+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Protože mnoho lidí tarif Zero nevyužívá tak jak si operátor představoval a počet uživatelů dál neroste, rozhodlo se O2 pro jeho zrušení a převedení klientů na tarify předplacené. Které to budou?
Tarif Zero byl v nabídce O2 již od roku 2009 a fungoval podobně jako předplacené karty. Zákazník začínal na nule a na konci měsíce mu byly vyúčtovány služby, které reálně využil. Oproti předplacené kartě tedy nemusel řešit její nabití předem.
Bohužel však tuto službu klienti nevyužívali tak jak by si O2 představovalo a proto se rozhodlo tarif ke konci roku zrušit. V průběhu ledna budou mít klienti možnost přejít na jiný tarif, popřípadě své číslo do konce února 2016 zrušit bez standardní výpovědní lhůty.
Operátor bude „Zero zákazníky“ převádět na tři různé tarify podle toho, které služby doposud nejvíce využívali. Dva z nich (Basic a FREE) jsou určeny těm, kteří více volají a využívají internetová data. Třetí Machine potom těm, kteří svou SIM kartu používají pro další zařízení - otevírání vrat, ovládání topení atp.
Na tyto změny budou klienti upozorněni nejprve měsíc a potom ještě týden předem. Současně mají nárok vybrat si jakýkoliv jiný tarif ze stávající nabídky O2 dle vlastního uvážení.
17. 11. 2015
O2 přidává do nabídky televize Hisense se speciálním tlačítkem pro aplikaci Oneplay. Oba modely navíc mají chytré AI...
5. 7. 2025
O2 uvedlo nový Smart Box 3.0, který nabídne stabilní Wi-Fi ve všech místnostech a nastavení a ovládání přes aplikaci...
18. 6. 2025
O2 rozšiřuje nabídku chytrých doplňků o lokalizační čip O2 tag pro Android. Do konce června ho pořídíte se slevou za...
17. 6. 2025
Italský deník Il Foglio testuje vydávání speciální přílohy kompletně psané umělou inteligencí. Experiment má úspěch...
Revolut uvádí na trh nové mobilní tarify s neomezenými hovory, SMS a daty. Zpočátku budou dostupné ve Velké Británii...
T-Mobile dokončil výstavbu optické sítě v Tanvaldu. Rychlý internet je dostupný pro většinu domácností i firem...