+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Protože mnoho lidí tarif Zero nevyužívá tak jak si operátor představoval a počet uživatelů dál neroste, rozhodlo se O2 pro jeho zrušení a převedení klientů na tarify předplacené. Které to budou?
Tarif Zero byl v nabídce O2 již od roku 2009 a fungoval podobně jako předplacené karty. Zákazník začínal na nule a na konci měsíce mu byly vyúčtovány služby, které reálně využil. Oproti předplacené kartě tedy nemusel řešit její nabití předem.
Bohužel však tuto službu klienti nevyužívali tak jak by si O2 představovalo a proto se rozhodlo tarif ke konci roku zrušit. V průběhu ledna budou mít klienti možnost přejít na jiný tarif, popřípadě své číslo do konce února 2016 zrušit bez standardní výpovědní lhůty.
Operátor bude „Zero zákazníky“ převádět na tři různé tarify podle toho, které služby doposud nejvíce využívali. Dva z nich (Basic a FREE) jsou určeny těm, kteří více volají a využívají internetová data. Třetí Machine potom těm, kteří svou SIM kartu používají pro další zařízení - otevírání vrat, ovládání topení atp.
Na tyto změny budou klienti upozorněni nejprve měsíc a potom ještě týden předem. Současně mají nárok vybrat si jakýkoliv jiný tarif ze stávající nabídky O2 dle vlastního uvážení.
17. 11. 2015
O2 v srpnu nabízí zlevněné 5G telefony Motorola, Vivo, Samsung a HONOR i příslušenství k nim. K vybraným modelům...
22. 8. 2025
Miloš volal na dovolené na chorvatském ostrově Mljet domů. Telefon se ale připojil k síti v Bosně a Hercegovině...
13. 8. 2025
Operátor O2 měl v pondělí dopoledne výpadek mobilních služby. Všichni zákazníci, kteří u něj tyto služby využívají...
6. 8. 2025
Amazon potvrdil akvizici startupu Bee. Ten nabízí AI náramek podobný Fitbitu, který průběžně zaznamenává okolní...
Operátor O2 měl v pondělí dopoledne výpadek mobilních služby. Všichni zákazníci, kteří u něj tyto služby využívají...
Vodafone obnovil oblíbenou Oskartu. Nová verze nabídne více dat, rychlejší připojení i odměny za dobíjení kreditu.