala více připomínat nový Messenger, který před nedávnem získal i Dark Mode. Dá se tedy očekávat, že i Facebook budete moct obléknout do černé.
Vývojářům se totiž mnohem lépe podaří převést celou sociální síť do tmavého režimu, když to nejdřív udělají do toho bílého. I vývojáři Googlu nejdříve při aktualizacích aplikací přidávají bílé rozhraní a teprve potom černé.
Jenomže ti, co na plánované změny v kódu narazili, zatím žádné náznaky převodu na černou, nepotvrdili. Ani o bílém redesignu se ale obyčejný smrtelník nedozví. Neexistuje totiž možnost, jak nový design stránky vyzkoušet, Facebook redesign zapíná na straně serveru. Jestli prosákne mezi některé uživatele, bude to spíš nehoda.
Zdroj: svetandroida.cz
9. 3. 2019
Daniel Ek oznámil, že končí jako CEO Spotify a stane se výkonným předsedou. Od ledna 2026 ho nahradí dva manažeři...
4. 10. 2025
Vodafone představil aplikaci Můj Vodafone+ s vyšším zabezpečením, chytrým asistentem TOBi a personalizovaným...
30. 9. 2025
TikTok oznámil, že počet jeho uživatelů v Evropě přesáhl 200 milionů měsíčně. Loni jich přitom bylo 175 milionů...
20. 9. 2025
Po celý říjen můžete využít slevy až 40 % na tarify Neomezený Super a Neomezený Super+ od Vodafonu. Zvýhodnění platí...
OpenAI oznámila, že v následujících týdnech zpřístupní rodičovskou kontrolu pro ChatGPT. Reaguje tak na kritiku a...
Ve vyhledávači Google bude možné nastavit preferované weby a blogy, které se budou častěji zobrazovat v horní sekci...