+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Stačí, abyste jednou do vyhledavače zadali “Psí kšíry”, a už vás bude Facebook bombardovat slevami všech zverimexů v okolí. Po skandálu s Cambridge Analytica se server Techcrunch rozhodl spočítat, kolik byste museli zaplatit za to, že reklamy neuvidíte.
Jde samozřejmě jen o hypotetickou úvahu, nicméně možnost předplacení Facebooku bez reklam zvažuje i Zuckerberg. Techcrunch nečekalo, až si majitel gigantické sociální sítě spočítá, na kolik by to vyšlo, a spočítali to sami.
Největším problémem je to, že by si síť bez reklam zaplatili jen movitější uživatelé, na ty je ale zacíleno nejvíc reklam a pochopitelně i nejvíc nakupují. Proto by poplatek musel být tak vysoký, aby alespoň částečně ztrátu pokryl. Podle serveru Techcrunch by to bylo necelých 300 korun.
Jenže jak to bude ve skutečnosti, to ví jen sám Zuckerberg. My si ale nemyslíme, že se v nejbližší době dočkáme Facebooku bez reklam. A co vy?
19. 4. 2018
MBBmobilní aplikacemobilní internetmobilní telefon
Vodafone zveřejnil statistiky prodejů mobilních telefonů. Podívejte se, jaké byly trendy před 10 lety a jaké...
25. 3. 2023
iPhone první generace se v nedávné aukci prodal za více než stonásobek původní ceny. Kupující za něj zaplatil více...
24. 3. 2023
Smartphony iPhone 15 budou oficiálně podporovat pouze příslušenství USB-C s certifikátem Made for iPhone (MFi). U...
20. 3. 2023
Instagram spustil v Evropě novou funkci Poznámky. Uživatelé tak mohou dočasně se svými sledujícími krátké stavové...
Apple letos nevydá nové Apple Watch Series 9. Místo toho ku příležitosti oslav 10 let od představení prvního modelu...
Vodafone k 1. únoru nahradil původní UPC balíčky novými tarify pevného internetu. Na výběr nyní máte z rychlostí...