+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Facebook na Slovensku testoval u některých uživatelů Facebook se dvěma feedy: na jednom byste našli příspěvky od rodiny a přátel a na druhém příspěvky médií a firem.

Co tím gigant sociálních sítí sledoval? Chtěl tak ještě zintenzivnit vztahy mezi rodinou a přáteli. Tento nápad se ale neuchytil. Druhý, reklamní feed byl prý nerelevantní a plný nesmyslů.
Obsah je vygenerovaný podle toho, co by se vám mohlo líbit. Lépe se v něm ale generovala i falešná sdělení. Což se lidem nelíbí.
Facebook zkouší různé varianty, aby omezil otravné reklamy a vylepšil kontakt s těmi, které máme rádi. Ale reklamu vynechat nemůže, protože z ní má největší příjmy. Tak uvidíme, co nás čeká.
3. 3. 2018
Po celý říjen můžete využít slevy až 40 % na tarify Neomezený Super a Neomezený Super+ od Vodafonu. Zvýhodnění platí...
Zaměstnanci Googlu nově ztratí celý týden z kvóty Work from Anywhere, i když budou pracovat na dálku jen jeden den...
OpenAI oznámila, že v následujících týdnech zpřístupní rodičovskou kontrolu pro ChatGPT. Reaguje tak na kritiku a...