Úvod > Články > Netflix zvažuje zavedení levnějšího předplatného s reklamami

Netflix zvažuje zavedení levnějšího předplatného s reklamami

Netflix zvažuje zavedení levnějšího předplatného, které by podpořily příjmy z reklamy. Tento krok by měl zamezit dalšímu úbytku předplatitelů.

Netflix zvažuje zavedení levnějšího předplatného s reklamami

Americká streamovací platforma se reklamám dlouho vyhýbala. Nyní, po více než deseti letech, jí ale klesl počet předplatitelů a zavedení levnějšího tarifu, ve kterém si se uživatelům při přehrávání zobrazovala reklama, by mohlo úbytek zastavit.

„Kdo se zajímá o Netflix, tak ví, že já jsem se vždy stavěl proti složitým reklamním vazbám a že jsem velkým zastáncem toho, aby předplatné bylo co nejjednoduššíA i když to stále preferuji, jsem ještě větším zastáncem toho, aby měli spotřebitelé na výběr,” uvedl spoluředitel společnosti Reed Hastings.

Hastings ovšem uved, že pokud levnější předplatné skutečně zavede, dočkáme se ho nejdříve za jeden až dva roky.

Kromě úbytku předplatitelů se Netflix potýká i s poklesem čistého zisku. V prvním čtvrtletí klesl o 6,4 % na 1,6 miliardy dolarů (36 miliard korun).

Za takovými výsledky stojí především sílící konkurence jako HBO Max nebo Disney+. Horší výsledky jsou ale také následkem odchodu z ruského trhu, vysoké inflace a sdílení přístupových údajů mezi více uživatelů.

Levnější předplatné by nejen udrželo část zákazníků, kterým záleží na ceně, ale zároveň by zajistilo nemalé zisky z reklamy.

 

Chcete své oblíbené pořady sledovat bez výpadků?

Pokud se často potýkáte s výpadky internetu, prověřte si další možnosti připojení na vaší adrese:

Dostupnost služeb

Zadejte ulici, číslo popisné, obec a použijte našeptávač.

Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR

Zadaná adresa není platná.

Máte na mysli nějakou z následujících adres?

    Chci s ověřením dostupnosti pomoci od operátora.

    Zadaná adresa není platná.

    Zanechte nám platný kontakt a operátor Vás bude kontaktovat.

    Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR

    Probíhá ověřování

    Probíhá ověřování

    21. 4. 2022

    Témata

    aplikacedigitální televize

    Sdílejte

    Související nabídka

    Tarif
    Poskytovatel
    Cena za měsíc
     
    Cena za měsíc: 260 Kč
    Cena za měsíc: 199 Kč

    Přečtěte si také

     

    O2 představilo televize Hisense se speciálním tlačítkem Oneplay

    O2 přidává do nabídky televize Hisense se speciálním tlačítkem pro aplikaci Oneplay. Oba modely navíc mají chytré AI...

    5. 7. 2025

    Zobrazit celý článek

     

    Streamovací služby v USA poprvé překonaly klasickou televizi

    V USA už lidé sledují více streamovacích platforem než klasické vysílání. Podle dat Nielsenu stream tvořil v květnu...

    1. 7. 2025

    Zobrazit celý článek

     

    Meta testuje soukromé zprávy v aplikaci Threads

    Meta začala testovat soukromé zprávy v aplikaci Threads. Novinku si zatím vyzkouší uživatelé v několika vybraných...

    21. 6. 2025

    Zobrazit celý článek

    Zobrazit všechny články

    Nejčtenější články

    Italské noviny začaly vydávat přílohu psanou AI, novinka výrazně zvýšila prodeje

     

    Italský deník Il Foglio testuje vydávání speciální přílohy kompletně psané umělou inteligencí. Experiment má úspěch...

    Zobrazit celý článek

    Revolut spouští vlastní mobilní tarify, chce konkurovat tradičním operátorům

     

    Revolut uvádí na trh nové mobilní tarify s neomezenými hovory, SMS a daty. Zpočátku budou dostupné ve Velké Británii...

    Zobrazit celý článek

    T-Mobile vybudoval v Tanvaldu optickou síť

     

    T-Mobile dokončil výstavbu optické sítě v Tanvaldu. Rychlý internet je dostupný pro většinu domácností i firem...

    Zobrazit celý článek