Úvod > Články > Netflix na televizích rozšiřuje výběr jazyků

Netflix na televizích rozšiřuje výběr jazyků

Netflix zavádí na televizích širší nabídku jazyků titulků a dabingu. Chce tím podpořit sledovanost svých pořadů po celém světě.

Netflix na televizích rozšiřuje výběr jazyků

Netflix oznámil, že nově umožní uživatelům na televizích vybírat ze všech dostupných jazyků titulků a dabingu. Doposud byly možnosti výběru omezené jen na několik jazyků.

Společnost uvádí, že skoro třetina celkového sledování pochází z neanglických pořadů. Oblíbené seriály jako jihokorejská Hra na oliheň nebo španělský seriál Berlin se díky jazykovým verzím staly populární i mimo své domácí trhy.

Celkem Netflix nabízí titulky v 33 jazycích a dabing v 36 jazycích. Dostupnost jednotlivých jazyků se vždy liší podle konkrétního titulu.

Společnost uvádí, že každý měsíc dostává tisíce žádostí o rozšíření jazykových možností na TV. Novinka je již delší dobu dostupná v mobilní aplikaci a internetovém prohlížeči.

Netflix také zdůrazňuje, že mnoho diváků jeho službu používá k učení jazyků. Proto nabízí další funkce, jako jsou upravitelné titulky a filtrování obsahu podle jazyků na PC.

 

Chcete své oblíbené pořady sledovat bez výpadků?

Pokud se často potýkáte s výpadky internetu, prověřte si další možnosti připojení na vaší adrese:

Dostupnost služeb

Zadejte ulici, číslo popisné, obec a použijte našeptávač.

Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR

Zadaná adresa není platná.

Máte na mysli nějakou z následujících adres?

    Chci s ověřením dostupnosti pomoci od operátora.

    Zadaná adresa není platná.

    Zanechte nám platný kontakt a operátor Vás bude kontaktovat.

    Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR

    Probíhá ověřování

    Probíhá ověřování

    16. 4. 2025

    Témata

    digitální televizemultimedia

    Sdílejte

    Související nabídka

    Tarif
    Poskytovatel
    Cena za měsíc
     
    Cena za měsíc: 199 Kč
    Cena za měsíc: 260 Kč
    Cena za měsíc: 199 Kč

    Přečtěte si také

     

    Coca-Cola znovu vsadila na AI ve vánoční reklamě a čelí kritice

    Nová vánoční reklama Coca-Coly je opět vytvořená pomocí umělé inteligence. Diváci ji označují za strašidelnou a bez...

    11. 11. 2025

    Zobrazit celý článek

     

    Mondelez, výrobce Milky a Oreo, bude tvořit reklamu pomocí AI

    Společnost Mondelez investovala 40 milionů dolarů do nového nástroje s umělou inteligencí, který má zlevnit tvorbu...

    31. 10. 2025

    Zobrazit celý článek

     

    Netflix sází na umělou inteligenci, chce s ní zlepšit obsah i doporučování

    Netflix označil generativní AI za klíčovou příležitost pro celý svůj byznys. Technologie má pomoci s doporučováním...

    25. 10. 2025

    Zobrazit celý článek

    Zobrazit všechny články

    Nejčtenější články

    Vodafone spouští říjnové slevy na neomezené tarify

     

    Po celý říjen můžete využít slevy až 40 % na tarify Neomezený Super a Neomezený Super+ od Vodafonu. Zvýhodnění platí...

    Zobrazit celý článek

    Google zpřísnil pravidla pro práci na dálku

     

    Zaměstnanci Googlu nově ztratí celý týden z kvóty Work from Anywhere, i když budou pracovat na dálku jen jeden den...

    Zobrazit celý článek

    Disney+ opět zdraží předplatné, ceny zvyšuje už čtvrtý rok po sobě

     

    Disney oznámil další zvýšení cen své streamovací služby Disney+. Od října podraží tarify s reklamou i bez ní, nové...

    Zobrazit celý článek