+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Společnost O2 Czech Republic a.s. má nového ředitele marketingové komunikace a brand managementu. Postu se od 7. 7. 2014 ujal Ondřej Křivka. Nový ředitel přichází do O2 po téměř šestileté práci v největší mediální skupině v Čechách, skupině Nova. V posledních letech Křivka zastával funkci ředitele marketingu všech TV kanálů a celého on-line portfolia skupiny Nova, včetně značek jako jsou například Voyo, Smíchov, Fanda, Nova Cinema nebo tn.cz.
"Ondřej Křivka bude zodpovědný za celkovou strategii veškeré marketingové komunikace O2 pro celý český trh, jednotnou prezentaci značky O2 ve všech segmentech zákazníků a také za integraci interního kreativního týmu do společnosti," říká Jindřich Fremuth, ředitel divize rezidentních zákazníků.
Ondřej Křivka studoval na Southeastern Louisiana University ve Spojených státech, kde získal titul Master of Business Administration (MBA) s marketingovou specializací.
Předchozí ředitel marketingové komunikace Pavel Jankovský odešel ze společnosti po vzájemné dohodě.
8. 7. 2014
Operátor O2 měl v pondělí dopoledne výpadek mobilních služby. Všichni zákazníci, kteří u něj tyto služby využívají...
6. 8. 2025
O2 přidává do nabídky televize Hisense se speciálním tlačítkem pro aplikaci Oneplay. Oba modely navíc mají chytré AI...
5. 7. 2025
O2 uvedlo nový Smart Box 3.0, který nabídne stabilní Wi-Fi ve všech místnostech a nastavení a ovládání přes aplikaci...
18. 6. 2025
Amazon potvrdil akvizici startupu Bee. Ten nabízí AI náramek podobný Fitbitu, který průběžně zaznamenává okolní...
Generativní AI podle šéfa Amazonu omezí potřebu některých pracovních pozic. Firma chce zefektivnit své týmy a při...
Operátor O2 měl v pondělí dopoledne výpadek mobilních služby. Všichni zákazníci, kteří u něj tyto služby využívají...