+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Facebook se soustřeďuje na obměnu kabátu. Po možnosti přehodit Messenger do tmavého režimu se chystá redesign do bílé barvy. U Messengeru to bylo ale podobně - nejdřív bílá, pak černá.
Nový design Facebooku následuje Messenger. Modrá barva v záhlaví je fuč, díky čemuž vypadají ikony mnohem výrazněji. V navigační liště navíc přibyla tlačítka, díky kterým jedním klikem přepnete na svůj profil nebo stránku pro sledování videí.
Hlavní aplikace se značně zjednodušila a začala více připomínat nový Messenger, který před nedávnem získal i Dark Mode. Dá se tedy očekávat, že i Facebook budete moct obléknout do černé.
Vývojářům se totiž mnohem lépe podaří převést celou sociální síť do tmavého režimu, když to nejdřív udělají do toho bílého. I vývojáři Googlu nejdříve při aktualizacích aplikací přidávají bílé rozhraní a teprve potom černé.
Jenomže ti, co na plánované změny v kódu narazili, zatím žádné náznaky převodu na černou, nepotvrdili. Ani o bílém redesignu se ale obyčejný smrtelník nedozví. Neexistuje totiž možnost, jak nový design stránky vyzkoušet, Facebook redesign zapíná na straně serveru. Jestli prosákne mezi některé uživatele, bude to spíš nehoda.
Zdroj: svetandroida.cz
9. 3. 2019
Meta uvedla novou aplikaci kombinující AI chatbota a sociální sítě. Kromě generování obsahu umožňuje sdílení a...
3. 5. 2025
Spotify oznámilo investici 1 milion eur na podporu produkce audioknih ve francouzštině a nizozemštině. Chce tak...
28. 4. 2025
Hudební platforma Deezer oznámila, že přes 18 % denně nahraných skladeb tvoří obsah vytvořený umělou inteligencí...
24. 4. 2025
Britští vědci vytvořili technologii, která dokáže s vysokou přesností odhalit rakovinu kůže už v raném stádiu.
OpenAI vyvinula nový model pro kreativní psaní. Podle šéfa společnosti Sama Altmana je to poprvé, co ho výstup umělé...
Vodafone spustil velikonoční soutěž. Až do 21. dubna si můžete zasoutěžit o praktické kuchyňské spotřebiče značky ETA.