+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Ikonickou znělku Netflixu zná v dnešní době už asi každý. Je jednoduchá, zapamatovatelná, ale příliš krátká. Proto společnost oslovila Hanse Zimmera, aby vytvořil novou verzi pro kina.
Černá obrazovka, na které se pomalu odhaluje charakteristické červené N – logo Netflixu. Poté už následuje ikonický „ta dam“ zvuk, který si většina z nás spojí právě se sledováním této oblíbené platformy.
Celá tato znělka ovšem trvá jen 3 sekundy, a tak je pro použití v kinech nevhodná. Nedokáže prý dostatečně zaujmout pozornost diváků.
Netflix se proto rozhodl, že ji upraví a prodlouží. Oslovil k tomu známého tvůrce filmové hudby Hanse Zimmera, který se proslavil filmy jako Piráti z Karibiku, Lví král, Gladiátor, Počátek nebo Šifra mistra Leonadra.
Zadání bylo jasné – vytvořit znělku, která zaujme, dokáže využít zvukových možností kinosálů a bude mít optimální délku. A vy se nyní můžete podívat na výsledek:
The Netflix "ta-dum" soundmark is one of the all time greats, but doesn't work as well in a theater because it's only 3 seconds long.
— Siqi Chen (@blader) August 9, 2020
So Netflix commissioned Hans Zimmer to extend it for theaters and ... it's ... so ... good.pic.twitter.com/RGw26vCAGY
21. 8. 2020
aplikacedigitální televizemultimedia
Společnost Netflix oznámila, že přestane každé čtvrtletí vykazovat počty předplatitelů. Mohlo by to znamenat, že...
24. 4. 2024
Podle Elona Muska začne platforma X brzy účtovat novým uživatelům "malý poplatek" za zveřejňování obsahu, lajkování...
23. 4. 2024
Telegram nově umožňuje uživatelům převést své osobní účty na firemní. Přidal také řadu funkcí primárně pro firmy.
22. 4. 2024
Apple chce do svých iPhonů co nejdříve implementovat umělou inteligenci. Zvažuje o využití Gemini od Googlu i...
Česká pošta zdražuje služby Balíkovny. Od dubna si registrovaní uživatelé připlatí za odeslání balíčku 4 Kč, 69 Kč...
T-Mobile nabídne svým zákazníkům dostupnější roaming. Představil nové balíčky pro uživatele, kteří plánují cestu...