+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Jestli používáte Spotify, určitě víte, jak otravné jsou na něm reklamy. Je to naschvál, protože jeho provozovatelé tak neustále vyvíjejí nátlak, abyste si pořídili placenou verzi.
Umíte si asi představit, jak jsou provozovatelé nasupení, že 2 miliony uživatelů drze využívá pirátské verze Spotify, za kterou neplatí ani korunu, zároveň jsou ale sproštěni reklam a mohou využívat další benefity premiové verze.
Spotify se mohlo na konci roku 2017 pyšnit 157 miliony uživatelů. Většina z nich ale používá neplacenou verzi. Uživatelé s premiovou verzí na černo společnosti kazí plány ohledně nabízení podílu akcionářům. Proto proti těmto 2 milionům tvrdě zasáhne.
A to ani nemluvíme o konkurenci! V oblasti streamování se situace víc a víc přiostřuje a velikáni si mezi sebou přetahují zákazníky, jak jen to jde. Pokud tedy chcete, aby Spotify konkurenční boj přežilo, raději těch pár korun za službu zaplaťte.
Zdroj: theverge.com
27. 3. 2018
Amazon potvrdil akvizici startupu Bee. Ten nabízí AI náramek podobný Fitbitu, který průběžně zaznamenává okolní...
Generativní AI podle šéfa Amazonu omezí potřebu některých pracovních pozic. Firma chce zefektivnit své týmy a při...
Operátor O2 měl v pondělí dopoledne výpadek mobilních služby. Všichni zákazníci, kteří u něj tyto služby využívají...