Úvod > Články > Nejoblíbenější mobilní aplikace a hry v roce 2016

Nejoblíbenější mobilní aplikace a hry v roce 2016

Nejstahovanější aplikací loňského roku byl Facebook a hrou Pokémon Go. Celkově mobilní aplikace vydělaly 90 miliard dolarů. Vyplývá to z analýzy společnosti AppAnnie.

Nejoblíbenější mobilní aplikace a hry v roce 2016

Analýza se týká více než 700 tisíc aplikací. Meziročně roste počet stažení mobilních aplikací a tím i tržby z nich. V roce 2016 uživatelé nakoupili mobilní aplikace za 90 miliard dolarů, což je o 40 % více než v roce 2015. Nejziskovější jsou hry.

Například hra Pokemon Go vydělala 950 milionů dolarů. Přestože se hra stala nejstahovanější v roce 2016, v žebříčku zisků obsadila až třetí místo. Na vydělávání měla totiž pouze půl roku, více peněz vydělaly hry Monster Strike a Clash od Clans.

Nejoblíbenější aplikací, mimo hry, byl v roce 2016 Facebook, na druhém místě je WhatsApp, třetí příčka patří Facebook Messenger, čtvrtá Instagramu a pátá Snapchatu. Na sociálních sítích také podle analýzy uživatelé tráví nejvíce času. Nejvíce peněz vydělaly aplikace Spotify, Line, Netflix, Tinder a HBO Now.

25. 1. 2017

Témata

aplikace

Sdílejte

Přečtěte si také

 

Instagram zavádí nová omezení pro teenagery

Instagram oznámil nová pravidla, která omezí přístup dospívajících k nevhodnému obsahu. Platforma tak reaguje na...

21. 10. 2025

Zobrazit celý článek

 

Zakladatel Spotify odchází z pozice CEO

Daniel Ek oznámil, že končí jako CEO Spotify a stane se výkonným předsedou. Od ledna 2026 ho nahradí dva manažeři...

4. 10. 2025

Zobrazit celý článek

 

Vodafone spouští novou aplikaci Můj Vodafone+ a věrnostní program Happy

Vodafone představil aplikaci Můj Vodafone+ s vyšším zabezpečením, chytrým asistentem TOBi a personalizovaným...

30. 9. 2025

Zobrazit celý článek

Zobrazit všechny články

Nejčtenější články

Vodafone spouští říjnové slevy na neomezené tarify

 

Po celý říjen můžete využít slevy až 40 % na tarify Neomezený Super a Neomezený Super+ od Vodafonu. Zvýhodnění platí...

Zobrazit celý článek

OpenAI zavede rodičovskou kontrolu pro ChatGPT, reaguje na obavy o bezpečnost mladistvých

 

OpenAI oznámila, že v následujících týdnech zpřístupní rodičovskou kontrolu pro ChatGPT. Reaguje tak na kritiku a...

Zobrazit celý článek

Google nově umožní výběr oblíbených zdrojů ve vyhledávání

 

Ve vyhledávači Google bude možné nastavit preferované weby a blogy, které se budou častěji zobrazovat v horní sekci...

Zobrazit celý článek