+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Ikonickou znělku Netflixu zná v dnešní době už asi každý. Je jednoduchá, zapamatovatelná, ale příliš krátká. Proto společnost oslovila Hanse Zimmera, aby vytvořil novou verzi pro kina.
Černá obrazovka, na které se pomalu odhaluje charakteristické červené N – logo Netflixu. Poté už následuje ikonický „ta dam“ zvuk, který si většina z nás spojí právě se sledováním této oblíbené platformy.
Celá tato znělka ovšem trvá jen 3 sekundy, a tak je pro použití v kinech nevhodná. Nedokáže prý dostatečně zaujmout pozornost diváků.
Netflix se proto rozhodl, že ji upraví a prodlouží. Oslovil k tomu známého tvůrce filmové hudby Hanse Zimmera, který se proslavil filmy jako Piráti z Karibiku, Lví král, Gladiátor, Počátek nebo Šifra mistra Leonadra.
Zadání bylo jasné – vytvořit znělku, která zaujme, dokáže využít zvukových možností kinosálů a bude mít optimální délku. A vy se nyní můžete podívat na výsledek:
The Netflix "ta-dum" soundmark is one of the all time greats, but doesn't work as well in a theater because it's only 3 seconds long.
— Siqi Chen (@blader) August 9, 2020
So Netflix commissioned Hans Zimmer to extend it for theaters and ... it's ... so ... good.pic.twitter.com/RGw26vCAGY
21. 8. 2020
aplikacedigitální televizemultimedia
Spotify oznámilo investici 1 milion eur na podporu produkce audioknih ve francouzštině a nizozemštině. Chce tak...
28. 4. 2025
Hudební platforma Deezer oznámila, že přes 18 % denně nahraných skladeb tvoří obsah vytvořený umělou inteligencí...
24. 4. 2025
Tinder představil novou hru s umělou inteligencí. Můžete si díky ní zlepšit své flirtovací schopnosti a naučit se...
17. 4. 2025
Britští vědci vytvořili technologii, která dokáže s vysokou přesností odhalit rakovinu kůže už v raném stádiu.
Vodafone představil přelomový set-top box. Kromě funkcí chytré televize nabídne i špičkové reproduktory, se kterým...
OpenAI vyvinula nový model pro kreativní psaní. Podle šéfa společnosti Sama Altmana je to poprvé, co ho výstup umělé...