Úvod > Články > LEGO jako onlinovka i sociální síť? Gigant cílí na malé děti

LEGO jako onlinovka i sociální síť? Gigant cílí na malé děti

Nejoblíbenější značka dětských hraček rozšiřuje svoje impérium. Ve spolupráci s čínskou internetovou společností Tencent Holdings bude vytvářet internetové hry s LEGO tematikou.

LEGO jako onlinovka i sociální síť? Gigant cílí na malé děti

Ale je dost možné, že vznikne i speciální sociální síť, určená pouze čínským dětem. Tencent Holdings má pomoct dánskému velikánovi zvítězit nad konkurencí v podobě hraček Mattel nebo třeba Hasbro. Ve světovém měřítku totiž tržby společnosti LEGO posledních pár let klesají.

Do digitálního světa se čím dál tím častěji a dříve vydávají i děti. Společnost Tencent, která mimo jiné provozuje třeba WeChat i platformy pro internetové platby, má tuto cílovou skupinu zaujmout a zkušenostmi dopomoct klientovi, aby se zase ocitl na vrcholu.

17. 1. 2018

Sdílejte

Zobrazit všechny články

Nejčtenější články

Google zpřísnil pravidla pro práci na dálku

 

Zaměstnanci Googlu nově ztratí celý týden z kvóty Work from Anywhere, i když budou pracovat na dálku jen jeden den...

Zobrazit celý článek

Vodafone se stal partnerem UEFA a spouští Champions Travel eSIM pro fanoušky

 

Vodafone uzavřel dlouhodobé partnerství s UEFA a UC3 na podporu ženského i mužského fotbalu. Zároveň uvedl Champions...

Zobrazit celý článek

Vodafone zvyšuje ceny starších mobilních tarifů, zkontrolujte si listopadové vyúčtování

 

Vodafone od 4. prosince 2025 zdraží starší paušální tarify řad Red Basic a Neomezený. Zvýšení cen se projeví od...

Zobrazit celý článek