Úvod > Články > Netflix zvažuje zavedení levnějšího předplatného s reklamami

Netflix zvažuje zavedení levnějšího předplatného s reklamami

Netflix zvažuje zavedení levnějšího předplatného, které by podpořily příjmy z reklamy. Tento krok by měl zamezit dalšímu úbytku předplatitelů.

Netflix zvažuje zavedení levnějšího předplatného s reklamami

Americká streamovací platforma se reklamám dlouho vyhýbala. Nyní, po více než deseti letech, jí ale klesl počet předplatitelů a zavedení levnějšího tarifu, ve kterém si se uživatelům při přehrávání zobrazovala reklama, by mohlo úbytek zastavit.

„Kdo se zajímá o Netflix, tak ví, že já jsem se vždy stavěl proti složitým reklamním vazbám a že jsem velkým zastáncem toho, aby předplatné bylo co nejjednoduššíA i když to stále preferuji, jsem ještě větším zastáncem toho, aby měli spotřebitelé na výběr,” uvedl spoluředitel společnosti Reed Hastings.

Hastings ovšem uved, že pokud levnější předplatné skutečně zavede, dočkáme se ho nejdříve za jeden až dva roky.

Kromě úbytku předplatitelů se Netflix potýká i s poklesem čistého zisku. V prvním čtvrtletí klesl o 6,4 % na 1,6 miliardy dolarů (36 miliard korun).

Za takovými výsledky stojí především sílící konkurence jako HBO Max nebo Disney+. Horší výsledky jsou ale také následkem odchodu z ruského trhu, vysoké inflace a sdílení přístupových údajů mezi více uživatelů.

Levnější předplatné by nejen udrželo část zákazníků, kterým záleží na ceně, ale zároveň by zajistilo nemalé zisky z reklamy.

 

Chcete své oblíbené pořady sledovat bez výpadků?

Pokud se často potýkáte s výpadky internetu, prověřte si další možnosti připojení na vaší adrese:

Dostupnost služeb

Zadejte ulici, číslo popisné, obec a použijte našeptávač.

Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR

Zadaná adresa není platná.

Máte na mysli nějakou z následujících adres?

    Chci s ověřením dostupnosti pomoci od operátora.

    Zadaná adresa není platná.

    Zanechte nám platný kontakt a operátor Vás bude kontaktovat.

    Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR

    Probíhá ověřování

    Probíhá ověřování

    21. 4. 2022

    Témata

    aplikacedigitální televize

    Sdílejte

    Související nabídka

    Tarif
    Poskytovatel
    Cena za měsíc
     
    Cena za měsíc: 260 Kč
    Cena za měsíc: 199 Kč

    Přečtěte si také

     

    Meta představila novou aplikaci s AI chatbotem

    Meta uvedla novou aplikaci kombinující AI chatbota a sociální sítě. Kromě generování obsahu umožňuje sdílení a...

    3. 5. 2025

    Zobrazit celý článek

     

    Spotify investuje milion eur na podporu audioknih v dalších jazycích

    Spotify oznámilo investici 1 milion eur na podporu produkce audioknih ve francouzštině a nizozemštině. Chce tak...

    28. 4. 2025

    Zobrazit celý článek

     

    Deezer zaplavují AI skladby, tvoří přes 18 % nového obsahu

    Hudební platforma Deezer oznámila, že přes 18 % denně nahraných skladeb tvoří obsah vytvořený umělou inteligencí...

    24. 4. 2025

    Zobrazit celý článek

    Zobrazit všechny články

    Nejčtenější články

    Britští lékaři používají AI pro odhalování rakoviny kůže

     

    Britští vědci vytvořili technologii, která dokáže s vysokou přesností odhalit rakovinu kůže už v raném stádiu.

    Zobrazit celý článek

    Vodafone představil nový set-top box Vodafone TV Play se špičkovými integrovanými reproduktory

     

    Vodafone představil přelomový set-top box. Kromě funkcí chytré televize nabídne i špičkové reproduktory, se kterým...

    Zobrazit celý článek

    OpenAI vytvořila AI model pro kreativním psaní

     

    OpenAI vyvinula nový model pro kreativní psaní. Podle šéfa společnosti Sama Altmana je to poprvé, co ho výstup umělé...

    Zobrazit celý článek