Úvod > Články > Netflix zvažuje zavedení levnějšího předplatného s reklamami

Netflix zvažuje zavedení levnějšího předplatného s reklamami

Netflix zvažuje zavedení levnějšího předplatného, které by podpořily příjmy z reklamy. Tento krok by měl zamezit dalšímu úbytku předplatitelů.

Netflix zvažuje zavedení levnějšího předplatného s reklamami

Americká streamovací platforma se reklamám dlouho vyhýbala. Nyní, po více než deseti letech, jí ale klesl počet předplatitelů a zavedení levnějšího tarifu, ve kterém si se uživatelům při přehrávání zobrazovala reklama, by mohlo úbytek zastavit.

„Kdo se zajímá o Netflix, tak ví, že já jsem se vždy stavěl proti složitým reklamním vazbám a že jsem velkým zastáncem toho, aby předplatné bylo co nejjednoduššíA i když to stále preferuji, jsem ještě větším zastáncem toho, aby měli spotřebitelé na výběr,” uvedl spoluředitel společnosti Reed Hastings.

Hastings ovšem uved, že pokud levnější předplatné skutečně zavede, dočkáme se ho nejdříve za jeden až dva roky.

Kromě úbytku předplatitelů se Netflix potýká i s poklesem čistého zisku. V prvním čtvrtletí klesl o 6,4 % na 1,6 miliardy dolarů (36 miliard korun).

Za takovými výsledky stojí především sílící konkurence jako HBO Max nebo Disney+. Horší výsledky jsou ale také následkem odchodu z ruského trhu, vysoké inflace a sdílení přístupových údajů mezi více uživatelů.

Levnější předplatné by nejen udrželo část zákazníků, kterým záleží na ceně, ale zároveň by zajistilo nemalé zisky z reklamy.

 

Chcete své oblíbené pořady sledovat bez výpadků?

Pokud se často potýkáte s výpadky internetu, prověřte si další možnosti připojení na vaší adrese:

Dostupnost služeb

Zadejte ulici, číslo popisné, obec a použijte našeptávač.

Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR

Zadaná adresa není platná.

Máte na mysli nějakou z následujících adres?

    Chci s ověřením dostupnosti pomoci od operátora.

    Zadaná adresa není platná.

    Zanechte nám platný kontakt a operátor Vás bude kontaktovat.

    Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR

    Probíhá ověřování

    Probíhá ověřování

    21. 4. 2022

    Témata

    aplikacedigitální televize

    Sdílejte

    Související nabídka

    Tarif
    Poskytovatel
    Cena za měsíc
     
    Cena za měsíc: 260 Kč
    Cena za měsíc: 199 Kč

    Přečtěte si také

     

    Zakladatel Spotify odchází z pozice CEO

    Daniel Ek oznámil, že končí jako CEO Spotify a stane se výkonným předsedou. Od ledna 2026 ho nahradí dva manažeři...

    4. 10. 2025

    Zobrazit celý článek

     

    Vodafone spouští novou aplikaci Můj Vodafone+ a věrnostní program Happy

    Vodafone představil aplikaci Můj Vodafone+ s vyšším zabezpečením, chytrým asistentem TOBi a personalizovaným...

    30. 9. 2025

    Zobrazit celý článek

     

    Disney+ opět zdraží předplatné, ceny zvyšuje už čtvrtý rok po sobě

    Disney oznámil další zvýšení cen své streamovací služby Disney+. Od října podraží tarify s reklamou i bez ní, nové...

    26. 9. 2025

    Zobrazit celý článek

    Zobrazit všechny články

    Nejčtenější články

    OpenAI zavede rodičovskou kontrolu pro ChatGPT, reaguje na obavy o bezpečnost mladistvých

     

    OpenAI oznámila, že v následujících týdnech zpřístupní rodičovskou kontrolu pro ChatGPT. Reaguje tak na kritiku a...

    Zobrazit celý článek

    Google nově umožní výběr oblíbených zdrojů ve vyhledávání

     

    Ve vyhledávači Google bude možné nastavit preferované weby a blogy, které se budou častěji zobrazovat v horní sekci...

    Zobrazit celý článek

    Vodafone spouští říjnové slevy na neomezené tarify

     

    Po celý říjen můžete využít slevy až 40 % na tarify Neomezený Super a Neomezený Super+ od Vodafonu. Zvýhodnění platí...

    Zobrazit celý článek