Úvod > Články > Netflix zvažuje zavedení levnějšího předplatného s reklamami

Netflix zvažuje zavedení levnějšího předplatného s reklamami

Netflix zvažuje zavedení levnějšího předplatného, které by podpořily příjmy z reklamy. Tento krok by měl zamezit dalšímu úbytku předplatitelů.

Netflix zvažuje zavedení levnějšího předplatného s reklamami

Americká streamovací platforma se reklamám dlouho vyhýbala. Nyní, po více než deseti letech, jí ale klesl počet předplatitelů a zavedení levnějšího tarifu, ve kterém si se uživatelům při přehrávání zobrazovala reklama, by mohlo úbytek zastavit.

„Kdo se zajímá o Netflix, tak ví, že já jsem se vždy stavěl proti složitým reklamním vazbám a že jsem velkým zastáncem toho, aby předplatné bylo co nejjednoduššíA i když to stále preferuji, jsem ještě větším zastáncem toho, aby měli spotřebitelé na výběr,” uvedl spoluředitel společnosti Reed Hastings.

Hastings ovšem uved, že pokud levnější předplatné skutečně zavede, dočkáme se ho nejdříve za jeden až dva roky.

Kromě úbytku předplatitelů se Netflix potýká i s poklesem čistého zisku. V prvním čtvrtletí klesl o 6,4 % na 1,6 miliardy dolarů (36 miliard korun).

Za takovými výsledky stojí především sílící konkurence jako HBO Max nebo Disney+. Horší výsledky jsou ale také následkem odchodu z ruského trhu, vysoké inflace a sdílení přístupových údajů mezi více uživatelů.

Levnější předplatné by nejen udrželo část zákazníků, kterým záleží na ceně, ale zároveň by zajistilo nemalé zisky z reklamy.

 

Chcete své oblíbené pořady sledovat bez výpadků?

Pokud se často potýkáte s výpadky internetu, prověřte si další možnosti připojení na vaší adrese:

Dostupnost služeb

Zadejte ulici, číslo popisné, obec a použijte našeptávač.

Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR

Zadaná adresa není platná.

Máte na mysli nějakou z následujících adres?

    Chci s ověřením dostupnosti pomoci od operátora.

    Zadaná adresa není platná.

    Zanechte nám platný kontakt a operátor Vás bude kontaktovat.

    Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR

    Probíhá ověřování

    Probíhá ověřování

    21. 4. 2022

    Témata

    aplikacedigitální televize

    Sdílejte

    Související nabídka

    Tarif
    Poskytovatel
    Cena za měsíc
     
    Cena za měsíc: 250 Kč
    Cena za měsíc: 299 Kč
    Cena za měsíc: 399 Kč
    Cena za měsíc: 320 Kč

    Přečtěte si také

     

    Google zapojí umělou inteligenci do vysílání olympijských her

    Google zapojí umělou inteligenci do amerického vysílání olympijských her v Paříži. Umožní sportovním komentátorům...

    25. 7. 2024

    Zobrazit celý článek

     

    Apple a Meta jednají o partnerství v oblasti umělé inteligence

    Společnost Meta jednala o integraci svého modelu generativní umělé inteligence do nedávno oznámeného systému umělé...

    4. 7. 2024

    Zobrazit celý článek

     

    Spotify představilo vedle Premium nový tarif Basic

    Společnost Spotify představila nový levnější tarif pro uživatele poté, co opět zvýšila ceny svých prémiových plánů...

    2. 7. 2024

    Zobrazit celý článek

    Zobrazit všechny články

    Nejčtenější články

    Japonský robot složil Rubikovu kostku v rekordním čase

     

    Stroj společnosti Mitsubishi Electric složil známou Rubikovu kostku za méně než třetinu vteřiny. Je tak desetkrát...

    Zobrazit celý článek

    O2 jako první otestovalo technologii RedCap v 5G síti

     

    O2 na konci června jako první český operátor úspěšně otestoval technologii RedCap ve své 5G mobilní síti...

    Zobrazit celý článek

    Apple a Meta jednají o partnerství v oblasti umělé inteligence

     

    Společnost Meta jednala o integraci svého modelu generativní umělé inteligence do nedávno oznámeného systému umělé...

    Zobrazit celý článek