+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Operátoři musí nějak řešit úbytek příjmů způsobený méně častými hovory, SMSkami a regulací roamingu na základě nařízení EU. Modrému operátorovi se to daří velmi bravurně, a to především díky prodejní taktice zaměřené na data a O2 TV.
S rozvojem technologií jde ruku v ruce i propad některých dříve úspěšných segmentů. Roste zájem o data a nejnovější technologická řešení i zařízení. O2 díky tomu zaznamenává mimo jiné přímo raketový nárůst diváků své internetové televize.
Počet zákazníků digitální televize O2 TV využívajících některý z měsíčních tarifů M, L nebo XL a těch, kteří sledují oblíbené pořady na webu nebo v aplikaci, se meziročně zvýšil o skoro 22 %, což znamená 673 tisíc aktivních zařízení.
Dost operátorovi k úspěchu dopomohly exkluzivní sportovní programy. "Pro fanoušky, kteří chtějí sledovat výhradně náš exkluzivní sportovní obsah, jsme uvedli nový balíček sportovních programů O2 TV Sport Pack, který nabízí všechny výhody IP televize. Kromě sledování v televizi přes set top box využívají možnost pustit si kompletní program O2 TV na webu nebo v aplikaci pravidelně stovky tisíc diváků," komentuje výsledky předseda představenstva a generální ředitel O2 Czech Republic Jindřich Fremuth.
22. 11. 2018
Italský deník Il Foglio testuje vydávání speciální přílohy kompletně psané umělou inteligencí. Experiment má úspěch...
Meta uvedla novou aplikaci kombinující AI chatbota a sociální sítě. Kromě generování obsahu umožňuje sdílení a...
Vodafone přichází s kampaní Pomozte starým mobilem, která motivuje k recyklaci nefunkčních telefonů. Za starý mobil...