+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Facebook se soustřeďuje na obměnu kabátu. Po možnosti přehodit Messenger do tmavého režimu se chystá redesign do bílé barvy. U Messengeru to bylo ale podobně - nejdřív bílá, pak černá.
Nový design Facebooku následuje Messenger. Modrá barva v záhlaví je fuč, díky čemuž vypadají ikony mnohem výrazněji. V navigační liště navíc přibyla tlačítka, díky kterým jedním klikem přepnete na svůj profil nebo stránku pro sledování videí.
Hlavní aplikace se značně zjednodušila a začala více připomínat nový Messenger, který před nedávnem získal i Dark Mode. Dá se tedy očekávat, že i Facebook budete moct obléknout do černé.
Vývojářům se totiž mnohem lépe podaří převést celou sociální síť do tmavého režimu, když to nejdřív udělají do toho bílého. I vývojáři Googlu nejdříve při aktualizacích aplikací přidávají bílé rozhraní a teprve potom černé.
Jenomže ti, co na plánované změny v kódu narazili, zatím žádné náznaky převodu na černou, nepotvrdili. Ani o bílém redesignu se ale obyčejný smrtelník nedozví. Neexistuje totiž možnost, jak nový design stránky vyzkoušet, Facebook redesign zapíná na straně serveru. Jestli prosákne mezi některé uživatele, bude to spíš nehoda.
Zdroj: svetandroida.cz
9. 3. 2019
Streamovací služba Spotify od září zvyšuje ceny předplatného v Evropě, Latinské Americe, Africe, Asii a na Středním...
15. 8. 2025
Spotify plánuje ještě více zapojit umělou inteligenci do svého hlasového ovládání. Uživatelé s AI budou moci...
8. 8. 2025
OpenAI představil Study Mode, který má studenty podpořit v samostatném myšlení. Místo přímých odpovědí jim bude...
7. 8. 2025
Amazon potvrdil akvizici startupu Bee. Ten nabízí AI náramek podobný Fitbitu, který průběžně zaznamenává okolní...
Generativní AI podle šéfa Amazonu omezí potřebu některých pracovních pozic. Firma chce zefektivnit své týmy a při...
O2 přidává do nabídky televize Hisense se speciálním tlačítkem pro aplikaci Oneplay. Oba modely navíc mají chytré AI...