+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Facebook na Slovensku testoval u některých uživatelů Facebook se dvěma feedy: na jednom byste našli příspěvky od rodiny a přátel a na druhém příspěvky médií a firem.

Co tím gigant sociálních sítí sledoval? Chtěl tak ještě zintenzivnit vztahy mezi rodinou a přáteli. Tento nápad se ale neuchytil. Druhý, reklamní feed byl prý nerelevantní a plný nesmyslů.
Obsah je vygenerovaný podle toho, co by se vám mohlo líbit. Lépe se v něm ale generovala i falešná sdělení. Což se lidem nelíbí.
Facebook zkouší různé varianty, aby omezil otravné reklamy a vylepšil kontakt s těmi, které máme rádi. Ale reklamu vynechat nemůže, protože z ní má největší příjmy. Tak uvidíme, co nás čeká.
3. 3. 2018
Vánoční svátky se blíží, a tak je nejvyšší čas poohlédnout se po těch správných vánočních aplikacích. V dnešním...
Vodafone od 4. prosince 2025 zdraží starší paušální tarify řad Red Basic a Neomezený. Zvýšení cen se projeví od...
T-Mobile spustil vánoční akci s dotací až 8 000 Kč na telefony, tablety či další zařízení. Přidává i bonus 5 000 Kč...