Úvod > Články > Na kolik by přišel Facebook bez reklam?

Na kolik by přišel Facebook bez reklam?

Stačí, abyste jednou do vyhledavače zadali “Psí kšíry”, a už vás bude Facebook bombardovat slevami všech zverimexů v okolí. Po skandálu s Cambridge Analytica se server Techcrunch rozhodl spočítat, kolik byste museli zaplatit za to, že reklamy neuvidíte.

Na kolik by přišel Facebook bez reklam?

Jde samozřejmě jen o hypotetickou úvahu, nicméně možnost předplacení Facebooku bez reklam zvažuje i Zuckerberg. Techcrunch nečekalo, až si majitel gigantické sociální sítě spočítá, na kolik by to vyšlo, a spočítali to sami.

Největším problémem je to, že by si síť bez reklam zaplatili jen movitější uživatelé, na ty je ale zacíleno nejvíc reklam a pochopitelně i nejvíc nakupují. Proto by poplatek musel být tak vysoký, aby alespoň částečně ztrátu pokryl. Podle serveru Techcrunch by to bylo necelých 300 korun.

Jenže jak to bude ve skutečnosti, to ví jen sám Zuckerberg. My si ale nemyslíme, že se v nejbližší době dočkáme Facebooku bez reklam. A co vy?

19. 4. 2018

Témata

MBBmobilní aplikacemobilní internetmobilní telefon

Sdílejte

Přečtěte si také

 

Apple zmírní pravidla pro hudební služby v rámci App Storu

Apple v reakci na nedávnou pokutu mění pravidla pro streamovací platformy. Nově budou moci uživatele informovat o...

19. 4. 2024

Zobrazit celý článek

 

Google spouští dlouho očekávanou aplikaci Find My Device

Google zpřístupnil široké veřejnosti aplikaci Find My Device. Funguje podobně jako konkurenční technologie od...

18. 4. 2024

Zobrazit celý článek

 

Instagramu umožní zpětné sdílení příspěvků

Instagram testuje možnost sdílení do minulosti. Uživatelé by tak mohli publikovat obsah k dřívějšímu datu, než je...

15. 4. 2024

Zobrazit celý článek

Zobrazit všechny články

Nejčtenější články

Apple do iPhonů přidá AI založené na technologii od Google nebo OpenAI

 

Apple chce do svých iPhonů co nejdříve implementovat umělou inteligenci. Zvažuje o využití Gemini od Googlu i...

Zobrazit celý článek

Česká pošta zdražuje posílání přes Balíkovnu

 

Česká pošta zdražuje služby Balíkovny. Od dubna si registrovaní uživatelé připlatí za odeslání balíčku 4 Kč, 69 Kč...

Zobrazit celý článek

T-Mobile představil nové balíčky pro datování mimo EU

 

T-Mobile nabídne svým zákazníkům dostupnější roaming. Představil nové balíčky pro uživatele, kteří plánují cestu...

Zobrazit celý článek