+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Facebook na Slovensku testoval u některých uživatelů Facebook se dvěma feedy: na jednom byste našli příspěvky od rodiny a přátel a na druhém příspěvky médií a firem.
Co tím gigant sociálních sítí sledoval? Chtěl tak ještě zintenzivnit vztahy mezi rodinou a přáteli. Tento nápad se ale neuchytil. Druhý, reklamní feed byl prý nerelevantní a plný nesmyslů.
Obsah je vygenerovaný podle toho, co by se vám mohlo líbit. Lépe se v něm ale generovala i falešná sdělení. Což se lidem nelíbí.
Facebook zkouší různé varianty, aby omezil otravné reklamy a vylepšil kontakt s těmi, které máme rádi. Ale reklamu vynechat nemůže, protože z ní má největší příjmy. Tak uvidíme, co nás čeká.
3. 3. 2018
Amazon potvrdil akvizici startupu Bee. Ten nabízí AI náramek podobný Fitbitu, který průběžně zaznamenává okolní...
Generativní AI podle šéfa Amazonu omezí potřebu některých pracovních pozic. Firma chce zefektivnit své týmy a při...
Operátor O2 měl v pondělí dopoledne výpadek mobilních služby. Všichni zákazníci, kteří u něj tyto služby využívají...