+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
Nejoblíbenější značka dětských hraček rozšiřuje svoje impérium. Ve spolupráci s čínskou internetovou společností Tencent Holdings bude vytvářet internetové hry s LEGO tematikou.

Ale je dost možné, že vznikne i speciální sociální síť, určená pouze čínským dětem. Tencent Holdings má pomoct dánskému velikánovi zvítězit nad konkurencí v podobě hraček Mattel nebo třeba Hasbro. Ve světovém měřítku totiž tržby společnosti LEGO posledních pár let klesají.
Do digitálního světa se čím dál tím častěji a dříve vydávají i děti. Společnost Tencent, která mimo jiné provozuje třeba WeChat i platformy pro internetové platby, má tuto cílovou skupinu zaujmout a zkušenostmi dopomoct klientovi, aby se zase ocitl na vrcholu.
17. 1. 2018
Zaměstnanci Googlu nově ztratí celý týden z kvóty Work from Anywhere, i když budou pracovat na dálku jen jeden den...
Vodafone uzavřel dlouhodobé partnerství s UEFA a UC3 na podporu ženského i mužského fotbalu. Zároveň uvedl Champions...
Vodafone od 4. prosince 2025 zdraží starší paušální tarify řad Red Basic a Neomezený. Zvýšení cen se projeví od...