+420 277 270 770 Zavoláme vám zpět
T-Mobile poskytl výsledky vánoční kampaně se známou trojicí Kotek, Pavlásek a Kohák, o které jsme psali ve článku Zadar Volanič v akci.
Na rozdíl od ostatních operátorů, jejichž vánoční kampaň nebyla zdaleka tak úspěšná, může T-Mobile slavit z dobře odvedené práce.
Počet zákazníků tarifu S námi se zdvojnásobil, prodej chytrých telefonů vrostl o 105 % a internet na cesty od T-Mobile zaznamenal nárůst skvělých 102 %.
Vtipnou kampaň shlédlo na YouTube přes 10 milionů diváků. Kampaň má na triku agentura Saatchi & Saatchi a právě v těchto dnech se rozhoduje o podobě nové kampaně, která má odstartovat v únoru.
11. 1. 2013
Generativní AI podle šéfa Amazonu omezí potřebu některých pracovních pozic. Firma chce zefektivnit své týmy a při...
O2 přidává do nabídky televize Hisense se speciálním tlačítkem pro aplikaci Oneplay. Oba modely navíc mají chytré AI...
O2 rozšiřuje nabídku chytrých doplňků o lokalizační čip O2 tag pro Android. Do konce června ho pořídíte se slevou za...