+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Nejoblíbenější značka dětských hraček rozšiřuje svoje impérium. Ve spolupráci s čínskou internetovou společností Tencent Holdings bude vytvářet internetové hry s LEGO tematikou.
Ale je dost možné, že vznikne i speciální sociální síť, určená pouze čínským dětem. Tencent Holdings má pomoct dánskému velikánovi zvítězit nad konkurencí v podobě hraček Mattel nebo třeba Hasbro. Ve světovém měřítku totiž tržby společnosti LEGO posledních pár let klesají.
Do digitálního světa se čím dál tím častěji a dříve vydávají i děti. Společnost Tencent, která mimo jiné provozuje třeba WeChat i platformy pro internetové platby, má tuto cílovou skupinu zaujmout a zkušenostmi dopomoct klientovi, aby se zase ocitl na vrcholu.
17. 1. 2018
Amazon potvrdil akvizici startupu Bee. Ten nabízí AI náramek podobný Fitbitu, který průběžně zaznamenává okolní...
Generativní AI podle šéfa Amazonu omezí potřebu některých pracovních pozic. Firma chce zefektivnit své týmy a při...
Operátor O2 měl v pondělí dopoledne výpadek mobilních služby. Všichni zákazníci, kteří u něj tyto služby využívají...