+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Podle zprávy společnosti Insider Intelligence Netflix v tomto roce předstihne službu Disney+ v příjmech z reklamy v USA.
Reuters uvedl, že příjmy z reklamy streamovací služby Netflix v tomto roce pravděpodobně vzrostou o 50,3 % na 1 miliardu dolarů.
Služba Disney+ by měla vykázat nárůst příjmů z reklamy o 16,1 % na přibližně 912 milionů dolarů. Ačkoli ukončí letošní rok s tržbami z reklamy o přibližně 100 milionů dolarů vyššími než Netflix, konkurent ji v roce 2024 předstihne.
Tato předpověď zohledňuje omezení sdílení hesel, díky čemuž za poslední čtvrtletí přibylo téměř 9 milionů předplatitelů. Třetina nových uživatelů přitom zvolila nejnižší předplatné s reklamou.
Společnost také v říjnu zvýšila ceny svých tarifů bez reklam, aby přiměla více zákazníků k přechodu na levnější plán s podporou reklam.
Podle analytika společnosti Insider Intelligence Rosse Benese se Netflixu podařilo prodávat reklamu za vyšší cenu než konkurentům.
"Protože diváci mají tendenci trávit u Netflixu více času denně než u jiných streamovacích služeb, příjmy Netflixu z reklamy mohou výrazně růst," řekl Benes a dodal, že "Disney se nyní potýká s většími problémy, protože má všechny kasovní bomby už za sebou".
V současné době se reklamy zobrazují asi 5 % amerických předplatitelů Netflixu, zatímco u služby Disney+ je to 17 %.
Očekává se, že v tomto roce se číslo zvýší na přibližně pětinu předplatitelů Disney+. U Netflixu by mělo dojít k mírnému nárůstu na 7,5 %.
Pokud se často potýkáte s výpadky internetu, prověřte si další možnosti připojení na vaší adrese:
Zadejte ulici, číslo popisné, obec a použijte našeptávač.
Máte na mysli nějakou z následujících adres?
Chci s ověřením dostupnosti pomoci od operátora.
Zanechte nám platný kontakt a operátor Vás bude kontaktovat.
1. 2. 2024
Film Vlny získal zájem diváků i kritiků. Nyní se stal také jedním z nejsledovanějších titulů ve Videotéce MAGENTA...
28. 1. 2025
Instagram spouští novou aplikaci pro úpravu videí Edits. Ta se přitom velmi podobá čínské platformě CapCut od...
25. 1. 2025
Aplikace X se snažila využít zákazu TikToku a spustila v USA feed pro vertikální videa. Zákaz ovšem trval jen 12...
24. 1. 2025
Vánoční svátky se blíží, a tak je nejvyšší čas poohlédnout se po těch správných vánočních aplikacích. V dnešním...
O2 prodloužilo partnerství se společností Bestsport o dalších pět let. O2 arena i O2 universum tak nadále ponesou...
Společnost OpenAI hledá nové zdroje příjmů. V současné době projednává plány na zavedení reklamy do svých produktů...